بازیگران جدیدی به فیلم Superman: Legacy پیوستند

منبع: گیمفا

1

1402/9/1

20:01


بازیگران برخی از نقش‌های فرعی و کمیکی فیلم Superman: Legacy مشخص شده است.

بازیگران جدیدی به فیلم Superman: Legacy پیوستند

بازیگران برخی از نقش‌های فرعی و کمیکی فیلم Superman: Legacy مشخص شده است.

با تعلیق اعتصابات بازیگران هالیوود شاهد انتشار اخبار گوناگونی حول محور فیلم Superman: Legacy (سوپرمن: میراث) هستیم که برای اکران در سال ۲۰۲۵ میلادی برنامه ریزی شده و آغازگر فاز نخست از دنیای سینمایی جدید دی‌سی با عنوان “خدایان و هیولاها” خواهد بود که توسط جیمز گان و پیتر سفران مدیریت می‌شود. دنیای سینمایی مورد انتظاری که امید می‌رود تا خاطرات تلخ DCEU را جبران کرده و جیمز گان مسئولیت سنگینی بر عهده دارد تا کاستی‌های یک دهه اخیر دی‌سی را با پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی گوناگون برطرف نماید.

در حالی که تاکنون حضور بازیگرانی نظیر دیوید کرنسوت، ریچل بروزناهان و نیکلاس هولت در قامت نقش‌های کلیدی کلارک کنت، لوئیس لین و لکس لوتر اعلام شده و نقش‌های فرعی نیز از بازیگران متفاوتی بهره می‌برند اما امروز خبر جدیدی منتشر شده که ۲ تن از بازیگران جدید این فیلم را برای ایفای نقش‌های نسبتاً مهمی رونمایی می‌کند.

ابتدا با بازیگر ۲۷ ساله آمریکایی یعنی اسکایلر گیزوندو طرف هستیم که ایفای نقش دوست صمیمی کلارک کنت یعنی جیمی اولسن را بر عهده خواهد داشت؛ عکاس و خبرنگار جوان دیلی پلنت که تاثیر قابل توجهی در نشان دادن جنبه انسانی سوپرمن دارد. در ادامه به سراغ سارا سامپائو بازیگر و مدل ۳۲ ساله پرتغالی می‌رویم که به عنوان منشی و دستیار لکس لوتر در فیلم جدید سوپرمن ایفای نقش خواهد کرد.

با توجه به حضور چندین و چند شخصیت مهم و کلیدی از کمیک‌های دی‌سی می‌توان اینگونه برداشت کرد که فیلم جدید سوپرمن قرار است تا پروژه‌ای جاه‌طلبانه باشد که مخاطبین را به کلیت دنیای سینمایی جدید دی‌سی آشنا خواهد کرد. با توجه به این که در کنار کلارک کنت، برخی از قهرمانان دی‌سی نیز در این پروژه حضور پیدا می‌کنند باید دید که آیا شوالیه تاریکی نیز نقشی افتخاری خواهد داشت یا خیر!

فیلم Superman: Legacy به کارگردانی و نویسندگی جیمز گان برای اکران در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ ( ۲۰ تیر ۱۴۰۴) برنامه ریزی شده است.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو