اولین تریلر فیلم The Gentlemen به کارگردانی گای ریچی و بازی متیو مک کانهی منتشر شد

منبع: بلاکس آپ

255

1398/7/11

18:31


اولین تریلر فیلم The Gentlemen به کارگردانی گای ریچی و بازی متیو مک کانهی منتشر شد

بالاخره بعد از کلی انتظار اولین تریلر فیلم پرستاره The Gentlemen به کارگردانی گای ریچی و بازی متیو مک کانهی منتشر شده است که در ادامه می توانید آن را تماشا کنید. 

در تازه ترین اخبار اولین تریلر فیلم The Gentlemen (آقایان) به کارگردانی گای ریچی (Guy Ritchie) منتشر شده است و ما در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم پرستاره هستیم. پیش از این گای ریچی کارگردانی فیلم هایی چون فیلم Snatch (قاپ زنی) فیلم Aladdin را برعهده داشته است. در فیلم The Gentlemen ریچی به سبک فیلم های گذشته خود برگشته است، که این موضوع طرفداران این کارگردان انگلیسی را هیجان زده کرده است. فیلم The Gentlemen داستان میکی پیرسون با بازی متیو مک‌‌کانهی(Matthew McConaughey) که بزرگ‌ترین و قوی‌ترین باند فروش مواد مخدر در بریتانیا را در اختیار دارد، دنبال می‌کند که در تلاش است تا امپراتوری ماریجوانای بسیار سودآور خود را به تعدادی میلیاردر اهل اوکلاهما بفروشد. همین موضوع باعث ایجاد برنامه‌ ها، رشوه‌ ها، توطئه‌ها و خیانت‌ها بر علیه او می‌شود تا افراد مختلفی به‌دنبال تصاحب این امپراطوری سودآور باشند. شما در ادامه شاهد این تریلر بسیار زیبا هستید:

متیو مک‌ کانهی، کالین فارل، چارلی هونام، هنری گلدینگ، هیو گرانت، جرمی استرانگ، جیسون وانگ، میشل داکری، لین رنه، یوجین کوزمینا و کریس  اوانجلو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Gentlemen حضور دارند. فیلم The Gentlemen قرار است در تاریخ 24 ژانویه 2020 (4 بهمن 1398) اکران خود را شروع کند. فیلم Aladdin (علاالدین)، آخرین فیلمی است که ریچی کارگردانی آن را بر عهده داشته که اولین فیلم یک میلیاردی این کارگردان انگلیسی هم است. حال باید دید که او با این فیلم پرستاره چگونه عمل خواهد کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو