توضیحات کامل درمورد تینت لب

توضیحات کامل درمورد تینت لب


منبع: ساعد نیوز

1

1402/12/14

14:42


تینت لب یکی از ابزار آرایشی لب‌ها است که به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده است. عملکرد، بافت و ماندگاری تینت لب متفاوت از رژ لب‌های مات، مایع و برق لب خواهد بود.ساعد نیوز در این مقاله توضیحات کامل در مورد تینت لب را برای شما عزیزان ذکر کرده است .

داشتن لب های خوشرنگ و زیبا آرزوی هر خانمی است. استفاده از تینت لب باکیفیت به خوشرنگ شدن و زیبایی لب ها کمک قابل توجهی می کند. امروزه بسیاری از خانم ها به جای استفاده از رژ لب از این محصول استفاده می کنند.

تینت لب چیست


در پاسخ به سوال تینت لب و گونه چیست باید بگوییم که تینت لب محصولی مابین برق لب و رژ لب است. این محصول حالت مایع و بسیار رقیقی دارد و فاقد سرب و موم است. بنابراین هیچ آسیبی به لب های شما نمی زند. بافت آن به قدری سبک است که هیچ گونه احساس سنگینی و چسبندگی روی لب ها ایجاد نمی کند.
تینت لب در رنگ های مات و براق وجود دارد. امروزه این محصول بسیار ترند شده و بسیاری از خانم ها از آن استفاده می کنند چون رنگ طبیعی به لب ها می دهد و ماندگاری و دوام بیشتری نسبت به رژ لب دارد. علاوه بر این محصولات، تینت لب یکبار مصرف هم در بازار لوازم آرایشی دیده می شود که معمولا طرح گوش پاک کن دارند.

تینت لب

برخلاف رژ لب و برق لب فاقد روغن و موم هستند


رژ لب و برق لب ها از انواع موم و روغن تشکیل شده اند. همین مواد باعث لغزش و عدم پایداری آن ها روی لب می شود. رژ لب تینت برخلاف رژ لب و برق لب فاقد روغن و موم بوده و بیسشان ژل یا مایع است. گاهی اوقات حتی بافتی موس مانند دارند.

تینت لب

ماندگاری بیشتری نسبت به رژ لب و برق لب دارند


انواع تینت لب ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به رژ لب و برق لب دارد. به گونه ای که اگر آن را یکبار در روز به لب هایتان بزنید، در تمام طول روز بدون تغییر باقی می ماند و لازم نیست آن را تمدید کنید. همچنین تینت لب به علت ماندگاری بالا در اطراف لب ‌پخش نمی شود و شکل آرایش لب را بر هم نمی زند. این ماندگاری به اندازه ای است که حتی با خوردن و آشامیدن هم پاک نمی شود و ضد آب است. حتی گاهی اوقات باید با پاک کننده آن را پاک کرد.

تینت لب

فاقد سرب هستند


همان طور که در قسمت تینت لب چیست توضیح دادیم، دیگر تفاوت بالم لب و برق لب با تینت لب این است که این محصول فاقد سرب است و به همین دلیل هیچ ضرری برای لب ندارد.

تینت لب

تینت لب ردی روی دندان و فنجان باقی نمی گذارد


بسیاری از خانم ها از اینکه رژ لب روی دندان هایشان مالیده شود یا پس از نوشیدن مایعات، جای رژ لب روی فنجانشان دیده شود، ناراحت می شوند. این ناراحتی هنگام جلسات مهم دو چندان می شود. یکی از تفاوت ها یا بهتر است بگوییم مزیت ها و کارایی تینت لب این است که چنین مشکلاتی را ندارد‌. تینت لب هیچ ردی روی دندان و فنجان باقی نمی گذارد و اطراف لب هم مالیده نمی شود‌. بنابراین بانوان عزیز برای جلسات مهم کاری بهتر است از تینت لب به جای رژ لب استفاده کنند تا دیگر هیچ نگرانی نداشته باشند.

استکان

تینت لب ها برخلاف رژ لب و برق لب طعم دلپذیری دارند


رژ لب ها از موم و روغن تشکیل شده اند که مزه خوبی ندارند و عموما تلخ مزه هستند. تینت لب ها غنی شده با عصاره میوه هستند که طعم و رایحه بسیار خوبی دارند‌. این مسئله باعث می شود کسانی که عادت به خیس کردن لب هایشان دارند، این کار را با خیال راحت و بدون احساس طعم بد انجام دهند.

تینت لب

با مزیت‌های استفاده از تینت لب آشنا شوید


کارشناسان حوزه زیبایی بر این باورند که تینت لب‌ها یکی از اعتیاد آورترین لوازم آرایشی موجود در بازار هستند. حقیقت این است که زیبایی و مزیت‌های استفاده از تینت به قدری بالا است که شما بعد از اولین بار استفاده، دیگر نمی‌توانید از آن دست بکشید.

  • فرمولاسیون سبک تینت، باعث ایجاد حس چسبندگی و سنگینی روی لب‌ها نمی‌شود.

  • ظاهری طبیعی و درخشان به لب‌هایتان می‌دهد و می‌تواند جایگزینی مقرون به صرفه برای تتوی لب و شیدینگ باشد.

  • ماندگاری بالایی دارند و بدون نیاز به تمدید مجدد، در تمام طول روز روی لب‌هایتان باقی می‌مانند.

  • رنگدانه تینت‌ها کاملا جذب پوست لب می‌شود و دیگر نیازی نیست نگران رنگ گرفتن فنجان قهوه‌تان باشید.

  • هیچ رد و لکه‌ای از خود به جا نمی‌گذارند و ظاهری یکدست به پوست لب می‌دهند.

  • نسبت به انواع رژ لب، فرمولاسیون بسیار ایمنی دارند و فاقد مواد مضر شیمیایی مانند سرب و پارابن هستند.

عوارض تینت لب که باید بدانید


همه محصولات آرایشی بهداشتی، در قبال مزیت‌های بی‌شماری که فراهم می‌کنند، ممکن است عوارض و ضعف‌هایی هم داشته باشند. این امر درباره تینت لب هم صادق است و بارزترین آنها عبارتند از:

  • همانطور که پیش‌تر هم اشاره شد، فرمولاسیون اکثر تینت‌ها بر پایه آب و الکل است. این امر باعث خشکی پوست لب و پوسته پوسته شدن آن می‌شود. همچنین در برخی موارد، وجود الکل می‌تواند واکنش‌های آلرژیک پوستی یا تنفسی را تحریک نماید.

  • رنگدانه‌های تینت واقعا قوی هستند و پاک کردن آنها از روی لب ممکن است کمی دشوار باشد.

نحوه پاک کردن تینت لب

تینت نسبت به انواع رژ لب و دیگر محصولات آرایشی لب‌ها، ماندگاری طولانی‌تری دارد. این موضوع اگرچه نوعی مزیت به حساب می‌آید، اما هنگام پاک کردن آرایش لب ممکن است چالش برانگیز باشد. برای اینکه بتوانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن تینت لب خود را تمیز کنید، طبق راهنمای زیر پیش بروید:

  • انتخاب پاک کننده آرایشی مناسب و باکیفیت، کلید اصلی این فرایند است. پاک کننده‌های آرایش در انواع مختلفی تولید می‌شوند. برای پاکسازی تینت لب، شما به محصولی احتیاج دارید که مخصوص تمیز کردن آرایش لب‌ها فرموله شده باشد.

  • حالا مقداری از پاک کننده را روی پد آرایشی تمیز بریزید.پد را روی لب‌هایتان قرار دهید و 10 تا 15 ثانیه صبر کنید.

  • سپس با حرکات دورانی ملایم، پد را روی لب‌هایتان حرکت دهید تا تمام ذرات تینت تمیز شود.

  • در آخر اگر هنوز هم ردی از تینت باقی مانده بود، می‌توانید از ترفند کلاسیک وازلین کمک بگیرید. به این صورت که مقداری از وازلین را روی لب‌هایتان بمالید. در حد 30 ثانیه ماساژ دهید. سپس با کمک پد، آرایش لب‌هایتان را پاک کنید.

  • به عنوان مرحله نهایی، یکبار دیگر از پاک کننده لب کمک بگیرید و مطابق مراحل ذکر شده لب‌هایتان را تمیز نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو