بیوگرافی سریال شبکه مخفی زنان (+ داستان سریال)

بیوگرافی سریال شبکه مخفی زنان (+ داستان سریال)


منبع: تالاب

2

1402/12/23

13:12


سریال «شبکه مخفی زنان» یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر درام، کمدی و تاریخی اسـت […]

بیوگرافی سریال شبکه مخفی زنان (+ داستان سریال)

سریال «شبکه مخفی زنان» یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر درام، کمدی و تاریخی اسـت کـه توسط افشین هاشمی کارگردانی و توسط محمدحسن شانه‌ساززاده تهیه‌کنندگی شده اسـت. این سریال داستانی درسال ۱۳۱۰ شمسی را روایت میکند کـه در ان وزارت فرهنگ و هنر تصمیم بـه تشکیل کانون بانوان میگیرد تا با تشکل‌هاي‌ مشابه رقابت کند و سپس ان‌ها را حذف نماید.

 

داستان سریال شبکه مخفی زنان

داستان سریال شبکه مخفی زنان

داستان سریال «شبکه مخفی زنان» درسال ۱۳۱۰ شمسی اتفاق می‌افتد و بـه داستان میرزا محمود زنبورکچی، کارمند عالی‌رتبه اداره سجل احوال می پردازد. او برای ریاست یک کانون بانوان منصوب می شود کـه هدف ان رقابت با تشکل‌هاي‌ مشابه و سپس حذف ان‌ها اسـت. میرزا محمود کـه در اداره امور خانواده خود نیز دچار مشکل اسـت، حالا با مسئولیت‌هاي‌ جدیدش در کانون بانوان، با مشکلات و موقعیت‌هاي‌ طنزآمیزی روبه‌رو میشود.

 

سریال شبکه مخفی زنان چند قسمت است؟

سریال شبکه مخفی زنان چند قسمت است؟

سریال «شبکه مخفی زنان» دارای ۳۰ قسمت اسـت.

 

بیوگرافی کارگردان سریال شبکه مخفی زنان

بیوگرافی کارگردان سریال شبکه مخفی زنان

افشین هاشمی، کارگردان سریال «شبکه مخفی زنان»؛ در تاریخ ۲۰ مهر ۱۳۵۴ در تهران متولد شده اسـت. او همچنین بازیگر، فیلمنامه‌نویس، نمایش‌نامه‌نویس و نوازنده اسـت. افشین هاشمی دارای مدرک مهندسی شیمی از دانشگاه صنعت نفت آبادان و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر تهران اسـت. او در زمینه‌هاي‌ مختلف هنری فعالیت داشته ودر بسیاری از نمایش‌ها و پروژه‌هاي‌ هنری نقش‌آفرینی کرده اسـت.

 

لیست بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

لیست بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

فهرست بازیگران سریال «شبکه مخفی زنان» بـه شرح زیر اسـت:

  • سیامک انصاری
  • مهدی هاشمی
  • لیلا حاتمی
  • شبنم مقدمی
  • باران کوثری
  • شقایق دهقان
  • امیرحسین رستمی
  • حمید فرخ‌نژاد
  • فرزانه نشاط‌خواه
  • مونا فرجاد
  • رضا بهبودی
  • لیلی رشیدی
  • احسان کرمی
  • بـه‌آفرید غفاریان
  • یلدا عباسی
  • اصغر سمسارزاده
  • راوی افشین هاشمی

 

سیامک انصاری

سیامک انصاری

سیامک انصاری، بازیگر و کارگردان ایرانی، در تاریخ ۱۲ مرداد ۱۳۴۷ در تهران متولد شده اسـت. او فارغ‌التحصیل رشته نمایش و تلویزیون از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی اسـت و بـه واسطه بازی در مجموعه‌هاي‌ طنز تلویزیونی، بـه خصوص آثار مهران مدیری، بـه شهرت رسیده اسـت. انصاری همچنین در فیلم‌هاي‌ سینمایی غیر کمدی نیز ایفای نقش کرده و بـه عنوان یک هنرمند چندوجهی شناخته می شود. او درسال ۱۳۹۰ با طناز هادیان ازدواج کرد ودر سال ۱۳۹۷ از هم جدا شدند.

 

مهدی هاشمی

مهدی هاشمی

مهدی هاشمی، بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی، در ۱۶ آذر ۱۳۲۵ در لنگرود، گیلان، ایران متولد شده اسـت. او برای بازی در فیلم‌هایي مانند «دو فیلم با یک بلیط» «۱۳۶۹»؛ «آلزایمر» «۱۳۸۹» و «آقا یوسف» «۱۳۹۰» شناخته شده و برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شده اسـت. او همچنین در تئاتر و سریال‌هاي‌ تلویزیونی متعددی نقش‌آفرینی کرده و یکی از چهره‌هاي‌ شاخص سینما و تلویزیون ایران اسـت.

 

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی، بازیگر برجسته ایرانی، در تاریخ ۹ مهر ۱۳۵۱ در تهران متولد شده اسـت. او فرزند علی حاتمی، کارگردان مشهور، و زری خوشکام، بازیگر، اسـت. حاتمی در زمینه بازیگری فعالیت‌هاي‌ چشمگیری داشته و برای نقش‌آفرینی‌هاي‌ خود جوایز متعددی دریافت کرده اسـت، از جمله جایزه خرس نقره‌اي بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم برلین برای بازی در فیلم «جدایی نادر از سیمین».

 

او همچنین بـه عنوان یکی از اعضای هیئت داوران در جشنواره‌هاي‌ معتبر بین‌ المللی مانند کن و ونیز حضور داشته اسـت. لیلا حاتمی همچنین درسال ۱۳۹۱ از دولت فرانسه نشان لژیون دونور دریافت کرده اسـت.

 

شبنم مقدمی

شبنم مقدمی

شبنم مقدمی، بازیگر و نریتور ایرانی، در تاریخ ۳ فروردین ۱۳۵۱ در تهران متولد شده اسـت. او با سه دهه حضور مستمر در تئاتر، سینما، تلویزیون، رادیو و همچنین تولید کتاب‌هاي‌ صوتی، بـه عنوان یکی از بازیگران پرکار و موفق ایرانی شناخته می شود.

 

مقدمی برای بازی در نقش‌هاي‌ متنوع و با عمق در ژانرهای مختلف از جمله کمدی، درام و تاریخی مورد تحسین قرار گرفته و جوایز متعددی از جمله دو سیمرغ بلورین را دریافت کرده اسـت. او درسال ۱۳۸۳ با علیرضا آرا ازدواج کرده و همان‌ گونه با او زندگی میکند.

 

باران کوثری

باران کوثری

باران کوثری، بازیگر موفق سینما و تئاتر ایران، در تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران متولد شده اسـت. او فرزند رخشان بنی‌اعتماد، کارگردان سینما، و جهانگیر کوثری، تهیه‌کننده سینما و کارشناس فوتبال، اسـت. باران کوثری دیپلم نمایش از هنرستان سوره و لیسانس جامعه‌شناسی دارد و از سال ۱۳۷۰ تا کنون بـه شکل حرفه‌اي در عرصه بازیگری فعالیت دارد.

 

او با نقش‌آفرینی در فیلم‌هاي‌ متعدد و دریافت جوایزی چون سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر، شناخته شده اسـت. باران کوثری همچنین بـه عنوان سفیر انجمن خیریه یاری سوئد در ایران فعالیت دارد ودر حمایت از کودکان و فراهم آوری شرایط تحصیلی برای ان‌ها مشارکت می کند.

 

شقایق دهقان

شقایق دهقان

شقایق دهقان بازیگر و نویسنده ایرانی اسـت کـه در ۴ اسفند ۱۳۵۷ در گیسن، کشور آلمان متولد شده اسـت. او درخانواده‌اي با اصالت بختیاری از شهرکرد بـه دنیا آمده و سه ماه بعد بـه همراه خانواده بـه ایران بازگشته اسـت.

 

شقایق دهقان فعالیت هنری خودرا با عروسک‌گردانی آغاز کرده و سپس بـه نویسندگی و بازیگری روی آورده اسـت. او در مجموعه‌هاي‌ تلویزیونی مختلفی از جمله نود شبیِ مهران مدیری بازی کرده و تا کنون ۳ بار نامزد دریافت تندیس بهترین بازیگر زن کمدی از جشنواره حافظ شده اسـت.

 

امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی اسـت کـه در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۳۵۴ در تهران متولد شده اسـت. او فعالیت هنری خودرا از سال ۱۳۷۷ آغاز کرده ودر طیف گسترده‌اي از آثار نمایشی از جمله سریال‌هاي‌ تلویزیونی و فیلم‌هاي‌ سینمایی حضور داشته اسـت. رستمی همچنین بـه عنوان هنرجوی کارگاه آزاد بازیگری بـه مدیریت امین تارخ درسال ۱۳۸۲ شرکت کرده اسـت.

 

حمید فرخ‌نژاد

حمید فرخ‌نژاد

حمید فرخ‌نژاد، بازیگر مطرح و با استعداد ایرانی، در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۴۸ در شهر آبادان بـه دنیا آمده اسـت. او کار خودرا در سینما بـه عنوان دستیار کارگردان آغاز کرد ودر سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم «در کوچه‌هاي‌ عشق» ساخته خسرو سینایی، وارد عرصه بازیگری شد. فرخ‌نژاد با بازی در فیلم «عروس آتش» درسال ۱۳۷۸؛ توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از جشنواره فیلم فجر دریافت کند.

 

او همچنین در فیلم‌هایي چون «ارتفاع پست» و «بـه رنگ ارغوان» با ابراهیم حاتمی‌کیا همکاری کرده ودر جشنواره بین‌ المللی فیلم مسکو درسال ۲۰۰۶ جایزه بهترین بازیگر مرد را برای بازی در فیلم «طبل بزرگ زیر پای چپ» دریافت نموده اسـت.

 

فرزانه نشاط‌خواه

فرزانه نشاط‌خواه

فرزانه نشاط‌خواه، با نام اصلی نرگس نشاط‌خواه تهرانی، یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران اسـت کـه در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۳۳۴ در تهران متولد شده اسـت. او تحصیلات خودرا در رشته ادبیات دراماتیک و نمایشنامه‌نویسی در دانشکده هنرهای دراماتیک تهران بـه اتمام رسانده و از سال ۱۳۶۳ فعالیت حرفه‌اي خودرا آغاز کرده اسـت.

 

فرزانه نشاط‌خواه در طول دوران هنری خود در آثار متعددی بـه ایفای نقش پرداخته اسـت. از جمله نقش‌آفرینی‌هاي‌ او میتوان بـه بازی در سریال‌هایي چون «معمای شاه» در نقش ملکه نازلی و همچنین حضور در مجموعه‌هاي‌ تلویزیونی متنوعی اشاره کرد. او همچنین در سریال «شبکه مخفی زنان» در نقش عمه‌جان تاجرباشی بـه ایفای نقش پرداخته اسـت.

 

مونا فرجاد

مونا فرجاد

مونا فرجاد، بازیگر سینما و تلویزیون ایران، در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۳۶۳ در تهران متولد شده اسـت. او فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد نظری اسـت و فعالیت هنری خودرا از سنین بسیار جوانی آغاز کرده اسـت. پدرش جلیل فرجاد و خواهرش مارال فرجاد نیز هردو در عرصه بازیگری فعال هستند.

 

مونا فرجاد علاوه بر بازیگری، در کار دوبله نیز تجربه دارد و از دو سالگی با بازی در مجموعه‌اي بـه نام «بهاران» بـه همراه پدرش وارد این حرفه شده اسـت. او در سریال‌ها و فیلم‌هاي‌ متعددی بـه ایفای نقش پرداخته و بـه ویژه با حضور در سریال «ساختمان پزشکان» و فیلم‌هایي مانند «عاشق» و «خسته دلان» شناخته شده اسـت.

 

رضا بهبودی

رضا بهبودی

رضا بهبودی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران، در تاریخ ۱ شهریور ۱۳۵۰ در رودسر متولد شده اسـت. او فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده سینما تئاتر اسـت و فعالیت حرفه‌اي خودرا از سال ۱۳۷۶ با بازی در نمایش “بینوایان” بـه کارگردانی بهروز غریب‌پور آغاز کرد.

 

بهبودی عضو انجمن بازیگران خانه تئاتر ایران و عضو گروه تئاتر لیو اسـت ودر آثار متعددی هم چون سریال “روزگار قریب” در نقش جوانی مهدی بازرگان و فیلم‌هایي مانند “اکسیدان” و “مادر قلب اتمی” بـه ایفای نقش پرداخته اسـت.

 

لیلی رشیدی

لیلی رشیدی

لیلی رشیدی، بازیگر موفق و شناخته‌شده ایرانی، در تاریخ ۳۱ تیر ۱۳۵۲ در تهران متولد شده اسـت. او فرزند داوود رشیدی و احترام برومند اسـت ودر زمینه بازیگری فعالیت‌هاي‌ چشمگیری داشته اسـت. لیلی رشیدی تحصیلات خودرا در رشته مترجمی زبان فرانسه بـه اتمام رسانده و از سال ۱۳۶۲ تا کنون در عرصه هنر فعال بوده اسـت.

 

او با بازی در مجموعه تلویزیونی قصه‌هاي‌ تابه‌تا در دهه ۷۰ خورشیدی بـه شهرت رسید و با نقش‌آفرینی‌هاي‌ متعدد در تئاتر، سینما و تلویزیون بـه یکی از چهره‌هاي‌ ماندگار هنر ایران تبدیل شده اسـت. لیلی رشیدی همچنین در سریال‌هایي مانند شبکه مخفی زنان و روزی روزگاری مریخ بـه ایفای نقش پرداخته و توانایی‌هاي‌ خودرا بـه نمایش گذاشته اسـت.

 

احسان کرمی

احسان کرمی

احسان کرمی، هنرمند متنوع‌المهارت ایرانی اسـت کـه در تاریخ ۲۰ تیر ۱۳۵۹ در تهران متولد شده اسـت. وی فعالیت‌هاي‌ هنری خودرا از سال ۱۳۸۵ در رادیو آغاز کرده ودر زمینه‌هاي‌ مختلفی از جمله مجری‌گری، بازیگری، خوانندگی و صداپیشگی فعالیت دارد. کرمی همچنین دوره‌هاي‌ فیلمسازی را گذرانده ودر برنامه‌هاي‌ تلویزیونی متعددی بـه عنوان مجری حضور داشته اسـت.

 

به‌آفرید غفاریان

به‌آفرید غفاریان

بـه‌آفرید غفاریان، بازیگر تئاتر و سینما، در تاریخ ۳۰ دی ۱۳۷۲ در شمیرانات، تهران متولد شده اسـت. وی فعالیت هنری خودرا با تئاتر آغاز کرده ودر نمایش‌هایي چون «باغ آلبالو»؛ «ستوان اینیشمور» و «سه خواهر» بـه کارگردانی حسن معجونی و «فعل» بـه کارگردانی محمد رضایی‌راد بازی کرده اسـت. غفاریان همچنین در فیلم‌هاي‌ سینمایی مانند «سوفی و دیوانه»؛ «درساژ» و «مردی بدون سایه» بـه ایفای نقش پرداخته و شناخته شده اسـت.

 

اصغر سمسارزاده

اصغر سمسارزاده

اصغر سمسارزاده، بازیگر پیشکسوت تئاتر، رادیو، سینما و تلویزیون ایران، در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۳۱۹ در تهران متولد شده اسـت. وی فعالیت هنری خودرا از سال ۱۳۴۸ با بازی در فیلم «آب» آغاز کرد و بـه خصوص با نقش‌آفرینی در سریال «خانه بـه دوش» «مراد برقی» درسال ۱۳۵۲ و شخصیت «اصغر ترقه» بـه شهرت رسید. سمسارزاده بـه خاطر نقش‌هاي‌ کمدی مشهور اسـت، اما در نمایش‌هاي‌ جدی نیز حضور داشته و توانایی‌هاي‌ نمایشی خودرا بـه نمایش گذاشته اسـت.

 


مطالب مشابه: سریال فرار از زندان با معرفی بازیگرها + داستان سریال


 

در پایان

سریال «شبکه مخفی زنان» با قسمت سی‌ام بـه اتمام رسید. این سریال کـه در ژانر تاریخی، درام و کمدی ساخته شده، داستانی مربوط بـه دوران قبل از انقلاب ایران را روایت می کند و بـه موضوعاتی چون تشکیل کانون بانوان و رقابت با تشکل‌هاي‌ مشابه می پردازد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو