پارک تندرستی فردیس و جذابیت های تفریحی و گردشگری بوستان فردیس

پارک تندرستی فردیس و جذابیت های تفریحی و گردشگری بوستان فردیس


منبع: آرگا

2

1402/9/24

21:02


از مهم ترین دیدنی های فردیس کرج می توان به پارک تندرستی فردیس اشاره کرد. مجموعه ای با دیدنی های ویژه که از نمای آن دیدن خواهید کرد.

نواحی فردیس کرج دارای زیبایی های زیادی هستند. شما می تواند در این بخش با پارک تندرستی فردیس و دیدنی های مهم آن آشنا شوید. این پارک جذابیت های تفریحی و گردشگری فوق العاده ای برای علاقه مندان دارد که در این بخش با آن ها آشنا می شوید.

امکانات پارک تندرستی

معرفی پارک تندرستی فردیس:

این پارک با ویژگی های گردشگری خود مورد توجه علاقه مندان زیادی است. هر ساله گردشگران زیادی از زیبایی های این‌ نواحی دیدن‌ می کنند. شما می توانید با خیال راحت به گشت و گزار در این پارک و نواحی مختلف آن بروید. تقریبا هر ساله نیز گردشگران زیادی از زیبایی های این‌ نواحی دیدن‌ می کنند. شما می توانید در لینک با مکان های دیدنی کرج نیز آشنا شوید.

جذابیت های پارک تندرستی

گذراندن روزهای فراغت در این پارک نیز جذابیت های زیادی دارد. شما می توانید ساعات خوشی را پیش رو داشته باشید. این پارک یکی از بهترین پارک های گردشگری است. شما می توانید با پیاده روی در بخش های مختلفی از این پارک نیز با زیبایی های زیادی رو به رو شوید.

ویژگی های بوستان:

این مجموعه جذابیت های فوق العاده ای برای شما عزیران دارد. شما در قسمت های مختلفی آب این پارک می توانید یک تجربه ویژه داشته باشید. پیشنهاد ما برای شما عزیزان دوچرخه سواری در دین پارک است. پیاده روی های گروهی یا ورزش های دسته جمعی در این نواحی نیز تجربه ای دیگر بوده که از وجود آن لذت می برید.

راهنمای سفر به پارک تندرستی

در برخی از روزها ورزش های دسته جمعی در این نواحی برگزار می شود که تجربه آن را خواهید داشت. شما عزیزان می‌توانید از وسایل و امکانات ورزشی آن نیز نهایت استفاده را داشته باشید. با تماشای طبیعت دیدنی این پارک و مجموعه تفریحی نیز شما تجربه ای ویژه خواهید داشت.

پارک تندرستی فردیس زیبایی های متنوعی برای شما عزیزان دارد. به دلیل وجود امکانات رفاهی، ورزشی، توریستی و طبیعت سبز این مجموعه نیز گردشگران زیادی از آن دیدن می کنند. سفر به این نواحی نیز تجربه های ویژه ای دارد و از نزدیک نمای دیدنی این پارک را مشاهده می کنید.

پارک تندرستی فردیس

گونه های طبیعی:

این مجموعه دارای گونه های گیاهی و طبیعی زیادی است‌. درختان کاج و بلوط که برخی از آن ها قدمت زیادی دارند از مهم ترین زیبایی های این مجموعه به شمار می آیند. گل های رنگارنگ با تنوع زیاد نیز از مهم ترین جذابیت های این‌ مجموعه به شمار می آیند. این بوستان رنگ و بویی مخصوص داشته و شما از نزدیک مشاهده می کنید.

این مجموعه دارای سکو و آلاچیق بوده که از تماشای آن لذت می برید و می توانید ساعت ها را در این‌ آلاچیق ها باشید. اسکان در این آلاچیق ها رد فصل سرد نیز موجب شده تا راحت تر بتوانید تود را گرم کنید.

بازدید از پارک تندرستی

تفریحات پارک:

دریاچه تندرستی، نمایشگاه سالانه، زمین های فوتبال، زمین بازی و … از مهم ترین امتیازهای این مجموعه به شمار می آیند که از آن لذت می برید. این پارک از دیدنی های پردیس می باشد. شما می توانید در لینک با بهترین مکان های دیدنی تهران آشنا شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو