آموزش و طرز تهیه دلمه برگ مو بدون گوشت بسیار خوشمزه و متفاوت

منبع: نمکستان

111

1398/9/24

04:23


طرز تهیه دلمه برگ مو بدون گوشت بسیار خوشمزه و متفاوت در منزل نمکستان : برای این پست آموزش طرز تهیه دلمه برگ مو بدون گوشت خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم . برای مشاهده این آموزش آشپزی و طرز تهیه یک دلمه ی برگم مو بسیار خوشمزه در منزل این پست را دنبال کنید. مواد […]

طرز تهیه دلمه برگ مو بدون گوشت بسیار خوشمزه و متفاوت در منزل

دلمه برگ مو بدون گوشت طرز تهیه دلمه برگ مو بدون گوشت طرزتهیه دلمه برگ مو بدون گوشت طرز تهیه ی دلمه برگ مو بدون گوشت دلمه برگ مو

نمکستان : برای این پست آموزش طرز تهیه دلمه برگ مو بدون گوشت خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم . برای مشاهده این آموزش آشپزی و طرز تهیه یک دلمه ی برگم مو بسیار خوشمزه در منزل این پست را دنبال کنید.

مواد لازم دلمه برگ مو بدون گوشت :

روغن زیتون ۳ قاشق غذا خوری
کشمش نصف فنجان
پیاز ۲ عدد
آب نصف فنجان
برگ مو ۵۰۰ گرم
فلفل فرنگی شیرین ۲ قاشق مرباخوری
فلفل سیاه ۲ قاشق مرباخوری
شوید نصف فنجان
جعفری ساطوری شده نصف فنجان
برنج ۱ فنجان
نمک به میزان لازم
آب لیمو ترش یا سرکه به میزان لازم

طرز تهیه دلمه برگ مو بدون گوشت :

برای تهیه دلمه برگ مو بدون گوشت خوشمزه ابتدا روغن زیتون را در قابلمه بریزید تا داغ شود. سپس پیاز و برنج را مخلوط کنید و بگذارید به مدت ۱۵ دقیقه روی حرارت سرخ شود و مرتب آن را هم بزنید. سپس کشمش، شوید، نمک و فلفل سیاه و شیرین  را مخلوط کرده و داخل قابلمه بریزید و آن را به مدت ۲۰ دقیقه روی حرارت ملایم بپزید.

بعد به اندازه ۱ قاشق غذاخوری از مواد بالا را در داخل برگ مو ها بریزید و هر طور که دوست دارید آن ها را بپیچید. آن گاه آن را در قابلمه روی هم گذاشته روی آن آب لیموترش و آب گوجه فرنگی بریزید و روی آتش ملایم ۱ ساعت دم بیندازید.

آموزش و طرز تهیه دلمه برگ مو بدون گوشت بسیار خوشمزه و متفاوت

منبع : نمکستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو