افشاگری های نیکول کیدمن از ازدواج سابق خود با تام کروز

افشاگری های نیکول کیدمن از ازدواج سابق خود با تام کروز


منبع: روزیاتو

2

1402/9/17

10:01


افشاگری های نیکول کیدمن از ازدواج سابق خود با تام کروز

افشاگری های نیکول کیدمن از ازدواج سابق خود با تام کروز

نیکول کیدمن، تا به حال در مورد ازدواج خود با تام کروز و طلاقش اطلاعات زیادی افشا نکرده است. با این حال، کیدمن که از سال ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۱ با کروز ازدواج کرده بود، اخیراً در مورد رابطه قبلی خود توضیحاتی داده است.

این سوپر استار ۵۶ ساله، در مصاحبه‌ای گفته که بودن با کروز و داشتن خانواده به او احساس امنیت می‌داد. آن‌ها در طول ازدواج خود، دو فرزند به نام‌های کانر و ایزابلا را به فرزندی پذیرفتند. این بازیگر همچنین اشاره کرده که به دلیل ازدواج در ۲۳ سالگی، به مهمانی‌های زیادی نرفته یا با افراد زیادی معاشرت نکرده است. به خصوص پس از پذیرفتن اولین فرزندشان در ۲۵ سالگی، کیدمن مجبور شد که زمان زیادی را در خانه بگذراند.

طبق گفته کیدمن، هنگامی که با کروز در پروژه استنلی کوبریک کار می‌کرد، آن‌ها از ازدواجشان واقعاً خوشحال بودند.

این زوج بعد از فیلمبرداری، به مسابقه کارتینگ می‌رفتند؛ مکانی را اجاره می‌کردند و ساعت ۳ بامداد مسابقه می‌دادند. در عین حال، کیدمن می‌ترسد که به گذشته نگاه کند تا آنچه را که واقعاً اتفاق افتاده بوده را تجزیه و تحلیل کند.

کروز در تاریخ فوریه ۲۰۰۱ با استناد به «اختلافات آشتی‌ناپذیر»، برای جدایی آن‌ها درخواست طلاق داد. کروز و کیدمن، ۶ ماه بعد به طور رسمی مجرد شدند.

کیدمن از سال ۲۰۰۶ با کیث اربن ازدواج کرده و دو فرزند به نام‌های ساندی و فیث دارد. او ترجیح می‌دهد که به خاطر احترام به ازدواج فعلی‌اش، در مورد روابط گذشته خود صحبت نکند.

در واقع، او نمی‌خواهد که به انتخاب‌هایش بی احترامی کند. کیدمن از زندگی خود راضی کاملاً است و از نظرش دلیلی برای شکایت وجود ندارد.

«من خیلی خوشحالم که ازدواج کردم و دو دختر کوچک دارم. احساس می‌کنم که صحبت کردن در مورد رابطه قبلی‌ام، بی احترامی به تام و کیث باشد؛ بنابراین سعی می‌کنم که در لحظه زندگی کنم.»

بهبود نیکول کیدمن بعد از تجربیات گذشته‌اش زمان برد. او اذعان کرده که با گذشت زمان، ممکن است که کمی محتاط‌تر شده باشد؛ اما بر تعهد خود برای داشتن شفافیت و صداقت تأکید کرد. این ستاره، در مورد چالش خصوصی نگه داشتن زندگی شخصی خود و مدیریت اذهان عمومی صحبت کرده است.

علیرغم تجربیات تلخ گذشته، کیدمن ترجیح داده که به جای سکوت، رویکردی گرم و شفاف با همسرش داشته باشد.

اثر عشق یا یک رابطه می‌تواند در طول زندگی شما باقی بماند و تأثیری ماندگار در قلبتان بر جای بگذارد. خاطرات، احساسات و درس‌های آموخته‌شده از این تجربیات، شخصیت شما را شکل می‌دهند. با این حال، درک این نکته ضروری است که اگرچه این ارتباطات اثر عمیقی از خود به جای می‌گذارند، اما لزوماً خوشبختی آینده شما را تحت تأثیر نخواهند داد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو