متا در حال آزمایش ویژگی نام کاربری در واتس اپ است

منبع: تکراتو

1

1402/9/12

22:43


ظاهرا متا در حال کار بر روی ویژگی نام کاربری در واتس اپ بوده و می‌خواهد مانند رقبا، این قابلیت را به پیام‌رسان خود بیاورد.

متا در حال آزمایش ویژگی نام کاربری در واتس اپ است

ظاهرا متا در حال کار بر روی ویژگی نام کاربری در واتس اپ بوده و می‌خواهد مانند رقبا، این قابلیت را به پیام‌رسان خود بیاورد.

متا در پیام‌رسان خود همیشه بر شماره تلفن‌ها به عنوان اصلی‌ترین روشی که کاربران می توانند یکدیگر را پیدا کنند و با یکدیگر گفت‌و‌گو کنند، تمرکز کرده است و در طول سال‌ها پیشرفت‌های مختلفی در این روند ایجاد کرده است. به عنوان مثال، برای مدت‌ها، قبل از اینکه بتوان شماره‌ای را از طریق قابلیت جستجوی واتس‌اپ کشف کرد، باید آن شماره به‌عنوان مخاطب ذخیره می‌شد، اما اکنون می‌توان با شماره‌های ذخیره‌نشده نیز گفت‌و‌گو را آغاز کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ویژگی نام کاربری در واتس اپ ؛ دور یا نزدیک؟

متا مشغول کار بر روی امکان انتخاب نام کاربری برای کاربران است. این یعنی این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا بتوانند بدون اطلاع از شماره تلفن افراد و با استفاده از نام کاربری، آن‌ها را پیدا کرده و به گفت‌و‌گو بپردازند. این ویژگی بیش از شش ماه است که در حال آزمایش است و هنوز به طور رسمی منتشر نشده که نشان می‌دهد توسعه آن کند بوده است، اما ممکن است عرضه رسمی آن زودتر اتفاق بیفتد؛ زیرا اکنون عملکردهای مرتبط بیشتری با نام کاربری در این برنامه کشف شده است.

ویژگی نام کاربری در واتس اپ

در آخرین نسخه بتای WhatsApp برای دستگاه‌های اندرویدی، عده‌ای از کاربران متوجه شده‌اند که دکمه جستجو در WhatsApp اکنون امکان جستجوی نام، نام کاربری و شماره تلفن را می‌دهد. ما هنوز نمی‌توانیم عملکرد جستجوی نام کاربری را در عمل ببینیم، اما ممکن است در آینده نزدیک و در به‌روزرسانی‌های بعدی، این قابلیت به برنامه اضافه شود.

مشخص نیست که نام‌های کاربری در واتس‌اپ چگونه کار می‌کنند، از جمله اینکه آیا کاربران اجازه خواهند داشت پس از انتخاب، آن را تغییر دهند یا خیر؛ اما در هر صورت امیدواریم در آینده نزدیک جزئیات بیشتری در مورد این ویژگی جذاب منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ویژگی نام کاربری در واتس اپ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو