گانتلت: نبرد نویسندگان برجسته هالیوود با هوش مصنوعی در ارزیابی فیلمنامه‌ها

منبع: پلازا

1

1402/12/8

21:56


گانتلت: نبرد نویسندگان برجسته هالیوود با هوش مصنوعی در ارزیابی فیلمنامه‌ها

شین بلک، جیم هرتزفلد و دیگر نویسندگان برجسته برای مبارزه با هوش مصنوعی تیم تحلیل فیلمنامه گانتلت را تشکیل دادند

در حالی که نهادهای هالیوود و شرکت‌های تولیدی به طور فزاینده‌ای برای ارزیابی فیلمنامه‌ها به هوش مصنوعی روی آورده‌اند، گروهی از نویسندگان و خلاقان با هم جمع شده‌اند تا به اصطلاح یک مانع در برابر این حمله طراحی کنند.

شین بلک («مرد آهنی ۳»)، جیم هرتزفلد («دیدار با والدین») و آکلا کوپر («مگان») از جمله دو دوجین افراد صنعتی هستند که در توسعه یک پلتفرم فناوری جدید به نام گانتلت همکاری کرده‌اند، در تلاش برای نگه داشتن ارزیابی انسانی فیلمنامه‌ها در مرحله نگهبانی به جای AI.

شرکت فناوری هالیوود، اسکریپت‌هاپ، که توسط اسکات فاستر، رئیس سابق بخش داستانی UTA و کارآفرین فناوری، برایان آستین، تاسیس شده است، روز سه‌شنبه گانتلت را با ۳۰ تحلیلگر فیلمنامه مستقل از شرکت‌های معتبری مانند HBO و لوکاسفیلم راه‌اندازی می‌کند، که بزرگترین گروه سازمان یافته خوانندگان حرفه‌ای در صنعت می‌شود.

عضو هیئت مشاوران اسکریپت‌هاپ و نویسنده فیلمنامه، هرتزفلد، ایده‌ای را مطرح کرد که بر اساس آن نویسندگان فیلمنامه با پرداخت هزینه ۳۸۰ دلاری، فیلمنامه خود را از طریق “گانتلت” از تحلیلگران حرفه‌ای داستان اجرا می‌کنند. هر فیلمنامه با حداقل هفت خواننده شروع می‌شود تا اطمینان حاصل شود که سفر آن به دلیل نظر یا سلیقه یک فرد به پایان نمی‌رسد. فیلمنامه‌هایی که خوب عمل می‌کنند به سطح بعدی صعود می‌کنند و خوانندگان بیشتری را جذب می‌کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو