معرفی سواحل معروف استانبول

منبع: نمکستان

84

1398/6/12

21:18


معرفی سواحل معروف استانبول

معرفی سواحل معروف استانبول

سواحل معروف استانبول، از دلایل مهمی است که همه ساله موجب جذب توریست های بسیاری به این شهر می شود، سواحل بکر و زیبا و طبیعت بی نظیر آنها در تور استانبول به یاد ماندنی است. در ادامه مطلبی که توسط سایت ” سفر باتو ” آماده شده است را بخوانید.

سواحل معروف استانبول

استانبول، پایتخت فرهنگی کشور ترکیه، شهری محبوب است که به دلیل نزدیک بودن به دریای سیاه و دریای مرمره توسط سواحل زیادی احاطه شده است، این سواحل زیبا در تور استانبول برای هر توریست و جذاب و دیدنی است، در ادامه فهرستی از زیباترین سواحل معروف استانبول معرفی می شود.

۱)ساحل طلایی (Golden beach) از سواحل معروف استانبول

ساحل طلایی در تور استانبول واقع در منطقه ی (Rumeli Hisari)، که در ۱۵ کیلومتری استانبول و نزدیکی دریای سیاه و دریای مرمره واقع شده، از سواحل معروف استانبول و از عجایب این شهر است، به دلیل وجود سه جزیره و اسکله در خود، مکانی فوق العاده و از جاذبه های پرطرفدار در میان مسافران تور استانبول است، تناقض زیبایی که از کنار هم قرار گرفتن کلبه های چوبی قدیمی و رستوران های شیک بوجود آمده بسیار دیدنی است و محلی مناسب برای خوشگذرانی بوجود آورده است.

از تفریحات این جزیره می توان به والیبال ساحلی، قایق پدالی، صخره نوردی، پیاده روی و گلف اشاره کرد، رستوران ها و فست فودهای این جزیره غذاهای بین المللی و دریایی را سرو می کنند، امکان اقامت شبانه در این مکان نیز فراهم است و ساحل از ساعت ۸ صبح باز می شود و برای کسانی که به شنای آخر شب علاقه دارند مناسب است.

۲)ساحل ترو بلو (True Blue beach)

به گزارش سفر باتو ، در ساحل ترو بلو استانبول می توانید نمایی بی نظیر و رویایی، ساحل شنی و غروب زیبای خورشید را ببینید، این ساحل استخر، رستوران فوق العاده همراه با موسیقی زنده و باغ محلی برای استراحت و صرف نوشیدنی دارد، ترو بلو در میان سواحل معروف استانبول در طول تابستان به برگزاری مراسم ها و نمایش های زنده مشهور است و رستوران آن دارای طراحی داخلی عالی و چشم انداز بی نظیری است.

۳)ساحل بورک (Burc beach)

ساحل بورک از پرطرفدارترین سواحل معروف استانبول در امتداد دریای سیاه قرار دارد، مسافران تور استانبول در این ساحل چترها و تخت هایی را می بینند که ترغیب کننده ی حمام آفتاب است، این ساحل تا ۱۰۰ متری دریا کم عمق است و برای شنا و تفریحات ورزشی مناسب است، در این ساحل بی نظیر با تفریحاتی مانند شنا، کایت و قایق سواری، والیبال ساحلی، فوتبال و موج سواری متوجه گذر زمان نمی شوید، ساعت کاری این ساحل از ۹ تا ۲۱:۳۰ می باشد.

۴)ساحل دالیا (Dalia beach)

ساحل دالیا از دیگر سواحل معروف استانبول، مکانی برای آرامش اعصاب و دوری از ازدحام است، البته این ساحل به اندازه ای بزرگ است که بدون برهم زدن خلوت آن به تفریحات ساحلی همچون والیبال یا موج سواری بپردازید، غذاهای محلی و دریایی نیز در این مکان سرو می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو