بهترین بازی های شهر سازی کامپیوتر

بهترین بازی های شهر سازی کامپیوتر


منبع: پلازا

2

1402/11/8

13:19


بهترین بازی های شهر سازی کامپیوتر

برای دوری از خشونت و هیجانات لحظه ای پیشنهاد میشود به سراغ بازی شهر سازی کامپیوتر بروید که در طول این مقاله به لیست خوبی از بهترین بازی های شهر سازی پی سی اشاره خواهیم داشت که توانسته اند میزبان گیمرهای بسیاری از سراسر جهان باشند.

از طریق لیست بهترین بازی های شهرسازی کامپیوتر قادر به دستیابی بازی های خوبی خواهید بود که مزایای برجسته آنها امکان ساخت کلان شهرهای زیبا را به شما میدهد. در طول بازی های نامبرده قادر به مدیریت و کنترل شهروندان خود خواهید بود که این موضوع نه برای جاسوسی بلکه برای راحتی آنها بوده است تا بتوانید با مشکلات اصلی شان آشنا شوید. بازی های زیر میزبان مزیت های واقع گرایانه بسیاری بوده اند که این موضوع میتواند شما را با چالش های خوبی برای سرگرمی مواجه کند. با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بهترین بازی های شهر سازی کامپیوتر

همانطور که میدانید در بازی های استراتژی شاهد فروپاشی های بسیاری خواهید بود زیرا به طور مداوم قرار است با دشمنان و مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کنید. شاید در نگاه اول این موضوع در این لیست جایگاهی نداشته باشد اما باید بدانید که چنین چیزی در لیست بازی های کامپیوتری شهرسازی نیز وجود داشته که اگر نتوانید خواسته مردم خود را انجام دهید شاهد فروپاشی اجتماعی شهر خود خواهید بود که این موضوع میتواند خطرات اقتصادی و آینده کاری شما را به خطر بیندازد.

1. Game of Thrones: Winter is Coming؛ بازی شهر سازی برای کامپیوتر

computer-city-building-game

در حالی که میشد گزینه های مختلفی را در صدر لیست قرار داد اما بازی Game of Thrones: Winter is Coming یکی از بهترین گزینه های موجود جهت ساخت کلان شهرهای مدرن بوده است. تفاوتی نمیکند در چه فصلی قصد دارید وارد بازی شوید زیرا دنیای خارق العاده بازی میتواند شما را در یک تاج و تخت جدیدی قرار دهد که در طول گیم پلی آن با مشکلات بسیاری مواجه خواهید شد.

بازی Game of Thrones: Winter is Coming در خصوص یک لرد بوده که قصد دارد قلمرو جدیدی را برای خود راه اندازی و مردم خود را زیر سلطه نگه دارند. سیاست گذاری های پیچیده ای که برگرفته از کتاب های مشابه بوده سبب بوجود آمدن گیم پلی خوبی شده است که این موضوع میتواند شما را به عنوان یک رهبر تازه کار قرار دهد. شخصی که برای رسیدن به اهدافش باید از قانون های بسیاری عبور کند و یا به سمت تصویب قوانین جدیدی برود. ساختمان، نیرو و اقلام بسیاری در این بازی ویدیویی وجود داشته که با پیاده سازی آنها میتوانید رفته رفته قلمرو خود را گسترش دهید. در ادامه لیست بازی های برترشهرسازی باما همراه باشید.

2. Romans: Age of Caesar؛ بازی شهرسازی جنگی پی سی

computer-city-building-game

زمانی که صحبت از شهرسازی میشود گیمرهای بسیاری به دنبال شبیه سازی روم باستان هستند. رومیان عصر سزار یکی از باشکوه ترین سرزمین های جهان در امپراطوری های گذشته بودند که این موضوع در قالب یک بازی شبیه سازی MMo تحت عنوان Romans: Age of Caesar منتشر شده است. در طول گیم پلی بازی با گروهی متشکل از 16 گیمر رو به رو خواهید شد که هر یک برای ساخت و نگهداری شهر خود کار میکند. در طول این ساخت و ساز مشکلات بسیاری سدراه شما خواهد شد زیرا هریک از رقبا برای اثبات توانایی های خود حاضر به نابودی شما هستند.

جهت برقراری امپراطوری عظیم در Romans: Age of Caesar باید با فکر و استراتژی پیش بروید. منابع موجود را جمع آوری کنید و تا حد ممکن شهر خود را از فناوری های دیجیتال بهرهمند کنید تا در برابر دشمنان بتوانید از قلمرو خود محافظت کنید. مسیرهای تجاری مهمی در بازی وجود داشته که اگر بتوانید آنها را به سلطه خود در آورید قطعا سود بسیاری بدست خواهید آورد زیرا این مسیرها شریان های حیاطی ساخت قلمرو در Romans: Age of Caesar هستند.

3. Tropico 6؛ بازی شهرسازی افلاین برای PC

computer-city-building-game

امروزه کمتر کسی است که با فرنچایز محبوب Tropico اشنایی نداشته باشد. چالش های وسیع بسیاری در طول بازی Tropico 6 وجود داشته که بسیاری از آنها از سوی مقامات دولتی فاسد به سمت شما ارسال خواهد شد. برای رسیدن به هدفی که درسر دارید باید سناریو جدیدی را برنامه ریزی کنید و شهرخود را از وجود نحس دیکتاتورها پاکسازی کنید. بازی Tropico 6 اختیارات و انتخابات بسیاری به شما میدهد که اگر نتوانید به درستی تصمیم گیری کنید باید انتظار عواقب بد آنرا داشته باشید. تصمیم گیری های شما روی عموم مردم تاثیرگذار خواهد بود و این مورد میتواند سبب خشم آنها شود. ایجاد تعادل میان مردم و نیروهای دولتی یکی از مهمترین وظایف شماست که این موضوع با ویژگی های بسیاری همراه بوده است. خوشبختانه بازی Tropico 6 از ساختمان و تجهیزات بسیاری بهرهمند بوده که این موضوع میتواند به شما فرصت تازه ای برای ساخت یک شهر رویایی بدهد.

4. Aven Colony؛ بازی شهرسازی PC

computer-city-building-game

جذب ساکنان جدید و بازسازی بشریت از اصلی ترین اهداف شما در بازی شهر سازی کامپیوتر Aven Colony بوده است که برای یک هدف عالی باید با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کنید. این بازی میزبان بلایا و مشکلات بسیاری بوده که اگر نتوانید آنها را به بهترین نحو ممکن برطرف کنید شاهد ویرانی های بسیاری خواهید بود. بلایای طبیعی، کمبود اکسیژن، حضور نیروهای بیگانه و کرم های شنی غول پیکر از اصلی ترین مشکلات و دشمنان شما بوده که باید در طول گیم پلی Aven Colony به مبارزه با آنها بپردازید. رتبه های برتر بازی برای اشخاصی است که بهترین روش را برای ساخت قلمرویی قدرتمند درنظر بگیرند؛ زیرا این بازی به نسبت دیگر گزینه های مشابه با تفاوت های بسیاری همراه بوده است. در حقیقت این بازی یک شهرسازی خالص نبوده زیرا از ویژگی بازی های 4K و استراتژی نیز در آن استفاده شده و این موضوع میتواند شکل و شمایل جدیدی را برای شما تداعی کند.

5. Frostpunk؛ بازی استراتژی شهرسازی برای کامپیوتر

computer-city-building-game

یکی از بهترین بازی های مربوط به شهر سازی برای پی سی در شرایط سخت بی شک بازی Frostpunk بوده است. وظیفه شما در بازی ایجاد قلمرویی قدرتمند در عصر یخبندان بوده که باید از شهر خود در برابر سرما محافظت کنید. اصلی ترین و قوی ترین نیرویی که در اختیار دارید بخار استیمپانک بوده که از آن میتوانید برای پیشبرد اهدافتان استفاده کنید. زمانی که دمای بخار کاهش پیدا کند خطرات بیشتری به سمت قلمرو شما روانه خواهد شد پس باید تمام تمرکز خود را برای انرژی و ساخت این دیگ بخار درنظر بگیرید. مدیریت منابع از اصلی ترین نگرانی های شما در طول بازی Frostpunk بوده که این موضوع میتواند روی زندگی مردمانتان تاثیر بسزایی داشته باشد. طراحی دیدنی و گیم پلی روان قادر به سرگرم نمودن شما برای زمان طولانی خواهد بود پس به سادگی از کنار بازی عبور نکنید.

سخن پایانی

معرفی بهترین بازی های شهر سازی کامپیوتر به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید در طول این مقاله به 5 بازی برتر این حوزه از نگاه PCGamesN پرداختیم. شما عزیزان میتوانید بازی های پیشنهادی خود که در لیست حضور ندارد را برایمان به اشتراک بگذارید و یا نظرات شخصی خود نسبت به بازی های شهر سازی پی سی بیان کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو