بهترین لپتاپ های گیمینگ MSI کدامند و چه مشخصاتی دارند؟

بهترین لپتاپ های گیمینگ MSI کدامند و چه مشخصاتی دارند؟


منبع: پلازا

1

1402/9/10

09:22


بهترین لپتاپ های گیمینگ MSI کدامند و چه مشخصاتی دارند؟

سری لپتاپ های MSI طیف وسیعی از بازارهای امروزی را به خود اختصاص داده اند. در حالی که بسیاری از افراد محصولات ام اس ای را با عنوان بازی میشناسند در این مقاله قصد معرفی بهترین لپتاپ های گیمینگ MSI را خواهیم داشت.

در میان سری محصولات MSI به دلیل استفاده از قطعات و تراشه های قدرتمند شاهد عملکرد بسیار خوبی هستیم و این موضوع سبب شده تا این برند در بازارهای جهانی سطح انتظارات بالاتری را به خود اختصاص دهد. در همین جهت اگر به دنبال خرید لپتاپ گیمینگ از برند MSI هستید باید بدانید در این زمینه نمونه های خوب بسیاری وجود داشته که گاها ممکن است مشکلاتی را برای شما به ارمغان بیاورند. جهت آشنایی با بهترین لپتاپ های گیمینگ MSI با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بهترین لپتاپ های گیمینگ MSI

به لطف وجود نسخه های مختلف از پردازنده های مرکزی و کارت گرافیک های مختلف امروزه شناسایی و به خاطر داشتن مشخصات همگی آنها کمی دشوار بوده است. اما ما با درنظر گرفتن عنوان این مقاله و رجوع به منابع معتبر جهانی لیست خوبی از بهترین لپتاپ های گیمینگ MSI را برایتان آماده سازی نموده ایم که میتوانید از طریق آنها برای اجرای بازی های گرافیکی و برجسته روز دنیا استفاده کنید.

1. MSI Raider GE78 HX

1. MSI Raider GE78 HX

مشخصات سخت افزاری:

  • پردازنده مرکزی: Intel Core i9-13950HX
  • پردازنده گرافیکی: Nvidia GeForce RTX 4080 12GB
  • رم: 32 گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی: 2 ترابایت اس اس دی
  • صفحه نمایش: 17 اینچ با نرخ تازه سازی 240 هرتز و وضوح پیکسلی 2560 * 1600

نقاط قوت: صفحه نمایش روشن و عالی، سخت افزار قدرتمند

نقاط ضعف: قیمت 3 هزار دلاری که بسیار گران است

بی تردید حضور سی پی یو نسل 13 اینتل در کنار پردازنده گرافیکی آر تی ایکس 4080 با حافظه 12 گیگابایت میتواند هربازی موجود در سراسر جهان را با کیفیت 4K اجرا کند. همانطور که شاهدش بودید این محصول در اجرای بازی هیچ محدودیتی ندارد و فرقی نمیکند که قصد دارید چه بازی را روی آن نصب کنید. اما موضوعی که نباید فراموش کرد قیمت بالای محصول بوده که به پول رایج مملکت چیزی حدود 150 میلیون تومان خواهد بود که عملا هر شخصی قادر به خرید آن نخواهد بود. فضای ذخیره سازی مناسب از نوع اس اس دی در کنار رم 32 گیگابایتی را میتوان از دیگر مزایای برجسته لپتاپ MSI Raider GE78 HX دانست. برای آشنایی بیشتر با محصولات لیست با ما همراه باشید.

2. MSI Stealth 14 Studio

2. MSI Stealth 14 Studio

مشخصات سخت افزاری:

  • پردازنده مرکزی: Intel Core i7-13700H
  • پردازنده گرافیکی: Nvidia GeForce RTX 4060 8GB VRAM
  • رم: 16 گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی: 1 ترابایت اس اس دی nVME
  • صفحه نمایش: 14 اینچ مدل QHD+ و نرخ تازه سازی 240 هرتز با رزولوشن 2560 * 1600

نقاط قوت: عملکرد پانچ عالی، صفحه نمایش قدرتمند، صداهای خروجی جذاب

نقاط ضعف: عملکرد باتری ضعیف است و وبکم کیفیت خوبی را ارائه نمیدهد

اگر به دنبال یک لپتاپ گیمینگ از برند MSI هستید که نسبت به گزینه اول قیمت کمتری را داشته باشد پیشنهاد ما به شما MSI Stealth 14 Studio بوده است. این محصول قدرتمند با در اختیار داشتن کارت گرافیک قدرتمند با حافظه اختصاصی بالا میتواند تمام بازی های امروزی را بدون محدودیت گرافیک اجرا کند. رم 16 گیگابایتی شاید برای برخی بازی ها کم باشد ولی به آسانی میتوانید آنرا ارتقاء دهید زیرا با حضور 1 ترابایت هارد SSD Nvme پرسرعت دیگر نیازی به رام بیشتر نخواهد بود. پردازنده مرکزی مدل اینتل که از نسل 13 بوده میتواند راندمان و کارایی پردازشی بسیار مناسبی را برای شما به ارمغان بیاورد و همین مورد است که سبب حضور MSI Stealth 14 Studio در جایگاه دوم شده است.

3. MSI Titan GT77 HX (2023)

3. MSI Titan GT77 HX (2023)

مشخصات سخت افزاری:

  • پردازنده مرکزی: Intel Core i9-13980HX
  • پردازنده گرافیکی: Nvidia GeForce RTX 4090
  • رم: 64 گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی: 1 ترابایت اس اس دی
  • صفحه نمایش: 17 اینچ با کیفیت 4K و نرخ تازه سازی 144 هرتز از نوع Mini LED

نقاط قوت: نمایشگر عالی و زیبا، صفحه نمایش لمسی از نوع Cherry و ارائه پورت های زیبا

نقاط ضعف: طراحی قدیمی مانند و وزن زیاد

همانطور که شاهدش بودید لپتاپ گیمینگ MSI Titan GT77 HX (2023) با اینکه وزن زیادی را در اختیار داشته و طراحی آن کمی قدیمی بوده ولی بازهم در لیست بهترین لپتاپ های گیمینگ MSI یکی از جذاب ترین ها بوده است. پردازنده نسل 13 و کاملا قدرتمند در کنار کارت گرافیک جی فورس 4090 میتواند شما را از هرگونه نیاز به قطعات دیگر بی نیاز سازد. اما بدنیست بدانید که صفحه نمایش عالی این محصول میتواند کیفیت بسیار خوبی تا 4 کی را به شما تحویل دهد. فضای ذخیره سازی مناسب و رم قدرتمند از دیگر مزایای برجسته MSI Titan GT77 HX (2023) بوده است که پیشنهاد میشود در ادامه لیست با ما همراه باشید.

4. MSI Creator Z16P

4. MSI Creator Z16P

مشخصات سخت افزاری:

  • پردازنده مرکزی: Intel Core i9-12900H
  • پردازنده گرافیکی: Nvidia GeForce RTX 3080 Ti 12GB vRAM
  • رم: 64 گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی: 2 ترابایت اس اس دی
  • صفحه نمایش: 16 اینچ مدل QHD و رزولوشن 2560 * 1600 و نرخ تازه سازی 165 هرتز

نقاط قوت: کیفیت ساخت عالی، عملکرد قدرتمند با حضور قطعات برجسته، صفحه نمایش عالی و قابل تنظیم، عملکرد صوتی عالی و وبکم خوب

نقاط ضعف: عمر باتری متوسط و امکان داغ شدن باتری

در تعاملات مربوط به سال 2023 باید بدانید که فروش MSI Creator Z16P برای MSI بسیار سودآور بوده است زیرا این محصول با برخورداری از قطعات عالی و ویژگی های دیگر توانسته بسیاری از سلایق و نظرات گیمرها را به خود اختصاص دهد. رم 64 گیگابایتی و صفحه نمایش عالی در کنار هارد قوی و پرسرعت کمتر شخصی را به فکر پردازنده و کارت گرافیک خواهد انداخت. ولی با این تفاسیر بازهم باید بدانید که پردازنده مرکزی MSI Creator Z16P از نسل 12 اینتل بوده که کارت گرافیک جی فورس RTX 3080 تی ای را در کنار خود داشته است.

5. MSI Summit 13 Evo A13M

5. MSI Summit 13 Evo A13M

مشخصات سخت افزاری:

  • پردازنده مرکزی: Intel Core i7-1360P
  • پردازنده گرافیکی: Intel Iris Xe
  • رم: 32 گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی: 1 ترابایت مدل NVMe SSD
  • صفحه نمایش: 1304 اینچ با رزولوشن 1920 * 1200

نقاط قوت: سبک وزن، صفحه نمایش مناسب، عملکرد قوی و عمر باتری مناسب

نقاط ضعف: بلندگو ها کمی ضعیف هستند، هارد SSD میتوانست کمی سریعتر باشد

پردازنده گرافیکی ثابت این محصول شاید شما را به فکر وادار کند که آیا واقعا این محصول یک لپتاپ گیمینگ است؟ در پاسخ به سوالات این چنینی باید بدانید که محصولات برجسته MSI هزینه بالایی را برای خرید نیاز دارند و این محصولات ضعیف تر هستند که میتوانند برای اشخاص مفیدتر باشند. با این حال باید بدانید که این محصول از هارد و رام خوبی برخوردار بوده است که عملکرد باتری آن نیز به دور از انتظار نیست.

سخن پایانی

مقاله ای که با عنوان بهترین لپتاپ های گیمینگ MSI کدامند و چه مشخصاتی دارند؟ در اختیار شما قرار گرفته بود به پایان رسید. همانطور که شاهد بودید در طول این مقاله به 5 لپتاپ گیمینگ برتر MSI اشاره شد که هریک میزبان مشخصات، مزایا و معایب مخصوص به خودشان بودند. اگر احساس میکنید ضعف و یا نکته ای مهم وجود داشته که از قلم افتاده است میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید و نکات تکمیلی خود را برای افزایش سطح کیفی مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو