پکیج های تیونینگ ویژه BBR برای مزدا MX-۵

منبع: نوداد

104

1398/3/25

09:06


تیونر مشهور مزدا یعنی BBR برنامه های بیشتری برای ارتقای MX-۵ تدارک دیده است. این شرکت اقدام به افزایش قدرت پیشرانه ی ۲ لیتری اسکای اکتیو جی کرده است و محصول پرطرفدار به همین خاطر تجربه ی رانندگی درگیر کننده تری خواهد داشت.

اولین پکیج این تیونر سوپر ۲۰۰ نام دارد. این پکیج شامل سیستم ورودی هوای خنک، منیفولد اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ، فیلتر هوای K&N، برنامه ریزی دوباره ی ECU و… می باشد که باعث می شود قدرت و گشتاور خودرو با افزایش ۱۸ و ۱۴ واحدی به ترتیب به ۲۰۲ اسب بخار و ۲۲۴ نیوتون متر برسد. قیمت این پکیج از ۱۲۴۵ پوند آغاز می شود.

پکیج سوپر ۲۰۰ کمی گران تر بوده و ۲۲۳۵ پوند قیمت دارد؛ اما این پکیج باعث می شود کوچولوی جذاب مزدا قدرت بیشتری به دست آورد. با افزوده شدن قطعات مکانیکی و میل لنگ و سوپاپ های پرفورمنس قدرت این پیشرانه به ۲۲۱ اسب بخار رسیده و گشتاور نیز فراتر از ۲۱۷ نیوتون متر می باشد. هر دو پکیج از گارانتی ۱۲ تا ۳۶ ماهه برخوردار هستند.

پکیج های تیونینگ ویژه BBR برای مزدا MX-5

مدیر BBR می گوید:

پکیج های تیونینگ ویژه BBR برای مزدا MX-5

این اولین باری است که شاهد به دست آوردن قدرت بیش از ۱۰۰ اسب بخار به ازای هر لیتر پیشرانه ی تنفس طبیعی مزدا MX-۵ هستیم. این قدرت بالا بدون اصلاحات داخلی پیشرانه به دست آمده است. بهبودهای BBR باعث شده اند هر لیتر از پیشرانه ی مزدا قدرت فراتر از ۱۱۰ اسب بخاری تولید کند که این امر با نصب میل لنگ سفارشی شرکت میسر شده است.

BBR همچنین خواب های دیگری برای این رودستر محبوب ژاپنی دیده که از جمله ی آن ها می توان به بخش مرکزی اگزوز با آرایش متفاوت اشاره کرد.

پکیج های تیونینگ ویژه BBR برای مزدا MX-5



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو