کاهش وزن شدید بازیگر جوان سریال «نوروز رنگی» را غیر قابل شناسایی کرد + ویدئو

کاهش وزن شدید بازیگر جوان سریال «نوروز رنگی» را غیر قابل شناسایی کرد + ویدئو


منبع: روزیاتو

1

1402/9/15

11:56


کاهش وزن شدید بازیگر جوان سریال «نوروز رنگی» را غیر قابل شناسایی کرد + ویدئو

کاهش وزن شدید بازیگر جوان سریال «نوروز رنگی» را غیر قابل شناسایی کرد + ویدئو

حمیدرضا حافظ شجری بازیگر مشهدی که با سریال طنز «نوروز رنگی» به شهرت رسید این روزها به همراه حمید لولایی مشغول بازی در سریال طنز ۹۰ شبی جدیدی به نام «چرخ گردون» است. با این حال، او با ظاهر بسیار متفاوتی در این سریال حضور یافته که او را تقریباً غیر قابل شناسایی کرده است. حمیدرضا حافظ شجری که کاهش وزن شدیدی را تجربه کرده در گفتگوی جدیدی درباره ی علت آن توضیح داده است.

بیماری حمیدرضا حافظ شجری

او در مصاحبه ای که در حاشیه ی ضبط سریال جدید خود با خبرگزاری تسنیم داشته، گفته است که به دلیل بیماری اش داروی کورتون مصرف می کند اما در زمان بازی در سریال «نوروز رنگی» مجبور بود دوز بالایی از این دارو را مصرف کند که وزن او را به ۶۰ کیلوگرم رسانده بود، با این حال، حالا با بهتر شدن حالش، ۲۰ کیلوگرم وزن کم کرده و توانسته پس از وقفه ای ۳ ساله بار دیگر مشغول بازیگری شود.

بیماری حمیدرضا حافظ شجری چیست؟

حمیدرضا حافظ شجری سال‌ ها است که با بیماری رماتیسم مفاصل مبارزه می‌کند که روند طبیعی رشد او را مختل کرده و سبب شده سن او بسیار کمتر از سن واقعی اش به نظر برسد.

او در ۵ سالگی دچار تبی شدید شد که این تب او را مبتلا به نوعی نادر از بیماری رماتیسم مفصلی کرد. حمیدرضا طبق تجویز پزشک معالج خود شروع به مصرف داروهای درمانی کرد ولی بعد از مدتی قلب او به اصطلاح آب آورد که این مشکل با مصرف داروها کنترل شد.

از آن زمان حمیدرضا از دردهای شدیدی رنج می‌برد و قادر نبود دست، زانو، مچ و انگشتان خود را به خوبی خم و راست کند و این بیماری جلوی رشد طبیعی جسم او را نیز گرفته است.

بیوگرافی حمیدرضا حافظ شجری

حمیدرضا حافظ شجری متولد سال ۱۳۸۱ در مشهد است.

او فارغ التحصیل رشته سینما از هنرستان هنرهای زیبای پسران مشهد است و از کودکی در تئاتر فعالیت داشته است.

از سال ۹۰ به طور حرفه ای توسط فرشید تمری که از هنرمندان تئاتر مشهد است، وارد عرصه تئاتر و بازیگری شد و در سال ۱۴۰۰ با بازی در سریال طنز «نوروز رنگی» به کارگردانی علی مسعودی که اولین کار تصویری اش بود، به شهرت رسید. او در این سریال نقش «جعفر» کوچک ترین فرزند یک خانواده ی مشهدی در دهه ی ۶۰ را ایفا می کرد که محبوبیت زیادی در میان مخاطبان پیدا کرد.

او در مصاحبه ای درباره ی نحوه ی ورودش به جمع بازیگران سریال «نوروز رنگی» گفته: «شماره تماس علی مسعودی، کارگردان این سریال را پیدا کردم و به طور مستمر برایش عکس و فیلم از بازی های خودم ارسال می کردم تا در نهایت موفق شدم توجه آقای مسعودی را به خودم جلب کنم.»

به گفته ی خودش، شخصیت جعفر در ابتدا قرار بود تنها در ۴ قسمت از سریال حضور داشته باشد اما علی مسعودی پس از دیدن بازی او تصمیم گرفت نقش او را گسترش دهد و اینگونه شد که او در تمامی قسمت های سریال حضور یافت.

حمیدرضا در مصاحبه ای پس از موفقیت سریال «نوروز رنگی» در پاسخ به این سؤال که آیا شرایط جسمی اش را مانعی در مسیر بازیگری خود می داند، در پاسخ گفته بود: «فکر نمی‌کنم. الان فهمیدم شرایط جسمی چندان مهم نیست. کسانی که مرا به خاطر شرایط جسمی‌ام مسخره می‌کردند الان از شدت خجالت نزدیکم نمی‌شوند. من فکر می‌کنم در بازیگری می‌توانم رشد کنم و نظرهای منفی درباره ظاهرم را تغییر دهم.»

او لوح تقدیر سی و دومین جشنواره تئاتر فجر را برای بازی خود در نمایش کمدی «دو – یک به نفع بارسلونا» دریافت کرده است.

به گفته ی حمیدرضا، او با دیدن برنامه های عمو پورنگ و امیرمحمد به بازیگری علاقه مند شده بود و از بازی امیرمحمد خوشش می آمد.

او که علاقه ی زیادی به کمدی دارد، گفته آرزو دارد روزی در کارهای کمدی رضا عطاران بازی کند.

پدر حمیدرضا از نیروهای خدماتی هلال احمر مشهد است و حمیدرضا یک خواهر بزرگ تر از خود نیز دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو