طرز تهیه کباب سبزیجات رژیمی بسیار خوشمزه ویژه گیاه‌خواران

منبع: نمکستان

118

1398/9/24

02:41


آموزش کامل طرز تهیه کباب سبزیجات رژیمی بسیار خوشمزه و عالی را برای شما در نمکستان آماده کرده ایم.

نمکستان : برای این پست آموزش طرز تهیه کباب سبزیجات رژیمی خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید.

مواد لازم کباب سبزیجات رژیمی :

کدوی خورشتی خلالی شده یک عدد
هویج رنده شده سه عدد
کلم سفید خرد شده یک چهارم
پیاز خلالی شده یک عدد
دانه سویای آب پز شده ۲ فنجان
سیب زمینی پخته شده ۵ عدد
فلفل سبز و قرمز ریز خرد شده ۵ عدد
زردچوبه یک قاشق چایخوری
گارام ماسالا یک قاشق چایخوری
زیره سبز یک قاشق سوپخوری
آرد ذرت یک قاشق سوپخوری
آرد سفید ساده یک قاشق سوپخوری
نمک به مقدار لازم

مواد لازم برای تهیه مایه خمیر :

آرد سفید شش قاشق سوپخوری
زردچوبه یک دوم قاشق چایخوری
آب به مقدار لازم
سیخ کباب چوبی بامبو ۲۰ عدد
پودر سوخاری به مقدار لازم
شیر سویا به مقدار لازم

کباب سبزیجات کباب سبزیجات در فر کباب سبزیجات معطرطرز تهیه کباب سبزیجات رژیمی طرز تهیه کباب سبزیجات رژیمی کباب رژیمی سبزیجات

طرز تهیه کباب سبزیجات رژیمی :

با آموزش طرز تهیه کباب سبزیجات رژیمی از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم. برای تهیه کباب سبزیجات رژیمی ابتدا باید همه مواد لازم برای تهیه مایه خمیر (آرد سفید و آب و زردچوبه) را در کاسه ای مخلوط کنیم و کنار بگذاریم. سیب زمینی های پخته و سویای پخته شده را له کنید. هویج را رنده کنید و آب اضافی آن را بیرون بریزید.

کلم و کدوی خرد شده را در تابه ای تفت دهید و مقداری نمک روی آن ها بپاشید تا آبشان تبخیر شود. آب خارج شده از آنها را جدا کنید و دور بریزید. دو قاشق غذاخوری آب به تابه اضافه کنید، پیاز و زردچوبه و گارام ماسالا و زیره سبز رو هم اضافه کنید و مخلوط کنید و برای چند دقیقه روی حرارت تفت دهید.

تابه را از روی حرارت بردارید و به مخلوط سیب زمینی و سویا اضافه کنید. تمام مواد باقی مانده مثل ارد سفید و ارد ذرت و نمک را هم اضافه می کنید و با دست خوب مخلوط کنید.

کباب سبزیجات کباب سبزیجات در فر کباب سبزیجات معطرطرز تهیه کباب سبزیجات رژیمی طرز تهیه کباب سبزیجات رژیمی کباب رژیمی سبزیجات

به اندازه یک توپ کوچیک از این مخلوط  را بردارید و با کف دست دور سیخ چوبی فرم بدهید. با یک برس روی کباب ها را از مخلوط مایه خمیرمان می مالیم. بعد در پودر سوخاری می غلطانیم به طوریکه همه جای کباب با پودر سوخاری پوشانده شود. کباب ها را در سینی فر که چرب کرده اید به مدت ۳۰ دقیقه با دمای ۲۲۰ درجه سانتی گراد بگذارید.

هنگامی که کباب ها پخته شدند آنها رو برمیگردانیم و روی آنها را شیر سویا می مالیم و دوباره برای ۳۰ دقیقه در فر قرار می دهیم. کباب های ما آماده است از فر در می آوریم و سرو می کنیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو