با خرید از فلایتیو، برنده ی یک میلیارد تومان جایزه شوید

منبع: همگردی

3

1402/12/5

13:36


با خرید از فلایتیو، برنده ی یک میلیارد تومان جایزه شوید

با خرید از فلایتیو، برنده ی یک میلیارد تومان جایزه شوید

شرکت در قرعه کشی حتی با یک خرید به همراه جوایز هفتگی متنوع

با خرید خدمات سفر فلایتیو در بازه زمانی 10 بهمن تا 29 اسفند، شانس برنده شدن جایزه یک میلیارد تومان اعتبار سفر را خواهید داشت. در کنار بهره مندی از بهترین قیمت ها، با خرید هفتگی در قرعه کشی های هفتگی نیز شرکت می کنید. متناسب با تعداد و تنوع خرید محصولات (بلیط پرواز، هتل، ویزا و بلیط قطار) شانس خود را به صورت تصاعدی در قرعه کشی جایزه بزرگ و جوایز هفتگی افزایش می دهید.

برای اطلاع از جزئیات، جوایز و قوانین به صفحه جایزه یک میلیاردی فلایتیو سر بزنید.

چطور می توانید در قرعه کشی جایزه یک میلیاردی شرکت کنید؟

تنها با یک خرید مانند اخذ ویزای سفر در بازه زمانی 10 بهمن تا آخر اسفند، شانس برنده شدن جایزه یک میلیارد تومان اعتبار سفر را خواهید داشت. اعتبار یک میلیارد تومانی سفر انقضا نخواهد داشت و با استفاده از تمام خدمات فلایتیو به هر مقصدی می توانید سفر کنید. با خرید هفتگی هم می توانید در قرعه کشی همان هفته شرکت کنید و برنده یکی از جوایز باشید.

کد تخفیف برای اولین خرید از فلایتیو

علاوه بر قرعه کشی یک میلیارد تومان اعتبار سفر و قرعه کشی های هفتگی فلایتیو، می توانید از مزیت های دیگر فلایتیو مثل خرید اعتباری، مشاوره 24 ساعته و تخفیف اولین خرید نیز بهره مند شوید. اگر تا امروز از خدمات فلایتیو استفاده نکرده اید، می توانید برای خرید اول خود از فلایتیو و دریافت تخفیف 150 هزار تومانی از کد زیر استفاده کنید:

NEW1402

جوایز هفتگی

علاوه بر جایزه بزرگ اعتبار یک میلیارد تومانی سفر، 6 قرعه کشی هفتگی برگزار خواهد شد. قرعه کشی هفتگی 11 برنده خواهد داشت که شامل جوایزی مانند آیفون 13، مک بوک، قهوه ساز اسمگ و اعتبار سفر است.

زمان، برندگان و جزئیات جایزه بزرگ فلایتیو

قرعه کشی جایزه یک میلیاردی، 22 فروردین 1403 انجام می شود و مراسم قرعه کشی به صورت لایو (پخش زنده) از اینستاگرام فلایتیو پخش خواهد شد.

قرعه کشی جوایز هفتگی هم ابتدای هر هفته انجام شده و لیست برندگان از سایت و شبکه های اجتماعی فلایتیو اعلام می شود.

فلایتیو، خدمات آنلاین سفر

فلایتیو پلتفرم جامع گردشگری است. کاربران از طریق فلایتیو می توانند تمام خدمات مورد نیاز خود را مثل رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل دریافت کنند. خدماتی تکمیلی دیگری مثل پرداخت اعتباری، بیمه مسافرتی و اخذ ویزا هم در سبد ارزش فلایتیو با پشتیبانی 24 ساعته همراه شده تا بهترین تجربه سفر برای کاربران ایجاد شود. همچنین فلایتیو با ایجاد مجله گردشگری (جامع ترین منبع سفر و گردشگری در ایران) تلاش می کند تمامی نکاتی در هنگام سفرهای خود نیاز دارید برای شما گردآوری کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو