معرفی بهترین سایت های خرید vps سرور مجازی آلمان ( بلوسرور - هتزنر - contabo – linode )

منبع: ساعد نیوز

2

1402/10/9

10:35


با وجود ارایه دهندگان VPS زیادی که وجود دارد، معرفی و انتخاب بهترین سایت خرید VPS سرور مجازی کمی مشکل است. وقتی نوبت به خرید سرور مجازی می رسد، انتخاب ارائه دهنده مناسب بسیار مهم است. باتوجه به ارایه دهندگان خرید VPS آلمان متعدد، این مقاله در مورد بهترین ارایه دهنده که ترکیبی از قیمت، قابلیت اطمینان و عملکرد را ارائه می دهد نوشته شده است.

در این مقاله 4 ارایه دهنده و دیتاسنتر خرید VPS سرور مجازی مانند بلوسرور، هتزنر، Contabo و linode را بررسی میکنیم.

معرفی بلوسرور برای خرید سرور مجازی VPS

هاستینگ بلوسرور در ایران فعالیت دارید و کاربران در صورت خرید سرور مجازی vps بلوسرور، از ارایه دهندگان معروف مختلفی مانند هتزنر، Linode، دیجیتال اوشن میتوانن سرویس های مدیریت شده دریافت کنند. در سایت بلوسرور انواع مختلفی از ارایه دهندگان وجود دارن، مثلا اگر سرور کشور آلمان را نیاز دارید، 6 دیتاسنتر و سرویس مختلف را میتوانید از این کشور تهیه کنید.

سرورهای مجازی آلمان دیتاسنتر هتزنر از طریق virtualization (مجازی‌ ساز)، به صورت مجازی بر روی سرورهای فیزیکی با سخت افزار قوی و CPU های intel/amd/arm اجرا می‌شوند. هر سرور مجازی، یکی از منابع کامپیوتری فیزیکی، مانند پردازنده، حافظه و دیسک را به اختصاص می‌گیرد. با این روش، امکان استقرار چند سرور مجازی بر روی یک کامپیوتر فیزیکی فراهم می‌شود. این عمل باعث کاهش هزینه‌ها برای کاربران هاستینگ بلوسرور می‌شود و از نظر اقتصادی بسیار مناسب تلقی می‌شود.

معرفی بلوسرور برای خرید سرور مجازی VPS

معرفی دیتاسنتر هتزنر ( خرید سرور مجازی آلمان )

یکی از بزرگترین و معروف ‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده خرید سرور مجازی vps آلمان دیتاسنتر شرکت hetzner.com میباشد. در این مقاله به معرفی سرور مجازی آلمان دیتاسنتر هتزنر، کیفیت سرور، سرور ابری و قابلیت‌های آن پرداخته خواهد شد. یکی از اصلی ‌ترین ویژگی ‌های سرور مجازی آلمان دیتاسنتر هتزنر که توسط Blueserver.ir هم ارایه میشود، کیفیت بالای سرور و سخت افزار آن است. سرورهایی که در این دیتاسنتر استفاده می‌شوند، با استفاده از تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته و بروز استفاده میکنند که سرعت پردازش را بالا میبرد. این سرورها با داشتن توان پردازش بالا، حافظه RAM بالا و سرعت اینترنت بی‌ نظیر، امکان اجرای برنامه‌های تحت وب، دانلود و آپلود با سرعت بالا را بر روی VPS آلمان فراهم میکنند.

معرفی دیتاسنتر هتزنر

سرورهای cloud ابری نیز به عنوان یکی از قابلیت‌های سرور مجازی آلمان دیتاسنتر هتزنر بسیار محبوب هستند. برخلاف سرورهای مجازی که بر روی سخت افزار فیزیکی ثابت و به طور محدود توزیع می‌شوند، سرورهای ابری هتزنر که توسط بلوسرور ارایه میشوند، این امکان را به کاربران می‌دهند تا منابع مورد نیاز خود را براساس نیازمندی‌های خود به صورت انعطاف پذیر تنظیم کنند. با استفاده از سرورهای ابری، کاربران می‌توانند تعداد سرورهای مجازی خود را بسادگی افزایش یا کاهش دهند و منابع کامپیوتری را در زمان لزوم به سرور مورد نیاز اختصاص دهند. این قابلیت در سیستم‌هایی با میزان ترافیک و استفاده ناپایدار بسیار مناسب می‌باشد.

در مجموع، سرور مجازی آلمان دیتاسنتر هتزنر با کیفیت بالا، ارائه خدمات سریع و پایدار و قابلیت سازگاری با نیازمندی‌های متغیر کاربران، یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در حوزه فناوری اطلاعات می‌باشد. با این سرورها، می‌توانید سایت‌های تحت وب خود را به طور پیوسته و بدون هیچ‌گونه قطعی، روی سرورهای ابری بارگذاری کنید و به راحتی با توجه به ترافیک سایت، منابع کامپیوتری خود را تغییر دهید. در نتیجه، سرور مجازی آلمان دیتاسنتر هتزنر مناسب برای کسانی است که به دنبال یک سرور پایدار و قابل اعتماد هستند و نیازمندی‌های متغیر دارند.

معرفی دیتاسنتر Linode

Linode یکی از ارایه دهندگاه خدمات سرور مجازی ابری iaas است که در حال حاضر دارای 24 مرکز داده در سراسر جهان است، برای هر یک از این سایت‌ها، این شرکت یک تست سرعت نیز ارائه می‌دهد تا مشتریان بتوانند تعیین کنند کدام سرور برای آنها بهترین است. سایت رسمی لینود، مانند وبلاگ آن، بسیار کاربرپسند و همچنین شامل اطلاعات مربوط به این شرکت و محصولات مختلف آن است. سرعت پورت شبکه دیتاسنتر لینود 40 Gbps است.

معرفی دیتاسنتر Linode

معرفی ارایه دهنده سرور مجازی Contabo

قیمت های Contabo بی نظیر است، شاید بتوان گفت که ارزانترین سرور مجازی با سخت افزار بسیار قدرتمند را ارایه میدهد. سایر ارائه دهندگان هزینه زیادی برای حداقل منابع دریافت می کنند. طرح های فروش سرور Contabo بسیار مقرون به صرفه هستند، با هزینه بسیار کمی، فضای ذخیره سازی، پهنای باند و حافظه بالا را دریافت خواهید کرد. Contabo در سال 2003 تاسیس شد. آنها به عنوان یک شرکت میزبانی وب کوچک در آلمان شروع به کار کردند. عشق آنها به فناوری و تعهد به ارائه خدمات عالی به آنها اجازه داد تا به سرعت گسترش یافته و سرورهای خصوصی مجازی (VPS) و سرورهای اختصاصی را ارائه دهند.

آنها به طور مداوم فناوری های سخت افزاری و نرم افزاری خود را ارتقا می دهند تا از رقبا جلوتر بمانند. این وعده به آنها اجازه می دهد تا راه حل های مدرنی را ارائه دهند که نیازهای در حال تغییر مشاغل و مردم در سراسر جهان را برآورده می کند.

کدام ارایه دهنده خرید VPS را به عنوان بهترین انتخاب کنیم؟

در این مقاله شما را با لیستی از سرویس دهندگان و دیتاسنترهای مختلف آشنا کردیم. اما معمولا امکان خرید از این دیتاسنترها از ایران ممکن نیست. اگر در ایران هستید برای دسترسی به این دیتاسنترها میتوانید از هاستینگ بلوسرور اقدام به خرید VPS سرور مجازی این دیتاسنترها مانند لینود و دیجیتال اوشن و هتزنر بکنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو