دانلود بازی ۱۹۷۱ Project Heliosis برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM

دانلود بازی ۱۹۷۱ Project Heliosis برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM


منبع: دانلود ها

126

1399/3/21

04:41


بازی ۱۹۷۱ Project Helios اثری در سبک استراتژی نوبتی می‌باشد که المان‌های تاکتیکال در مبارزات نظامی مدرن را با نبردهای تن‌به‌تن ادغام کرده است. اسلحه و وسایل نقلیه در بازی محدود هستند، مبارازت و خشونت هیچ انتهایی نداشته و سرمای کشنده‌ای که در سرتاسر بازی حاکم است می‌تواند هر دوست یا دشمنی را از پا دربیاورد. داستان اصلی بازی درباره یک تیم هشت‌نفره است که باید جان یک دانشمند مهم که ربوده شده است را نجات بدهند. در طی این مسیر پرمخاطره، شما باید از حملات دشمن در امان بمانید، سران نظامی آن‌ها را شناسایی کرده و به مرزهای خطرناک و البته غیرنظامی آن‌ها نفوذ کنید. همین مورد نوید یک بازی تاکتیکال را می‌دهد که حتما باید برای مبارزات و پیشروی‌های خود برنامه نظامی مدون و صحیحی داشته باشید.

۱۹۷۱ PROJECT HELIOS PC-HOODLUM

دانلود-بازی-1971-PROJECT-HELIOS

مطالب مرتبط

سه فرقه متعدد پیش روی شما خواهند بود که هرکدام دارای نظامیان منحصربه‌فرد خود، استراتژی و مزایای خاص خود هستند. سربازان، تک‌تیراندازها، شوالیه‌ها و … از جمله افراد تشکیل‌دهنده‌ی تیم دشمن هستند که باید آن‌ها را به‌درستی شناسایی کرده و مسیر مبارزه‌ی خود را طراحی کنید. بازی ۱۹۷۱ Project Heliosis از مکان‌های متنوع و بسیار زیادی بهره‌مند است که از سیاهچاله‌های قرون وسطی تا نقاط محاصره‌ی نظامی مدرن را شامل می‌شود. درخت یادگیری نیز برای کاراکترهای شما لحاظ شده تا با پیشرفت و جمع‌آوری آیتم‌های متنوع، بتوانید آن‌ها را بهبود داده و توانایی‌های جدیدی را در آن‌ها فعال نمایید.

info

1971 Project Helios is a turn-based strategy game which combines modern warfare military tactics and close combat. Firearms and vehicles are scarce, conflicts and hostilities have no end, and the terrible freezing cold annihilates friends and foes in its path.

Eight characters have to join forces for a common cause: find an important scientist kidnapped by a massive stratocracy. Along their way they will have to avoid raider attacks, investigate military headquarters, and infiltrate into the territory of a dangerous anti-technological religious sect.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 / 8 / 10 (64 bit)

Processor: Intel Core i5-760 / AMD Phenom II X4 965

Memory: 6 GB RAM

Graphics: NVidia GTX 580 / AMD Radeon HD 7870

Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 / 8 / 10 (64 bit)

Processor: Intel Core i7-6700K/ AMD Ryzen 5 1600X

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 970 or higher / AMD Radeon RX 480 or higher

Storage: 3 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی 1971PROJECT HELIOS-HOODLUM با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو