مراحل فیلمبرداری Black Widow با بازی اسکارلت جوهانسون آغاز شد

مراحل فیلمبرداری Black Widow با بازی اسکارلت جوهانسون آغاز شد


منبع: بلاکس آپ

257

1398/3/9

16:16


مراحل فیلمبرداری Black Widow با بازی اسکارلت جوهانسون آغاز شد

در تازه ترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبرداری Black Widow (بلک ویدو) با بازی اسکارلت جوهانسون، رسما آغاز شده است. تصاویری از پشت صحنه این فیلم منتشر شده است که در ادامه این پستمی توانید آنها را مشاهده کنید.

با اینکه اطلاعات زیادی از فیلم Black Widow (بلک ویدو) منتشر نشده است ولی ما می دانیم که این فیلم در مراحل اولیه تولید قرار دارد و اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) قرار است بار دیگر نقش ناتاشا رومانوف را در این فیلم بازی کند. حال در تازه ترین اخبار اطلاعات جدیدی منتشر شده که خبر از شروع فیلمبرداری این فیلم مورد انتظار می دهد. طبق تصاویری که از پشت صحنه این فیلم منتشر شده مراحل تولید و فیلمبرداری در روستای سابو در جزیره ویگرا در کشور نروژ آغاز شده است. در اولین تصاویر، تنها شاهد حضور اسکارلت جوهانسون هستیم که ظاهر او شباهت زیادی به ظاهرش در فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) دارد. در ادامه شاهد تصاویر جدید هستید:

علاوه‌بر جوهانسون، دیوید هاربر، ریچل وایس، فلورنس پیو و او.تی. فاگبنلی، دیگر بازیگرانی هستند که گفته می‌ شود قرار است در فیلم Black Widow حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. با این‌ حال، اطلاعاتی از نقش این بازیگران در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که پیو قرار است نقش اصلی دوم زن فیلم را بازی کند و فاگبنلی نیز نقش شرور و منفی فیلم را احتمالا بر عهده خواهد داشت. کیت شورتلند، کارگردان فیلم Somersault (پشتک)، کارگردانی فیلم بلک ویدو را براساس فیلمنامه‌ای از جک شفر و ند بنسون، بر عهده خواهد داشت. همچنین قابل انتظار است که به‌زودی اطلاعات بیشتری از فیلم Black Widow از جمله فهرست رسمی بازیگران، مکان‌های فیلم‌برداری، تاریخ اکران و خلاصه داستان فیلم منتشر شود. فیلم Black Widow هنوز تاریخ اکرانی ندارد، اما انتظار می‌ رود که در سال 2020 شاهد اکران این فیلم باشیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو