بیوگرافی سریال مگه تمام عمر چندتا بهاره (+سریال)

بیوگرافی سریال مگه تمام عمر چندتا بهاره (+سریال)


منبع: تالاب

1

1402/12/23

13:36


سریال “مگه تموم عمر چندتا بهاره” یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی در ژانر طنز و […]

بیوگرافی سریال مگه تمام عمر چندتا بهاره (+سریال)

سریال “مگه تموم عمر چندتا بهاره” یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی در ژانر طنز و اجتماعی اسـت کـه توسط سروش صحت کارگردانی شده و محمدرضا تخت‌کشیان تهیه‌کننده ان بوده اسـت. این سریال درسال ۱۴۰۲ تولید شده و داستان ان درباره زندگی آرام خانواده ربانی اسـت کـه با ورود ناخواسته یک مار، پیداشدن یک نسخه خطی نفیس و یک حفره اسرارآمیز دچار تحولاتی می شود.

 

موضوع سریال مگه تمام عمر چندتا بهاره

موضوع سریال مگه تمام عمر چندتا بهاره

سریال “مگه تموم عمر چندتا بهاره” داستان زندگی خانواده‌اي بـه نام ربانی را روایت می کند کـه با ورود ناخواسته یک مار بـه خانه‌شان، کشف یک نسخه خطی ارزشمند و پیدایش یک حفره مرموز، دچار تغییرات و ماجراجویی‌هاي‌ غیرمنتظره‌اي می شوند. این سریال با تلفیقی از طنز و عناصر اجتماعی، تلاش می کند تا مخاطبان را همراه با خود بـه دنیایی از موقعیت‌هاي‌ کمیک ودر عین حال تأمل‌برانگیز ببرد.

 

سریال مگه تمام عمر چندتا بهاره چند قسمت است؟

سریال مگه تمام عمر چندتا بهاره چند قسمت است؟

سریال “مگه تموم عمر چندتا بهاره” دارای 32 قسمت اسـت و هر قسمت ان تقریباً 50 دقیقه زمان دارد. این سریال با داستانی جذاب و شخصیت‌هایي دوست‌داشتنی، توانسته مخاطبان زیادی را بـه خود جلب کند.

 

بیوگرافی کارگردان سریال مگه تمام عمر چندتا بهاره

بیوگرافی کارگردان سریال مگه تمام عمر چندتا بهاره

سروش صحت، کارگردان سریال “مگه تموم عمر چندتا بهاره”؛ در ۸ آذر ۱۳۴۴ در اصفهان متولد شده اسـت. او بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانی اسـت کـه درسال ۱۳۹۸ برای فیلم “جهان با من برقص” برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی از سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر شده.

 

صحت همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته آلودگی و حفاظت محیط زیست دریا اسـت و پیش از ورود بـه عرصه هنر، بـه عنوان معلم شیمی فعالیت می‌کرده. او با سریال‌هایي مانند “پژمان” و “ساختمان پزشکان” بـه شهرت رسیده ودر طول دوران حرفه‌اي خود، در بسیاری از آثار تلویزیونی و سینمایی ایران حضور داشته اسـت.

 

لیست کامل بازیگران سریال “مگه تموم عمر چندتا بهاره

لیست کامل بازیگران سریال “مگه تموم عمر چندتا بهاره

 

فهرست کامل بازیگران سریال “مگه تموم عمر چندتا بهاره” بـه شرح زیر اسـت:

  • علی مصفا
  • آناهیتا افشار
  • کاظم سیاحی
  • گیلدا ویشکی
  • محمد نادری
  • وحید آقاپور
  • بهار کاتوزی
  • قدرت‌الله ایزدی
  • مجید یوسفی
  • امین صافی
  • اردشیر کاظمی
  • عین‌الله دریایی
  • احسان منصوری
  • حسن نوری
  • بیژن بنفشه‌خواه
  • پری کربلایی
  • پاوان افسر
  • زهره فوده
  • پژمان جمشیدی
  • شقایق دهقان
  • هوتن شکیبا
  • فلامک جنیدی
  • هانیه توسلی
  • امیرحسین رستمی
  • امیر کاظمی
  • سیاوش چراغی پور
  • رضا یزدانی
  • بهنام تشکر
  • سام درخشانی
  • شادی پریدر
  • عیسی آل کثیر

 

علی مصفا

علی مصفا

علی مصفا، بازیگر و فیلم‌ساز ایرانی، در تاریخ ۱۱ آذر ۱۳۴۹ در تهران متولد شده اسـت. او فرزند مظاهر مصفا و امیربانو کریمی اسـت ودر رشته عمران از دانشکده فنی دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شده‌اسـت. علی مصفا درسال ۱۳۷۷ با لیلا حاتمی، بازیگر مشهور ایرانی، ازدواج کرده و دارای دو فرزند اسـت. او بـه زبان فرانسوی نیز مسلط اسـت ودر طی دوران حرفه‌اي خود، در بسیاری از آثار سینمایی و تلویزیونی ایران حضور داشته و جوایز متعددی را کسب کرده اسـت.

 

آناهیتا افشار

آناهیتا افشار

آناهیتا افشار، بازیگر ایرانی، در ۷ مرداد ۱۳۶۵ در هشترود متولد شده اسـت. او فعالیت هنری خودرا از سال ۱۳۸۳ آغاز کرده ودر آثار متعددی در سینما، تلویزیون و تئاتر ایفای نقش کرده اسـت. از جمله آثار شاخص او میتوان بـه سریال‌هاي‌ “متهم گریخت”؛ “خانه بـه دوش”؛ “سه در چهار” و فیلم‌هاي‌ “برف روی کاج‌ها”؛ “هفت و نیم” و “سامورایی در برلین” اشاره کرد. افشار همچنین در تئاتر فعالیت داشته و جوایز متعددی را دراین زمینه دریافت کرده اسـت.

 

کاظم سیاحی

کاظم سیاحی

کاظم سیاحی، بازیگر، صداپیشه، عروسک‌گردان و کارگردان تئاتر ایرانی، در ۱۳ شهریور ۱۳۵۷ در محلات، ایران متولد شده اسـت. او بـه خاطر صداپیشگی شخصیت جیگر در مجموعه تلویزیونی کلاه‌قرمزی شناخته شده اسـت و فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران میباشد. سیاحی همچنین در سریال‌هایي مانند “لیسانسه‌ها” و “فوق لیسانسه‌ها” بـه کارگردانی سروش صحت و نمایش خانگی “کرگدن” در نقش مارک ایفای نقش کرده اسـت.

 

گیلدا ویشکی

گیلدا ویشکی

گیلدا ویشکی، بازیگر و نوازنده ایرانی، در تاریخ ۱۰ مهر ۱۳۷۰ در تهران متولد شده اسـت. او فعالیت هنری خودرا درسال ۱۳۹۵ با بازی در فیلم سینمایی “زخم باز” آغاز کرد و بعد ها با حضور در سریال “خانه امن” بیشتر دیده شد. گیلدا ویشکی بـه واسطه بازی در نقش آزیتا در سریال “مگه تموم عمر چندتا بهاره” بـه کارگردانی سروش صحت بـه شهرت رسید.

 

او همچنین در تئاتر فعالیت داشته ودر چند نمایش پربیننده بـه ایفای نقش پرداخته اسـت. گیلدا ویشکی دیپلم بازیگری خودرا از تئاتر ملی یونان دریافت کرده و تحصیلاتش را در رشته بازیگری تا مقطع کارشناسی ارشد در لهستان ادامه داده اسـت.

 

محمد نادری

محمد نادری

محمد نادری، بازیگر، فیلمنامه‌نویس، مجری و صداپیشه ایرانی، در تاریخ ۱۰ تیر ۱۳۵۷ در اردبیل متولد شده اسـت. او فارغ‌التحصیل کارشناسی نمایش با گرایش کارگردانی و کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و دانشگاه تربیت مدرس اسـت.

 

نادری بـه خاطر ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی “شمعدونی” و حضور در برنامه‌هاي‌ “دورهمی” و “خندوانه” بـه شهرت رسیده اسـت. او همچنین یکی از خالقان شخصیت محبوب “جناب‌خان” اسـت. در زمینه تئاتر نیز فعالیت‌هاي‌ چشمگیری داشته ودر نمایش‌هاي‌ متعددی بـه ایفای نقش پرداخته اسـت.

 

وحید آقاپور

وحید آقاپور

وحید آقاپور یک بازیگر ایرانی اسـت کـه در ۱۲ خرداد ۱۳۵۷ در شهر ری متولد شده اسـت. او فارغ التحصیل فوق لیسانس کارگردانی نمایش از دانشکده سینما تئاتر اسـت و هم در تئاتر و هم در سینما و تلویزیون فعالیت دارد. آقاپور از تئاتر شروع کرده ودر سال ۱۳۷۶ وقتی ۱۹ ساله بود با نمایش “هاپوخان” فعالیت حرفه‌اي خود آغاز کرد. او همچنین درسال ۱۳۸۲ با مریم داننده، بازیگر تئاتر، ازدواج کرده اسـت.

 

بهار کاتوزی

بهار کاتوزی

بهار کاتوزی یک بازیگر، نویسنده و مدرس ایرانی اسـت کـه در تاریخ ۲۰ مهر ۱۳۶۳ در تهران متولد شده اسـت. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری و دارای مدرک پزشکی در رشته فلسفه اسـت. کاتوزی فعالیت هنری خودرا از تئاتر آغاز کرده و سپس بـه سینما و تلویزیون گسترش داده اسـت. او همچنین در زمینه نویسندگی و کارگردانی تجربه دارد و بـه عنوان مدرس نیز فعالیت می کند. بهار کاتوزی همان‌ گونه مجرد اسـت و ازدواج نکرده.

 

قدرت‌الله ایزدی

قدرت‌الله ایزدی

قدرت‌الله ایزدی، مشهور بـه آقا رشید، یک کمدین و بازیگر ایرانی اسـت کـه در تاریخ ۴ تیر ۱۳۳۵ در گزبرخوار، اصفهان متولد شده اسـت. او ابتدا بـه عنوان دبیر و آموزگار در وزارت آموزش و پرورش فعالیت داشته و سپس درسال ۱۳۶۴ از طریق صدا و سیمای مرکز اصفهان وارد دنیای بازیگری شد.

 

ایزدی درکنار فعالیت هنری خود، بـه شغل معلمی نیز ادامه داده اسـت ودر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران فعالیت‌هاي‌ چشمگیری داشته اسـت. از جمله آثار او می توان بـه فیلم‌هایي مانند “کارآگاه رشید”؛ “رشید فراری”؛ “الم شنگه” و سریال “شمعدونی” اشاره کرد.

 

مجید یوسفی

مجید یوسفی

مجید یوسفی بازیگر، طراح صحنه و صداگذار ایرانی اسـت کـه در تاریخ ۲۲ مرداد ۱۳۶۴ در تهران متولد شده اسـت. او بـه خصوص پس از بازی در نقش “نیما ربانی” در سریال “مگه تموم عمر چندتا بهاره” بـه شهرت رسید.

 

یوسفی همچنین در آثار دیگری مانند سریال‌هاي‌ “دردسرهای عظیم”؛ “پنج کیلومتر تا بهشت” و “خدانگهدار بچه” فعالیت داشته اسـت. او در رشته طراحی صحنه تحصیل کرده و مدرک خودرا از دانشگاه سوره اخذ کرده اسـت. علاوه بر بازیگری، یوسفی در زمینه‌هاي‌ طراحی لباس و دوبله نیز فعالیت دارد.

 

اردشیر کاظمی

اردشیر کاظمی

اردشیر کاظمی، بازیگر پیشکسوت ایرانی اسـت کـه در تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۱۷ در بندر انزلی متولد شده اسـت. او درسال ۱۳۸۰ ودر سن ۶۳ سالگی با بازی در سریال “یادداشت‌هاي‌ کودکی” بـه حرفه بازیگری پیوست.

 

کاظمی در طول دوران فعالیت هنری خود در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌هاي‌ مشهور ایرانی ایفای نقش کرده اسـت، از جمله “خوش‌نشین‌ها”؛ “پژمان”؛ “دودکش” و “پایتخت ۲”. او همچنین در فیلم‌هاي‌ سینمایی مانند “آپاچی”؛ “ما همه ی باهم هستیم” و “دم‌سرخ‌ها” نیز بازی کرده اسـت.

 

عین‌الله دریایی

عین‌الله دریایی

عین‌الله دریایی یک بازیگر پیشکسوت تئاتر ایران اسـت کـه در دهه ۱۳۲۰ در تهران متولد شده اسـت. او بـه خصوص با بازی در سریال “مگه تموم عمر چندتا بهاره” بـه شهرت رسیده و فعالیت‌هاي‌ قابل توجهی در عرصه تئاتر و سینما داشته اسـت.

 

احسان منصوری

احسان منصوری

احسان منصوری یک یوتیوبر و منتقد سینمایی ایرانی اسـت کـه در کانال یوتیوب خود فیلم‌ها و سریال‌هاي‌ ایرانی و خارجی را تحلیل و بررسی می کند. او همچنین در پادکست‌ها حضور دارد ودر قسمت‌هایي مانند پادکست عموطالب بـه بحث و گفتگو در مورد موضوعات مختلف از جمله فیلم و سریال تا فوتبال پرداخته اسـت. احسان منصوری بـه عنوان چهره‌پرداز و بازیگر نیز فعالیت داشته ودر آثاری مانند فیلم سینمایی «محمد رسول الله» و سریال شبکه نمایش خانگی «دل» حضور یافته اسـت.

 

حسن نوری

حسن نوری

حسن نوری یک بازیگر و دستیار کارگردان در سینما و تلویزیون ایران اسـت. او در آثاری مانند سریال تلویزیونی «شمعدونی»؛ سریال شبکه نمایش خانگی «مگه تموم عمر چند تا بهاره» و فیلم سینمایی «ماهی» فعالیت داشته اسـت. حسن نوری همچنین در حرفه‌هاي‌ دیگری مانند دستیاراول کارگردان، عکاس و برنامه‌ریزی نیز تجربه دارد ودر سریال‌هایي مانند «لیسانسه‌ها 2» و «شمعدونی» بـه عنوان دستیار کارگردان فعالیت کرده اسـت.

 

بیژن بنفشه‌خواه

بیژن بنفشه‌خواه

بیژن بنفشه‌خواه یک بازیگر ایرانی اسـت کـه در تاریخ ۱ فروردین ۱۳۵۲ در تهران متولد شده اسـت. او فارغ‌التحصیل رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسـت ودر طول حرفه خود در مجموعه‌هاي‌ کمدی مانند “این چند نفر”؛ “بدون شرح”؛ “مرد دوهزارچهره”؛ “قهوه تلخ”؛ “ساختمان پزشکان”؛ “پژمان”؛ “لیسانسه‌ها”؛ “خانه اجاره‌اي” و “راه طولانی” بـه ایفای نقش پرداخته اسـت.

 

وی همچنین در فیلم‌هاي‌ سینمایی مانند “معجزه پروین”؛ “صبحانه با زرافه‌ها”؛ “بانک زده‌ها” و “گیج‌گاه” بازی کرده اسـت. بیژن بنفشه‌خواه با خانم نسیم صحرایی ازدواج کرده و دارای دو فرزند بـه نام‌هاي‌ امیرعلی و یاسمین اسـت.

 

پاوان افسر

پاوان افسر

پاوان افسر بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی اسـت کـه در تاریخ ۲۷ تیر ۱۳۶۶ در مهاباد متولد شده و اصالتاً کرد اسـت. او دارای مدرک کارشناسی مدیریت امور بانکی از دانشکده امور اقتصادی و همچنین تحصیلات خودرا در رشته مدیریت بازرگانی تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه داده اسـت.

 

پاوان افسر در تئاترهایی مانند “نسخه‌ي ویراستار” و “وضعیت شماره‌ي دو” بـه ایفای نقش پرداخته ودر سریال‌هایي مانند “مگه تموم عمر چندتا بهاره” و “بانوی عمارت” حضور داشته اسـت. او همچنین در فیلم‌هاي‌ سینمایی مانند “جهان با من برقص” و “در وجه حامل” بازی کرده اسـت.

 

زهره فوده

زهره فوده

زهره فوده یک بازیگر تئاتر و تلویزیون ایرانی اسـت کـه در تاریخ ۱۳ دی ۱۳۴۶ در اصفهان متولد شده اسـت1. او بـه عنوان خانه‌دار شروع کرد و بعدا بـه لطف همسایگی با کارگردان مشهور، وارد عرصه بازیگری شد. زهره فوده در سریال‌هایي مانند “شمعدونی” و “ساختمان پزشکان” نقش‌آفرینی کرده اسـت. او در اوایل جوانی ازدواج کرده و همسرش دکتر اسـت. زهره فوده دارای دو دختر و یک پسر اسـت، کـه دخترش بهناز وفا جویی نیز در زمینه بازیگری و دستیاری کارگردان فعالیت دارد.

 

در پایان

سریال “مگه تموم عمر چندتا بهاره” یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی در ژانر طنز و اجتماعی اسـت کـه توسط سروش صحت کارگردانی شده و ایمان صفایی و سروش صحت نویسندگی ان را بر عهده داشته‌اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو