ساخت یک مجسمه مومی بسیار طبیعی از تیموتی شالامی در موزه مادام توسو

ساخت یک مجسمه مومی بسیار طبیعی از تیموتی شالامی در موزه مادام توسو


منبع: روزیاتو

3

1402/9/16

21:06


ساخت یک مجسمه مومی بسیار طبیعی از تیموتی شالامی در موزه مادام توسو

ساخت یک مجسمه مومی بسیار طبیعی از تیموتی شالامی در موزه مادام توسو

مجسمه ی مومی تیموتی شالامی به زودی در موزه ی مادام توسوی لندن نصب خواهد شد.

شالامی ۲۷ ساله که نقش اول فیلم تازه جدید «وانکا» (Wonka) را برعهده داشته، قرار است در مجموعه ی پرستاره ی بهار ۲۰۲۴ این موزه حضور داشته باشد.

موزه ی مادام توسوی لندن به تازگی چند تصویر از پشت صحنه ی ساخت مجسمه ی مومی تیموتی شالامی منتشر کرده که نشان می دهد این موزه توانسته موهای فر و ویژگی های معروف چهره ی او را به خوبی در مجسمه ی او به تصویر کشد.

جو کینزی، از مدیران موزه ی مادام توسوی لندن می گوید: «تیموتی شالامی مدل جدیدی از مردان نقش اول هالیوود است و ما با او به طور نزدیک در همکاری هستیم تا بتوانیم همه ی جزئیات را در مجسمه ی او اجرا کنیم. بی صبرانه منتظریم تا طرفدارانش بتوانند اولین مجسمه ی او در موزه ی مادام توسو را ببینند.»

او همچنین می گوید: «به گروهی که روی مجسمه ی تیموتی کار می کنند خیلی خوش می گذرد چون روی انتخاب های پوششی قبلی او کار می کنند تا بهترین لباس را برای مجسمه اش انتخاب کنند و زمان زیادی را هم صرف درآوردن آن فک زاویه دار معروفش می کنند.»

شالامی بعد از گذراندن ۵ ماه در انگلیس برای بازی در فیلم «وانکا» که پیش درآمد فیلم «چارلی و کارخانه شکلات سازی» (Charlie and the Chocolate Factory) محسوب می شود، حالا به لس آنجلس بازگشته است.

او چند روز قبل در برنامه ی تلویزیونی «شوی گراهام نورتون» (The Graham Norton Show) درباره ی فیلم «وانکا» گفت: «من به همه ی فیلم هایی که تا حالا بازی کرده ام افتخار می کنم اما این فیلم محبوبم است. این مفرح ترین فیلمی است که تا به حال کار کرده ام. فیلم دوست داشتنی و خوبی است و شما را غرق لذت و خوشی می کند.»

او همچنین درباره ی کار در انگلیس گفت: «ما این فیلم را در لندن فیلمبرداری کردیم بنابراین بعد از گذراندن ۵ ماه در اینجا خودم را شهروند افتخاری انگلیس می دانم. خیلی لذتبخش بود.»

شالامی این روزها مشغول تبلیغ فیلم جدید «وانکا» است که در آن با اولیویا کولمن و هیو گرانت همبازی بوده است.

«وانکا» که قرار از روز جمعه ۸ دسامبر روی پرده ی سینماها رود، به داستان ویلی وانکای جوان و نحوه ی آشنایی او با اومپا لومپاهای معروف می پردازد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو