مدارس کدام شهرها فردا تعطیل است؟

منبع: برترین ها

63

1398/10/22

00:19


برخی مدارس سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان جنوبی فردا تعطیل اعلام شد.

برترین‌ها: برخی مدارس سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان جنوبی فردا تعطیل اعلام شد.

امید سلاجقه، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با توجه به ورود و فعالیت سامانه بارشی در استان و به دلیل بارش باران و برف، یخ زدگی جاده‌ها و معابر، مدارس شهرستان رفسنجان، شهر مس سرچشمه، منطقه نوق، شهرستان انار و کشکوئیه رفسنجان فردا یکشنبه ۲۲ دی ماه ۹۸ در تمام دوره‌های تحصیلی تعطیل شد.

وی گفت: همچنین مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهرستان کوهبنان فردا تعطیل شد.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: پیرو صدور اخطاریه هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی‌ها و خطر وقوع سیل مدارس ۱۰ شهرستان این استان فردا تعطیل است.

داوود گلی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: براثر بارندگی چند روز اخیر در استان سیستان و بلوچستان و پیرو صدور اخطاریه هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی‌ها و خطر وقوع سیل مدارس شهرستان‌های چابهار، خاش، فنوج، سرباز، دلگان، کنارک، سراوان، سیب و سوران، مهرستان و بمپور فردا یک شنبه ۲۲ دی ماه تعطیل اعلام شد.

وی افزود: بر اساس هشدار اداره کل هواشناسی رگبار سنگین همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی تا عصر یکشنبه برای بیشتر نقاط استان سیستان و بلوچستان پیش بینی می‌شود.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین به دلیل ادامه بارندگی‌ها احتمال اعلام تعطیلی مدارس در برخی دیگر از شهرستان‌های استان هم وجود دارد که از طریق رسانه‌ها به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

با توجه به تداوم و شدت بارش برف و باران در خراسان جنوبی تمامی مدارس شهرستان‌های قاینات، سربیشه و درمیان در روز یکشنبه ۲۲ دی ماه تعطیل است.

رییس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تعطیلی در شهرستان‌های یادشده شامل دانش آموزانی نمی‌شود که امتحان نهایی دارند.

سید علی حسینی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مدارس ابتدایی و متوسطه روستاهای کریمو، مصعبی و چرمه از توابع شهرستان سرایان نیز فردا تعطیل است.

وی اظهار داشت: همچنین به علت بارندگی‌ مدارس ابتدایی روستاهای نرم، نوبهار و نوده سرایان تعطیل است.

برخی مدارس استان خراسان جنوبی به علت بارش شدید باران و برف امروز (شنبه) تعطیل بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو