ASUS ROG Phone 8 به زودی در بازار جهانی عرضه خواهد شد

منبع: تکراتو

1

1402/9/17

18:12


ASUS ROG Phone 8 به عرضه جهانی نزدیک است و در روزهای آینده می‌تواینم شاهد حضور این گوشی جدید از برند ایسوس در بازار جهانی موبایل باشیم.

ASUS ROG Phone 8 به زودی در بازار جهانی عرضه خواهد شد

ASUS ROG Phone 8 به عرضه جهانی نزدیک است و در روزهای آینده می‌تواینم شاهد حضور این گوشی جدید از برند ایسوس در بازار جهانی موبایل باشیم.

به نظر می‌رسد عرضه جهانی ASUS ROG Phone 8 نزدیک است. این شرکت پوستر تیزری را به اشتراک گذاشت که به عرضه قریب الوقوع این گوشی اشاره می‌کند و مطابق با برخی از گواهینامه‌های اخیری است که این گوشی اخذ کرده. در ادامه با جزئیات بیشتر همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


عرضه جهانی ASUS ROG Phone 8

غول فناوری تایوانی این تصویر را در حساب رسمی X خود به اشتراک گذاشت. این تصویر به سادگی بیان می‌کند که ROG Phone 8 به زودی عرضه می‌شود. برای کسانی که نمی‌دانند، سری ROG Phone 8 ایسوس آخرین نسل از گوشی‌های هوشمند گیمینگ پرچمدار این شرکت است و شامل ROG Phone 8، ROG Phone 8 Pro و ROG Phone 8 Ultra می‌شود.

ASUS ROG Phone 8

متأسفانه، تاریخ عرضه رسمی مشخص نشده است، اما از آنجایی که این گوشی جانشین مستقیم سری ROG Phone 7 است که در آوریل عرضه شد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که طی یک جدول زمانی مشابه در سال آینده عرضه شود. به تازگی، ASUS ROG Phone 8 و ROG Phone 8 Pro بر روی سایت گواهی بلوتوث SIG در کنار Zenfone 11 Ultra ظاهر شدند. به طور مشابه، نام ROG Phone 8 Ultra بر روی وبسایت GeekBench با 24 گیگابایت رم نیز دیده شده است.

همین مدل حتی در مرجع صدور گواهینامه 3C چین نیز مشاهده شد. همچنین Asus ROG Phone 8 در پایگاه داده IMEI نیز ثبت شده بود. بر اساس آنچه تاکنون می‌دانیم، سری ROG Phone 8 ایسوس به جدیدترین و بهترین تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز خواهد شد. این تمام اطلاعاتی است که ما در حال حاضر داریم، بنابراین برای اطلاعات بیشتر در این زمینه باید منتظر ماند. در هر صورت قطعا طی روزهای آینده بیشتر در مورد مشخصات فنی و ظاهری این گوشی جدید و غول ایسوس خواهیم شنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ASUS ROG Phone 8 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochina

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو