در وان کجا بمانیم؟

در وان کجا بمانیم؟


منبع: تکراتو

3

1402/5/7

20:41


شهر وان از جمله شهرهای تاریخی و قدیمی در کشور ترکیه به‌شمار می‌رود. این شهر آثار تاریخی زیادی مانند قعله باستانی، کتیبه‌هایی با نوشته‌هایی به خط میخی، صخره‌های جذاب و دیدنی را در خود جای داده است. با توجه به نزدیکی این شهر به ایران، شاید شما هم برای بازدید از وان مشتاق باشید؛ اما آیا می‌دانید…

شهر وان از جمله شهرهای تاریخی و قدیمی در کشور ترکیه به‌شمار می‌رود. این شهر آثار تاریخی زیادی مانند قعله باستانی، کتیبه‌هایی با نوشته‌هایی به خط میخی، صخره‌های جذاب و دیدنی را در خود جای داده است. با توجه به نزدیکی این شهر به ایران، شاید شما هم برای بازدید از وان مشتاق باشید؛ اما آیا می‌دانید به محض ورود به این شهر تاریخی در کجا سکونت کنید؟ اگر در این رابطه اطلاعات چندانی ندارید، در این مطلب همراه ما باشید؛ چرا که ما قصد داریم با معرفی هتل رنسانس لایف وان و دیگر هتل‌های این شهر، به شما برای انتخاب محل اقامتتان در وان کمک کنیم!

معرفی بهترین هتل‌ های شهر وان

در شهر وان برای پذیرایی از گردشگران، هتل‌ ها و مراکز اقامتی بسیار زیادی وجود دارد؛ اما اگر شما به دنبال بهترین ‌هتل‌های این شهر برای اقامت هستید، ما به شما هتل‌های زیر را معرفی می‌کنیم:

ّبهترین هتل های شهر وان ؛ در وان کجا بمانیم؟

هتل رویال برک

رویال برک را می‌توان جزو بهترین‌های وان دانست. هتل رویال دقیقا در مرکز شهر وان واقع شده است و با ارائه بهترین امکانات رفاهی، لحظاتی جذاب و زیبا را طی مدت اقامت گردشگران برای آنان رقم می‌زند. رویال برک هتلی بسیار مجهز بوده و تمامی اتاق‌های آن از بهترین امکانات برخوردارند؛ سیستم تهویه هوا، اینترنت رایگان، مبلمان لوکس و شیک از جمله امکانات هتل رویال برک به‌شمار می‌روند.

خدمات خشکشویی و لباسشویی، بوفه، رستوان روباز و کافی شاپ، امکان اجاره خودرو، سرویس شاتل رایگان، شهربازی کودک از دیگر امکانات این هتل مجهز هستند.

شما با اقامت در این هتل به اکثر مکان‌های دیدنی و گردشگری شهر وان دسترسی دارید، مکان‌های تاریخی جذابی مانند موزه وان و مسجد اولو تنها چند دقیقه از این هتل فاصله دارند. علاوه بر این‌ها، شما برای رفتن به مرکز اسکی تنها کافی است 8 کیلومتر طی کنید. ضمنا فاصله این هتل تا فرودگاه هم تقریبا 7 کیلومتر است.

ّبهترین هتل های شهر وان ؛ در وان کجا بمانیم؟

هتل رنسانس لایف وان

از دیگر هتل‌ های موجود در شهر وان که توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند، می‌توان به هتل رنسانس لایف اشاره کرد.

این هتل معماری بی نظیری داشته و امکانات رفاهی کاملی را به مسافران خود ارائه می‌دهد. هتل رنسانس لایف هم دقیقا مانند رویال برک به اکثر نقاط تاریخی و جاذبه‌ های گردشگری شهر وان دسترسی دارد.

شما با اقامت در این هتل می‌توانید با طی کردن فاصله‌ای بسیار کوتاه از مکان‌هایی مانند موزه‌ وان، استادیوم آتاتورک، قلعه وان، دریاچه وان گولو، کوه ارک داغی و دریاچه سیهکه گولو دیدن کنید.

تورهای پیاده‌روی، اجرای موسیقی به صورت زنده، برگزاری تورهایی برای آشنایی با فرهنگ محلی شهر وان و گالری‌های موقت از جمله فعالیت‌هایی هستند که در هتل رنسانس لایف وان برای گردشگران و مسافران تدارک دیده شده‌ است.

ضمن اینکه در این هتل برای راحتی و آسایش مسافران، کادر پذیرش به چهار زبان انگلیسی، فارسی، ترکی و ارمنی صحبت می‌کنند؛ از همین‌رو نیازی نیست بابت چگونگی برقراری ارتباط با کارکنان هتل و رزرو هتل نگران باشید.

ّبهترین هتل های شهر وان ؛ در وان کجا بمانیم؟

هتل رویال میلانو

از دیگر هتل‌ های لوکس شهر وان می‌توان به هتل میلانو اشاره کرد. این هتل هم در مرکز شهر وان واقع شده است و با ارائه امکانات رفاهی خود می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش برای شما رقم بزند.

میهمانان و مسافرین این هتل می‌توانند از سونای رایگان، ماساژ و حمام ترکی بهره‌مند شوند. سرو غذاهای محلی و طراحی بی‌نظیر اتاق ‌های هتل میلانو بدون شک رضایت شما را در پی خواهد داشت.

بازدید از مناطق گردشگری شهر وان با اقامت در این شهر کار چندان سختی نیست؛ چرا که این هتل در مرکز شهر واقع شده و به اکثر مناطق گردشگری شهر وان دسترسی دارد.

ّبهترین هتل های شهر وان ؛ در وان کجا بمانیم؟

هتل هالدی

هتل هالدی را می‌توان جزو بهترین هتل ‌های شهر وان به‌شمار آورد. این هتل چهارستاره با ارائه خدمات متنوع و بسیار باکیفیت به مسافرین توانسته رضایت آنان را جلب کند. یکی از مزایای رزرو اتاق در هتل هالدی هزینه مقرون‌به‌صرفه اتاق‌های آن است.

در واقع اگر شما می‌خواهید از بهترین امکانات با کم‌ترین هزینه ممکن بهره‌مند شوید، بدون شک هتل هالدی انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. همچنین هتل هالدی به اکثر نقاط گردشگری شهر وان نزدیک است؛ از همین‌رو نیازی نیست بابت چگونگی بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهر وان نگران باشید. از نظر نظافت و بهداشت هم باید بگوییم هتل هالدی تاییده بهداشت را دارد.

ضمن اینکه طراحی تمامی اتاق‌ های موجود در هتل هالدی به نحوی انجام شده که نورگیر باشند؛ بنابراین شما می‌توانید با استراحت در اتاق ‌های این هتل، آرامش را به خود هدیه کنید.

ّبهترین هتل های شهر وان ؛ در وان کجا بمانیم؟

هتل الیت‌ورد

هتل الیت‌ورد از دیگر مراکزی است که شما در صورت سفر به شهر وان می‌توانید در آن اقامت کنید. این هتل، معماری کلاسیک و بسیار جذابی دارد، در واقع طراحی هتل به گونه‌ای است که انگار شما در یک مکان تاریخی اسکان گزیده‌اید.

در کنار معماری کلاسیک، هتل الیت‌ورد از امکاناتی بسیار مدرن برخوردار است، از جمله امکانات رفاهی این هتل می‌توان به حمام ترکی، سالن‌های آب گرم، سرو غذاهای محلی و بین‌المللی، سرو نوشیدنی‌های مختلف فرانسوی، سونا و استخر اشاره کرد.

ضمن اینکه هتل الیت‌ورد فاصله چندانی با جاذبه‌ های گردشگری شهر وان ندارد، برای مثال دریاچه وان دقیقا در 5 کیلومتری هتل‌ الیت‌ورد قرار گرفته است.

با فلای تودی سفری هیجان انگیز به وان داشته باشید!

در این مطلب سعی کردیم بهترین‌های شهر وان، مانند هتل رنسانس لایف وان را معرفی کنیم. اگر شما هم برای سفر به این شهر تاریخی و بسیار زیبا مشتاق هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقدمات سفر خود را از طریق وب‌سایت فلای تودی انجام دهید. فلای تودی یکی از بهترین وب‌سایت‌هایی است که به کمک آن شما می‌توانید برای رزرو بلیط هواپیما برای سفر به کشورهای حاشیه خلیج فارس یا شهرهای مختلف ایران اقدام کنید. ضمن اینکه امکان رزرو هتل وان هم از طریق فلای تودی وجود دارد.

.

پایان رپورتاژ آگهی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو