رامبد جوان: فصل هفتم خندوانه ساخته خواهد

منبع: بلاکس آپ

211

1398/5/26

13:17


رامبد جوان: فصل هفتم خندوانه ساخته خواهد

در جدیدترین اخبار تلویزیون ایران رامبد جوان اعلام کرده که فصل هفتم برنامه خندوانه ساخته خواهد شد. برای خواندن صحبت های جوان در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

چند ماه پیش بود که رامبد جوان مجری و بازیگر سینما و تلویزیون، به دلایل شخصی به کشور کانادا رفت و مدتی در این کشور ماند. این سفر جوان باعث شد که شایعات زیادی مبنی بر ماندن او در این کشور و لغو ساخت فصل جدید خندوانه منتشر شود. حال در تازه ترین اخبار رامبد جوان به این شایعات پاسخ داده است و گفته که فصل هفتم برنامه خندوانه ساخته نخواهد شد. جوان در رابطه با شایعاتی که موقع سفرش به کانادا منتشر شده، اینگونه گفته:

این شایعات بی‌اساس و بی‌مبنا هستند و این مطالب مهاجرت و ساخته نشدن «خندوانه» هفتم هم به دنبال موج‌سازی‌های عوام‌فریبی دیگر است.

رامبد جوان در ادامه افزود:

چرا این فرض به وجود آمده که ما مهاجرت کردیم و دیگر هم «خندوانه» نمی‌سازیم؟

رامبد جوان در ادامه از ساخته شدن «خندوانه ۷» خبر داد:

مقدمات کار و پیش‌تولید شروع شده و زمان شروع الان معلوم نیست. اما بعید می‌دانم بلافاصله بعد از محرم و صفر، «خندوانه» هفتم آغاز شود.

برنامه «خندوانه» برنامه‌ای گفتگومحور و محصول شبکه نسیم است. اجرای این برنامه برعهده رامبد جوان است. رامبد جوان در بیشتر قسمت‌های این برنامه با مهمان‌های مختلفی گفتگو می‌کند. از مهمانان «خندوانه» می‌توان به رضا رشیدپور، مهران مدیری و عادل فردوسی‌پور اشاره کرد. شما برای دانلود جدیدترین سریال های ایرانی می توانید به بخش دانلود قانونی سریال بروید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو