اکستنشن مژه ای که فرم چشم های شما را زیبا تر می کند

اکستنشن مژه ای که فرم چشم های شما را زیبا تر می کند


منبع: ساعد نیوز

1

1402/12/22

09:25


انتخاب اکستنشن مژه مناسب به عوامل مختلفی از جمله فرم، اندازه و رنگ چشم و سلیقه شخصی شما بستگی دارد که در این مقاله از ساعد نیوز به چند نمونه از اکستنشن‌ مناسب برای انواع چشم اشاره می‌کنیم.

داشتن چشمانی زیبا و جذاب تاثیر فوق العاده‌ای در زیبایی چهره دارد برای همین انواع جراحی‌های زیبایی چشم این روزها طرفداران بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده است. جدا از ترفندهای زیبایی طب مدرن و انواع جراحی‌های زیبایی پلک و چشم، ترفندهای آرایشی جدید هم میتوانند در زیباتر شدن چشم‌ها اثرگذار باشند که یکی از این ترفندها کاشت یا همان متد اکستنشن مژه است که اگر به درستی و توسط فردی ماهر انجام شود نتیجه رضایت بخشی خواهد داشت، ولی برعکس اگر اکستنشن مژه متناسب با فرم و حالت چشمان شما انجام نشود قطعاً از نتیجه کار راضی نخواهید بود و در اولین فرصت برای ریمو اکستنشن مژه مجدد به همان سالن زیبایی مراجعه خواهید کرد. پس بهتر است قبل از انجام این کار همراه ما باشد تا بهترین مدل اکستنشن مژه مناسب فرم چشمان خود را بشناسید.

معرفی بهترین اکستنشن های مژه با توجه به فرم چشم


از دیرباز، انسان‌ها به دنبال راه‌هایی برای زیباتر کردن چشمان خود بوده‌اند. امروزه، روش‌های متعددی برای رسیدن به این هدف وجود دارد، از جراحی‌های زیبایی پلک و چشم گرفته تا ترفندهای آرایشی جدید. یکی از محبوب‌ترین ترفندهای آرایشی برای زیباتر کردن چشم‌ها، اکستنشن مژه است.

این روش، به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به ریمل و مژه مصنوعی، مژه‌هایی بلند، پرپشت و جذاب داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید.

اکستنشن مژه چشم‌های بادامی


چشمان بادامی، با آن کشیدگی و ظرافت، از زیباترین فرم‌های چشم هستند. اما اگر به دنبال راهی برای زیباتر کردن هرچه بیشتر این چشمان جذاب هستید، اکستنشن مژه می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل باشد.

نکاتی برای انتخاب اکستنشن مژه مناسب برای چشمان بادامی:

تمرکز بر عمق: به جای کشیده‌تر کردن چشم‌ها، از مژه کار خود بخواهید تا با اکستنشن، به چشمان شما عمق ببخشد. این کار با استفاده از مژه‌های بلندتر در مرکز چشم و مژه‌های کوتاه‌تر در گوشه‌های چشم انجام می‌شود.

حالت گردتر: برای ایجاد حالت گردتر در چشم‌ها، از مژه‌های کلاسیک یا والیوم استفاده کنید. مژه‌های هیدن یا اسپایکی برای این فرم چشم مناسب نیستند.

طول مناسب: مژه‌های خیلی بلند، تناسب چهره شما را به هم می‌زنند. از مژه‌هایی با طول متوسط (8 تا 10 میلی‌متر) استفاده کنید.

حجم مناسب: حجم مژه‌ها باید متناسب با فرم چشم و سایر اجزای صورت شما باشد. از مژه‌های خیلی پرپشت و حجیم استفاده نکنید، زیرا باعث می‌شود که چشمان شما کوچک‌تر به نظر برسند.

چشم بادامی

اکستنشن مژه برای چشم‌های گرد


اگر از آن دسته افراد خوش‌شانسی هستید که چشمان گرد و معصومانه دارید، اکستنشن مژه بلند می‌تواند بهترین دوست شما باشد. این نوع اکستنشن با کشیدگی چشم‌ها در گوشه‌ها، به آن‌ها ظاهری کشیده‌تر و جذاب‌تر می‌بخشد و دریچه‌ای به دنیای زیبایی را به روی شما می‌گشاید.

نکاتی برای انتخاب اکستنشن مژه بلند:

طول مناسب: برای کشیده‌تر نشان دادن چشم‌ها، به دنبال مژه‌هایی با طول متوسط تا بلند باشید.

حجم مناسب: از مژه‌هایی با حجم متوسط یا زیاد استفاده کنید تا چشمان شما درشت‌تر و گیراتر به نظر برسند.

مدل مناسب: مدل‌های کلاسیک، گربه‌ای و عروسکی می‌توانند انتخاب‌های ایده‌آلی برای چشمان گرد باشند.

چشم گرد

اکستنشن مژه برای چشم‌ های رو به بالا


این نوع چشم‌ها شباهت زیادی به چشم‌های بادامی دارند و به آنها چشم‌های گربه‌ای گفته می‌شود. این نوع چشم‌ها، با انواع مدل‌های مژه زیبا به نظر می‌رسند. یک نکته مهم برای اکستنشن مژه در این نوع چشم‌ها این است که مژه کار باید کمی گوشه‌های چشم را به سمت پایین هدایت کند.

پلک

اکستنشن مژه برای چشم‌های رو به پایین


این چشم‌ها فرم و حالتی متفاوت از چشم‌های گربه‌ای دارند و به نظر می‌رسند که کمی خواب آلود هستند. اگر اکستنشن مژه به درستی انجام نشود، ممکن است چشم‌ها حالت متعجب یا بی حال‌تری به خود بگیرند؛ بهترین مدل اکستنشن مژه برای چشم‌های رو به پایین، اکستنشن چشم گربه‌ای است.

مژه

اکستنشن مژه مناسب پلک‌های افتاده


افتادگی پلک، گاه زیبایی پنهان چشمان شما را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. اما نگران نباشید! اکستنشن مژه درست، دریچه‌ای به دنیای زیبایی و نافذی را به روی شما می‌گشاید.

بهترین اکستنشن مژه برای پلک افتاده:

پایه صاف، راز مژه‌ای بلند: مژه‌هایی با پایه صاف، به بلندتر نشان دادن مژه‌ها و رفع افتادگی پلک کمک می‌کنند.

فر شدید، رمز جذابیت: مژه‌هایی با فر شدید، به چشمان شما عمق و گیرایی بیشتری می‌بخشند و زیبایی آن‌ها را دوچندان می‌کنند.

حجم مناسب: از مژه‌هایی با حجم متوسط یا زیاد استفاده کنید تا چشمان شما درشت‌تر و شاداب‌تر به نظر برسند.

پلک

اکستنشن مژه مناسب چشم گود یا فرو رفته


این چشم‌ها با پلک‌های بزرگ و گودی، با استفاده از اکستنشن مژه، زیباتر خواهند شد که چشم را از این عمق کمی بیرون بکشد. بهترین اکستنشن مژه برای چشمان گود مدل فر با قد مژه بلند است.

در نهایت برای کسانی که فاصله چشم هایشان کم می باشد بهتر است مژه‌ها روی گوشه‌های بیرونی چشم نصب شوند. همچنین باید توجه داشت که در این روش، مژه‌های گوشه داخلی چشم کوتاه‌تر و مژه‌های گوشه بیرونی چشم بلندتر نصب شوند.

اکستنشن مژه برای چشم‌های نزدیک به هم


این چشم‌ها که بینشان فاصله کمی وجود دارد با اکستنشن مژه به صورتی که بیشتر کاشت روی گوشه‌های بیرونی چشم انجام شود زیباتر خواهند شد. نکته‌ای که در اکستنشن مژه چشم‌های نزدیک به هم باید رعایت کرد این است که گوشه داخلی چشم ‌های کوتاه‌تر و گوشه بیرونی چشم‌ها مژه‌های بلندتر نصب شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو