طرز تهیه تارتلت مرغ خوشمزه با رسپی آسان

منبع: آرگا

1

1402/10/10

08:16


اگر از علاقه مندان به آشپزی های خانگی هستید در این بخش می توانید با طرز تهیه تارتلت مرغ خانگی آشنا شوید. این تارت رسپی ساده ای دارد.

تارت ها انواع مختلفی داشته و شما می توانید در این بخش با طرز تهیه تارتلت مرغ که یک نوع غذای متنوع و خوشمزه است، آشنا شوید. شما می توانید با آموزش های گام به گام یک تارت فوق العاده داشته باشید.

اگر از علاقه مندان به تارت های خانگی هستید در این بخش می‌توانید با نحوه تهیه تارت کشک بادمجان و تارت پنیر آشنا شوید. این تارت طعم و مزه فوق العاده ای دارد.

طرز تهیه تارتلت مرغ

مواد اولیه:

  • فیله مرغ:  ۴ عدد
  • تخم مرغ: ۱ عدد
  • فلفل دلمه ای: ۱ عدد
  • ژامبون: ۴ ورق
  • قارچ: ۱۰۰ گرم
  • کره: به مقدار لازم
  • خمیر یوفکا: ۱ بسته
  • فلفل سیاه و نمک: به میزان لازم
  • پنیر پیتزا: به میزان لازم
  • پودر سیر و پودر آویشن: به میزان لازم

طرز تهیه تارتلت مرغ:

برای تهیه کردن این تارت باید ابتدا مرغ را برش زده و به صورت نواری برش دهید. روی یک تابه مقداری روغن ریخته و مرغ های نواری شده را درون آن تفت دهید. حالا مقداری فیله را با ادویه مزه دار کنید.

مواد لازم تارتلت مرغ

مقداری فلفل سیاه، نمک، اویشن، پودر سیر و … اضافه کرده و تفت دهید تا عطر ادویه های شما بلند شود. ژامبون ها را به صورت نگینی برش داده و فلفل دلمه ای ها را نگینی خرد کنید. درون تابه ای مقداری روغن و نمک و فلفل سیاه اضافه کرده و قارچ را نیز با استفاده را از حرارت ملایم کمی تفت داده تا قارچ نرم شود و بعد به آن سینه های مرغ برش خورده را اضافه نمایید‌

در ظرفی باید تخم مرغ ها را شکسته و هم بزنید تا از حالت لختگی خارج شود. خمیر یوفکا را به اندازه های مربعی برش داده و یک ورقه از خمیر را درون قالب بگذارید. با استفاده از تخم مرغ روی خمیر را رومال کنید.

خمیر را با استفاده از مواد دلخواه پر کرده و مقداری نیز پننیب پیتزا روی آن بریزید. در این بخش فر را در دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد قرار دهید. قالب را باید در طبقه میانی فر بگذارید. زمان دهید تا فر گرم شده و پنیرها باز شود.

تارتلت مرغ

در این مرحله از طرز تهیه تارتلت مرغ باید آن را از دورن خارج کرده و زمان دهید تا خنک شود. حالا می توانید آن را سرو نمایید و نوش جان کنید. این تارت را با استفاده از سس های دست ساز خانگی نیز می توانید سرو کنید.

بعد از اینکه روی تارت کمی طلایی شد باید آن را از فر خارج کنید. در صورت دلخواه نیز می توانید آن را روی گریل قرار داده تا روی مواد تارت شما طلایی شود. این تارت را با یک رسپی ویژه تهیه می کنید و از آن لذت می برید. برای داشتن یک تارت فوق العاده خوشمزه می توانید در این بخش همراه ما باشید.

این تارت طعم فوق العاده ای داشته و شما می توانید با سس های متنوعی این تارت فوق العاده را داشته باشید. شما می توانید طعم و مزه فوق العاده از این تارت خانگی تجربه کنید. این تارت طعم و مزه ای فوق العاده داشته و با یک رسپی ویژه آن را تهیه می کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو