دانلود بازی Radio General + Update v1.01-CODEX برای کامپیوتر

دانلود بازی Radio General + Update v1.01-CODEX برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

106

1399/1/25

02:16


Radio General یک بازی استراتژیک آنلاین است که در آن توان دیدن نیروهای خود را ندارید. بازی درواقع روی یک نقشه دنبال می‌شود و شما از طریق امواج رادیویی با نیروهای خود صحبت می‌کنید. باید گزارشات کلامی خود را به‌صورت دقیق به آن‌ها برسانید و آن‌ها را در دریافت دستورات صحیح یاری کنید. جنگ برای شما گیج کننده خواهد بود و این مهارت خود را باید کم کم ارتقا دهید. واحدهای شما همیشه از نحوه‌ی رخ دادن اتفاقات داخل جنگ باخبر نیستند و تنها یک خبره و فرمانده جنگی می‌توانند اتفاقات دقیق جنگ را متوجه شود. به همین دلیل شاید در این تماس رادیویی، واحدهای شما چیزی را منتقل کنند که درواقع صحیح نیست و شم رهبری شما در این جا به‌کارتان می‌آید. شما باید گزارشات ناقص را بررسی کرده و تصمیم‌گیری سختی در این راه داشته باشید. گلوی خود را پاره کرده و بهترین صدای فرماندهی خود را به گوش نیروها برسانید. در نظر داشته باشید که صداگزاری بازی عالی است و شما باید در نقش یک ژنرال خشمگین در بازی حضور داشته باشید.

Radio General PC-CODEX

آپدیت بازی Update v1.01-CODEX اضافه شد

دانلود-بازی-Radio-General

بازی Radio General تماما در مورد روحیه، استتار، بینایی و استقامت نیروها است. باید روی نبردها تاثیر بگذارید و دقیقا بفهمید که دشمن چه در سر می‌پروراند. کمین‌ها را تعیین کنید و از جنگل و کوهستان بهترین استفاده را برای استقرار نیروهای خود در نظر بگیرید. همیشه بیاد داشته باشید که پوشش و استتار یکی از راه‌های موفقیت است و باید به‌طرز چشم‌گیری فاصله‌ی بین نیروها را روی نقشه متوجه شده و از صحبت‌های خودی استفاده کنید. گروهان صحیح را برای انجام ماموریت‌ها انتخاب کنید و فراموش نکنید که نقاط قوت و ضعف این نیروها چه بوده است. سولاتی بپرسید که به شما دید جامعی در مورد شخصیت فرمانده گروهان بدهد و از این اطلاعات برای ایجاد انگیزه استفاده کنید. ماموریت‌ها مهم هستند و واحدهایی که توانایی انجام آن را ندارند، باید به‌صورت چرخشی در یک دوره آموزشی سخت قرار بگیرند.

info

Radio General is a real-time strategy game where you can’t see your units. Instead you talk with them over the radio. You receive verbal reports, and then issue orders back. Unfortunately for you, war is confusing. Your units won’t always know what’s going on, and you must make tough decisions based on these incomplete (and often confused) reports. All of this is done from a detailed command tent, as it would have been during WWII.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 or higher

Processor: 64 bit, 3.2 Ghz i3 Processor or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 660 (2048 MB) or Radeon R9 285 (2048 MB) – Integrated GPUs may work but are not supported.

DirectX: Version 9.0c

Network: Broadband Internet connection

Storage: 2 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود آپدیت بازی Update v1.01-CODEX با لینک مستقیم

——————-

دانلود بازی Radio General-CODEX با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو