بادی اسپلش چیست و روش استفاده از آن چگونه است

بادی اسپلش چیست و روش استفاده از آن چگونه است


منبع: ساعد نیوز

1

1402/12/13

23:06


در این مطلب از ساعد نیوز درباره بادی اسپلش و روش استفاده از آن توضیحات کاملی را ارائه کرده ایم .

این روز‌ها انواع ادکلن‌ها با رایحه‌های مختلفی در بازار وجود دارند که می‌توانید بنا بر سلیقه خود انتخابی عالی داشته باشید. اما آیا با این گرانی استفاده از ادکلن برای تمام زمان‌ها یا استفاده در خانه انتخاب به صرفه‌ای است؟ قطعا پاسخ به این سؤال، یک نه محکم است؛ بنابراین در پس حل این مشکل بادی اسپلش‌ها پا به عرصه گذاشتن و با کیفیت و کارایی مناسب گوی میدان را از رقبایشان همچون ادکلن و اسپری گرفتند. همچنین بادی اسپلش‌ها با داشتن قیمتی به‌صرفه‌تر توانستند طرف‌داران بسیاری را برای خود جمع کنند.

اما باوجوداینکه چند سالی از ظهور بادی اسپلش در دنیای خوشبو‌کننده‌های بدن می‌گذرد، هنوز هستند افرادی که به‌صورت کامل با آن آشنایی نداشته و تفاوت آن را با اسپری و ادکلن نمی‌دانند. به همین دلیل تصمیم داریم در این مطلب درباره بادی اسپلش و روش استفاده از آن توضیحات کاملی را ارائه کنیم.

بادی اسپلش چیه


بادی اسپلش یا Body Splash، مانند ادکلن، یک نوع عطر با بوی لوکس و مطبوع با ترکیبات مختلف برای تندرستی و تازگی بدن است. معمولاً ماندگاری بادی اسپلش کمتر از ادکلن است. بیشتر بادی اسپلش‌ها حاوی الکل مغذی و قابل جذب بر روی پوست هستند که باعث آرامش و مرطوب شدن پوست می‌شوند. این محصول آرایشی و مراقبتی معمولاً با ترکیبات متنوعی از عناصر طبیعی و شیمیایی تهیه می‌شود که مناسب استفاده بعد از استحمام، ورزش و فعالیت‌های روزانه است.

بادی اسپلش

انواع بادی اسپلش‌ها


بادی اسپلش‌ها در دو نوع ساده و اکلیلی در بازار موجود هستند که در ادامه به معرفی هر دو نوع آن اشاره خواهیم کرد:

بادی اسپلش ساده


این نوع از بادی اسپلش‌ها در رایحه‌های مختلف برای آقایان و بانوان عرضه می‌شوند.

بادی اسپلش

بادی اسپلش‌های اکلیلی


این نوع از بادی اسپلش‌ها در ترکیباتش از اکلیل نیز استفاده شده و مختص بانوان است. این بادی اسپلش‌ها دارای رایحه‌های مختلف هستند که برای خانم‌ها بسیار جذاب بوده و می‌توانند با جلوه‌ای که روی بدنشان ایجاد می‌کنند، آن‌ها را با به وجد آوردند.

بادی اسپلش

تفاوت اسپری‌ها و بادی اسپلش‌ها در چیست


همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، بادی اسپلش‌ها بر پایه آب و الکل هستند و در ترکیبات آن‌ها خبری از روغن‌های معطر نیست. اما در اسپری‌ها از روغن‌های معطر استفاده می‌شود و به همین جهت است که ماندگاری اسپری‌ها از بادی اسپلش‌ها بیشتر است.مورد دوم اینکه از بادی اسپلش‌ها روی پوست بدن استفاده می‌شود و از اسپری‌ها روی لباس. به همین دلیل شما می‌توانید به‌راحتی آن را روی بدنتان اسپری کنید و دیگر مانند ادکلن‌ها و اسپری‌ها نگران لکه شدن لباس‌هایتان نباشید.

مزایای استفاده از بادی اسپلش چیست


دانستید که بادی اسپلش چیست. بادی اسپلش یک نوع لوسیون پوستی است که روی پوست اسپری می‌شود تا پوست را نرم و لطیف کند و همچنین به عنوان مرطوب کننده پوست عمل ‌کند. این محصول برای استفاده پس از حمام، قبل از خواب، در روزهای گرم تابستان و بیشتر برای استفاده روزانه توصیه می‌شود. در ذکر مزایای بادی اسپلش چیست باید گفت، بادی اسپلش مانند یک لوسیون پوستی عمل کرده و به پوست شما رطوبت لازم را می‌دهد.

روش استفاده از بادی اسپلش چگونه است


برای استفاده از بادی اسپلش، یکی از مهمترین موارد انتخاب محصول متناسب با نوع پوست شماست. هنگامی که محصول مناسب را انتخاب کردید، اسپری آن را از فاصله مناسب روی پوست خود اسپری کنید. از تماس با چشم، بینی و دهان خودداری کنید. علاوه بر این، هرگز بیش از حد استفاده نکنید و در صورت تحریک پوست، استفاده را متوقف کنید.

بادی اسپلش برای تمامی فصول مناسب است اما بیشتر در فصل‌های گرمتر سال مورد استفاده قرار می‌گیرد. با اسپری کردن بادی اسپلش به طور مساوی روی پوست، پوست خود را مرطوب کرده و رایحه مطبوعی به آن می‌بخشید.

برای استفاده از بادی اسپلش به ترتیب زیر عمل کنید:

  • پیش از استفاده، لطفاً بادی اسپلش را به خوبی تکان دهید.

  • پس از حمام، غرق شدن در آب دریا یا استفاده از سولاریوم، بدن خود را خشک کنید.

  • بهتر است نزدیک به 20 الی30 سانتی متر از بدن خود، به بخش‌های مختلف بازوها، پاها، بدن، شکم، پشت و آرنج اسپری کنید.

  • دقت داشته باشید که پس از اسپری کردن، محصول را روی پوست خود توزیع کنید.

  • پس از استفاده، بادی اسپلش را در محلی خشک و خنک نگه‌داری کنید.

با استفاده از بادی اسپلش، می‌توانید نرمی و لطافتی بی‌نظیر به پوست خود ببخشید. همچنین از آن، به عنوان یک روش مطمئن و موثر برای داشتن پوستی صاف و زیبا یاد کنید.

بادی اسپلش

مضرات بادی اسپلش چیست


استفاده از بادی اسپلش با محتویات شیمیایی استاندارد، باعث ایجاد مشکلات پوستی نمی‌شود؛ چنین موادی عمدتاً از طریق پوست جذب می‌شوند و زیانی برای بدن ندارند. اما استفاده از محصولات غیر استاندارد، ممکن است برای افراد دارای حساسیت پوستی بالا، مشکل ساز شود یا مشکلاتی مانند التهاب پوست، تحریک پوست، درماتیت مختلف ،آکنه، عفونت، خشکی، و باز شدن صدف پوستی ایجاد کند. اگر به هر دلیلی پوستتان تحریک شود، باید استفاده از بادی اسپلش را متوقف کنید و در صورت لزوم، به پزشک مراجعه کنید. برای پیشگیری از این مشکلات، مطالعه برچسب محصول و انتخاب محصولاتی با ترکیبات طبیعی پیشنهاد می‌شود. همچنین سعی کنید از بادی اسپلش‌های شناخته‌شده استفاده کنید.

نتیجه‌گیری


بادی اسپلش‌ها از زمانی که در بازار عرضه شدند تابه‌حال یکی از انواع پرطرف‌دار خوشبوکننده‌های بدن به شمار می‌روند چرا که علاوه بر داشتن قیمت به‌صرفه و رایحه‌های مختلف باعث آبرسانی به پوستتان نیز می‌شوند. در این مطلب سعی داشتیم به معرفی کامل بادی اسپلش و مزایای آن، بپردازیم. همچنین به روش استفاده از آن نیز پرداختیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو