بهترین زمان برای سفر به دبی

منبع: آرگا

3

1402/7/3

17:17


دبی یکی از محبوب ترین شهرهای کشور امارات به شمار می رود. این شهر طی چند دهه گذشته، توانسته است تغییرات بسیار چشمگیری داشته باشد و به یکی از پیشرفته ترین شهرهای جهان تبدیل شود. تفریحات متنوع این شهر آن را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری تبدیل کرده است. به همین علت افراد زیادی در سراسر دنیا، به دنبال رزرو بلیط هواپیما دبی هستند تا بتوانند به این شهر سفر کنند و از زیبایی های آن دیدن کنند. برای این که بتوانید از تفریحات متنوع دبی لذت ببرید، لازم است تا در یک زمان مناسب به آن سفر کنید. بدین منظور قصد داریم در این مطلب، بهترین زمان سفر به دبی را به شما معرفی کنیم.

بهترین زمان برای سفر به دبی

بهترین فصل برای سفر به دبی

دبی یکی از شهرهای گرم و خشک محسوب می شود. بنابراین می توان انتظار داشت که دمای آن در فصل تابستان، به بیش از ۴۰ درجه سانتی گراد برسد. حتی در فصل زمستان نیز دبی هوای بسیار سردی ندارد. با این که در بسیاری از کشورها، زمستان فصل خوبی برای بازدید و مسافرت نیست، اما می تواند مناسب ترین فصل برای رزرو بلیط هواپیما دبی و سفر به این شهر باشد.

در ۶ ماه دوم سال، می توانید به دبی سفر کنید و از جشنواره ها، تفریحات آبی، فستیوال ها و… لذت ببرید. بنابراین اگر شما هم جزو افرادی هستید که از گرما بیزارید، بهتر است در فصول سرد سال دبی را برای گردش انتخاب کنید. از آنجایی که ممکن است بسیاری از افراد نیز مانند شما این فصل را برای سفر به دبی انتخاب کنند، لازم است برای رزرو بلیط هواپیما زودتر اقدام کنید.

در نهایت می توان گفت فصل زمستان بهترین فصل برای سفر به دبی خواهد بود. البته با توجه به این که بسیاری از گردشگران در فصل زمستان به دبی می روند، در این فصل قیمت ها در بالاترین حد خود قرار می گیرند. همچنین بهتر است بدانید در تعطیلات کریسمس و نزدیک به این ایام، قیمت ها سیر صعودی را در پیش می گیرند.

ارزان ترین زمان برای سفر به دبی

بسیاری از افراد قصد دارند در فصولی به دبی بروند که قیمت بلیط هواپیما، در پایین ترین سطح ممکن باشد. در این صورت باید بدانید که در فصل تابستان که گرم ترین فصل سال است، شمار گردشگرانی که به دبی سفر می کنند بسیار کاهش پیدا می کند، زیرا هوای این شهر در گرم ترین حالت ممکن قرار دارد. بنابراین در این فصل به دلیل این که تقاضا برای سفر کمتر است، قیمت هواپیما، هتل و… نیز در ارزان ترین سطح خود قرار می گیرد.

در صورتی که با گرمای هوا مشکلی ندارید و می خواهید سفری ارزان به دبی داشته باشید، فصل تابستان را برای سفر انتخاب کنید. در این صورت می توانید شب ها که هوا کمی معتدل تر است، به گردش در سطح شهر بپردازید و از دیدنی های آن لذت ببرید.

بر این اساس می توان نتیجه گرفت ارزان ترین زمان برای سفر به دبی، از اواسط اردیبهشت تا پایان شهریور ماه است. در این صورت بهتر است از قبل برای رزرو بلیط هواپیما اقدام کنید تا بتوانید برنامه سفر خود را به خوبی طی کنید.

بهترین زمان برای سفر به دبی

بهترین زمان سفر به دبی برای خرید

اگر هدف شما از سفر به دبی خرید است، باید زمانی به این شهر سفر کنید که جشنواره های مختلف برگزار می شوند و تخفیفات ویژه ای ارائه خواهد شد. یکی از بهترین جشنواره هایی که هرساله در دبی برگزار شده است و تخفیفات قابل توجهی در آن ارائه می شود، جشنواره سوپرایز تابستانه یا دی اس اس است.

این جشنواره از اواسط ماه جولای در این شهر آغاز شده و تا ۴۵ روز اجرا می شود. اگر تحمل گرمای شدید فصل تابستان برای شما سخت نیست، بهترین زمان برای سفر به دبی، ماه جولای است. شما در این جشنواره می توانید خریدهای خود را با تخفیفات ویژه انجام دهید. همچنین با توجه به این که این جشنواره در فصل گرما برگزار می شود و میزان گردشگران در این شهر رو به کاهش است، برای رزرو بلیط هواپیما نیز با مشکل شلوغی و پیدا نکردن بلیط و هتل مواجه نخواهید بود.

بهترین زمان برای سفر به دبی

رزرو بلیط هواپیما با فلای تودی

بهترین زمان سفر به شهر دبی، به هدف شما از سفر به این شهر بستگی دارد. برای مثال، در صورتی که می خواهید برای خرید به این شهر بروید، بهترین زمان ماه جولای است؛ اگر می خواهید در سطح شهر به گردش بپردازید و از تفریحات موجود در این شهر لذت ببرید، بهترین زمان فصل زمستان است. در هر صورت شما باید قبل از سفر، نسبت به رزرو بلیط هواپیما اقدام کنید.

فلای تودی یکی از بهترین مراجع برای تهیه بلیط هواپیما دبی است. شما با فلای تودی می توانید به صورت آنلاین و ۲۴ساعته، نسبت به رزرو بلیط هواپیما دبی و هتل این شهر اقدام کنید؛ همچنین تیم پشتیبانی این مجموعه به صورت شبانه روزی، پاسخگوی سوالات شما هستند. در این مجموعه می توانید بلیط های هواپیما را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو