گوشی گلکسی ایکس کاور XCover 7 + مشخصات فنی احتمالی

گوشی گلکسی ایکس کاور XCover 7 + مشخصات فنی احتمالی


منبع: پلازا

3

1402/10/12

03:16


گوشی گلکسی ایکس کاور XCover 7 + مشخصات فنی احتمالی

گوشی گلکسی ایکس کاور 7، یک گوشی هوشمند مقاوم جدید که احتمال دارد تا در آینده ای نزدیک معرفی و عرضه شود. در اینجا برخی از ویژگی‌ها و اطلاعات کلیدی که را به همراه شما در پلازا بررسی می کنیم.

گوشی گلکسی ایکس کاور 7 نسل جدید گوشی‌های مقاوم سامسونگ به‌حساب می‌آید که قرار است در آینده نزدیک جایگزین گلکسی ایکس کاور 6 پرو شود. گوشی که در زمان عرضه در سال 2022 توانسته بود با ترکیب بدنه مستحکم و مشخصات قابل قبول، یکی از بهترین گوشی‌های مستحکم بازار باشد. حالا باید دید XCover 7 قرار است با چه تغییراتی وارد بازار شود. تنها نکته ای که باید یادمان باشد این است که این گوشی هنوز به طور رسمی معرفی نشده و ما با توجه به تغییرات نسلی و شایعات درز کرده، Galaxy X Cover 7 را معرفی می کنیم پس تا انتها همراه ما باشید.

فهرست مطالب

با گوشی گلکسی ایکس کاور ۷ آشنا شوید

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گوشی X Cover بعدی خود، Galaxy X Cover 7 است که دارای طراحی محکم، ساختار مقاوم در برابر آب و باتری قابل تعویض توسط کاربر است. این گوشی همچنین دارای چیپست مدیاتک دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس، نمایشگر 6.6 اینچی و دوربین پشتی تکی و احتمالا اندروید 14 خواهد بود. در اینجا برخی از جزئیات گلکسی ایکس کاور 7 و تغییرات آن نسبت به نسل قبل در بازار گوشی های هوشمند سرسخت آورده شده است.

طراحی گلکسی ایکس کاور ۷

گوشی گلکسی ایکس کاور 7 دارای طراحی زیبا با گوشه های برجسته برای جذب ضربه و قرارگیری بهتر در دست است. این گوشی دارای یک پنل پشتی قابل جابجایی است که به کاربران امکان تعویض باتری را می دهد. این گوشی همچنین دارای یک کلید X Cover قابل تنظیم در لبه سمت چپ است که می تواند برنامه ها، Push-to-Talk، اسکن بارکد و موارد دیگر را باز کند. لبه سمت راست دارای دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا است.

گلکسی ایکس کاور 7

نمایشگر

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی IPS LCD با وضوح 1600 در 720 پیکسل و بریدگی قطره ای خواهد بود. این نمایشگر از حساسیت لمسی بیشتر پشتیبانی می کند تا صفحه نمایش با دست های خیس یا حتی دستکش قابل استفاده باشد.

پردازنده گوشی گلکسی ایکس کاور ۷

گوشی Galaxy X Cover 7 احتمالا دارای چیپست دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس است که مبتنی بر فرآیند ۶ نانومتری است و دارای پردازنده مرکزی هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 است. این چیپست برای ارائه عملکرد و کارایی بالا و همچنین پشتیبانی از اتصال 5G و ویژگی های هوش مصنوعی طراحی شده است. این گوشی دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی از UFS 2.1 برای انتقال سریع اطلاعات پشتیبانی می کند.

GPU

پردازنده گرافیکی گوشی گلکسی ایکس کاور 7، Mali-G57 MC2 است که دارای چهار هسته و سرعت کلاک 750 مگاهرتز است. این پردازنده گرافیکی از APIهای Vulkan 1.1، OpenGL ES 3.2، و OpenCL 2.0 و همچنین HDR10+ و رنگ 10 بیتی 3 پشتیبانی می کند. GPU قادر به انجام بازی‌های سطح بالا و کارهای گرافیکی فشرده مانند پخش و ویرایش ویدیوی 4K است.

باتری

این گوشی احتمالا دارای باتری 4050 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سیمی 18 واتی پشتیبانی می کند. باتری قابل تعویض توسط کاربر خواهد بود، به این معنی که کاربران می توانند در صورت نیاز آن را با یک باتری یدکی تعویض کنند.

گلکسی ایکس کاور 7

دوربین

گلکسی ایکس کاور 7 دارای یک دوربین پشتی تکی با سنسور 13 مگاپیکسلی و فلاش LED دوگانه خواهد بود. این دوربین از فیلمبرداری 4K، HDR، پانوراما و حالت های دیگر پشتیبانی می کند. این گوشی همچنین دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو برای سلفی و تماس های ویدیویی خواهد بود.

امکانات گوشی گلکسی ایکس کاور ۷

این گوشی دارای استاندارد MIL-STD-810H و همچنین مقاومت IP68 در برابر گرد و غبار و آب است. این تلفن همچنین از ارتباطات ماهواره ای دو طرفه پشتیبانی می کند که به کاربران امکان برقراری تماس و ارسال پیام بدون شبکه تلفن همراه را می دهد. این گوشی از طریق شبکه ماهواره ای BeiDou به این مهم دست خواهد یافت.

قیمت و تاریخ عرضه

انتظار می رود گلکسی ایکس کاور 7 قیمتی کمتر از مدل قبلی یعنی X Cover 6 Pro داشته باشد که 599.99 دلار قیمت داشت. این گوشی احتمالا در دسامبر 2023 یا اوایل سال 2024 عرضه خواهد شد، اگرچه هنوز هیچ اعلام رسمی منتشر نشده است.

گلکسی ایکس کاور 7

تفاوت گوشی گلکسی ایکس کاور ۷ نسبت به نسل قبل

Galaxy X Cover 7 با سایر گوشی های هوشمند مقاوم مانند CAT S62 Pro، Blackview BV9900 Pro و Ulefone Armor 12 رقابت خواهد داشت. گوشی گلکسی ایکس کاور 7 نسخه به روز شده گوشی گلکسی ایکس کاور 6 پرو است که در سال 2022 عرضه شد. در اینجا برخی از تغییرات احتمالی اصلی بین این دو مدل آورده شده است:

  • Galaxy X Cover 7 دارای چیپست دیمنسیتی 6100 پلاس است که از اتصال 5G و ویژگی های AI پشتیبانی می کند، در حالی که Galaxy X Cover 6 Pro دارای چیپست اسنپدراگون 778G است.
  • Galaxy X Cover 7 احتمالا دارای ویژگی ارتباط ماهواره ای دو طرفه است که به کاربران امکان برقراری تماس و ارسال پیام بدون شبکه تلفن همراه را می دهد، در حالی که Galaxy X Cover 6 Pro این ویژگی را ندارد.
  • همچنین احتمالا Galaxy X Cover 7 دارای سیستم شش بلندگو است که صدای بلندتر و باکیفیت‌تری ارائه می‌دهد، در حالی که Galaxy X Cover 6 Pro دارای سیستم چهار بلندگو است.
  • Galaxy X Cover 7 دارای ظرفیت باتری بزرگتر 4050 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سیمی 18 وات و شارژ سیمی معکوس پشتیبانی می کند، در حالی که Galaxy X Cover 6 Pro ظرفیت باتری کمتری معادل 4000 میلی آمپر ساعت دارد که فقط از شارژ سیمی 15 وات پشتیبانی می کند.

گوشی گلکسی ایکس کاور ۷ برای چه کسانی مناسب است و در کجا کاربرد دارد؟

گوشی Galaxy X Cover 7 برای هرکسی که به یک گوشی هوشمند بادوام و قابل اعتماد نیاز دارد که بتواند در محیط ها و شرایط سخت مقاومت کند، مناسب است. این تلفن برای افرادی که در صنایعی مانند ساخت و ساز، معدن، کشاورزی، تدارکات یا امنیت کار می کنند ایده آل است، جایی که ممکن است با گرد و غبار، آب، شوک یا دمای شدید مواجه شوند. این تلفن همچنین برای علاقه مندان به فضای باز، مانند کوهنوردان، دوچرخه سواران، کمپینگ ها یا ماجراجویان که گوشی هوشمندی می خواهند که بتواند از سقوط و خراشیدگی جان سالم به در ببرد، مناسب است.

سخن پایانی

گلکسی ایکس کاور 7 یک گوشی هوشمند مقاوم است که طراحی محکم، ساختاری مقاوم در برابر آب و باتری قابل تعویض توسط کاربر را ارائه می دهد. Galaxy X Cover 7 گزینه مناسبی برای هر کسی است که به دنبال یک گوشی هوشمند بادوام و قابل اعتماد است. با این تفاسیر کوهنوردان، غارنوردان و آفرودبازان و همه کسانی که به دنبال یک گوشی جان سخت هستند مشتریان احتمالی محصول آتی سامسونگ هستند. شما چطور؟ آیا تجربه استفاده از این دست محصولات را دارید؟ نظر شما درباره گوشی گلکسی ایکس کاور 7 چیست؟ خوشحال خواهیم شد تا نظرات ارزشمندتان را با ما و سایر کاربران پلازا درمیان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو