انواع مختلف پد آرایشی و روش استفاده از آن

انواع مختلف پد آرایشی و روش استفاده از آن


منبع: زیبامون

828

1398/4/11

13:47


برای آشنایی بیشتر با انواع مختلف پد آرایشی و نحوه استفاده از این پدها، حتما این بخش از زیبامون دات کام رو مطالعه کنید!

انواع مختلف پد آرایشی و روش استفاده از آن

برای اینکه یک آرایش بی عیب و نقص و زیبا داشته باشید لازم هست از ابزارهای آرایشی درست و مناسب استفاده کنید. پدهای آرایشی یا اسفنج های آرایشی یکی از این ابزارهای پرکاربرد در آرایش و میکاپ هستند که اگر به درستی انتخاب شوند، میتونن تاثیر خیلی خوبی در زیباتر شدن آرایش شما داشته باشند و حتی آرایش کردن رو راحت تر خواهند کرد.

برای آشنایی با انواع مختلف پد آرایشی و نحوه استفاده از این پدها، با ما در این بخش از زیبامون دات کام همراه باشید.

 

راهنمای استفاده از پد آرایشی (اسفنج آرایشی)

 

1. قبل از استفاده از پد آرایشی یا اسفنج آرایشی باید پد رو خیس کنید و آب اضافی اون رو به طور کامل با فشار دادن خارج کنید تا فقط یک حالت مرطوب بودن روی پد آرایشی باقی بمونه.

2. نباید کرم پودر یا فاندیشن رو مستقیما روی پد یا اسفنج آرایشی قرار بدید؛ بلکه باید کرم پودر رو با براش یا انگشت روی پوست صورت بزنید و بعد با استفاده از پد آرایشی کرم پودر رو بر روی پوست ترکیب کنید.

 

اسفنج آرایشی

 

3. به هیچ عنوان پد آرایشی رو بر روی پوست نکشید! شما باید با ضربات ممتد و آرام پد آرایشی، کرم پودر یا سایر محصولات آرایشی رو بر روی پوست پخش کنید. کشیدن اسفنج آرایشی روی پوست نه تنها ظاهر یکدستی رو برای پوست ایجاد نمیکنه بلکه در طولانی مدت باعث ایجاد چین و چروک بر روی پوست میشه.

4. بهتره که اسفنج ها و پدهای آرایشی رو بعد از چند بار استفاده حتما با آب گرم و یک صابون ملایم یا شامپو بچه شست و شو بدید تا آلودگی ها و باکتری های جمع شده بر روی اسفنج آرایشی از بین بروند. بهتره این کار رو هفته ای یک بار انجام بدید تا از کثیف شدن بیش از حد پدهای ارایشی جلوگیری کنید.

 

معرفی انواع مختلف پد آرایشی یا اسفنج آرایشی

 

بیوتی بلندر یا پد آرایشی تخم مرغی

 

بیوتی بلندر

 

این اسفنج آرایشی جز محبوب ترین و پرکاربردترین پدهای آرایشی هست که تمام خانوم ها یک نمونه از اون رو در کیف لوازم آرایش خودشون دارند. این اسفنج که حالت تخم مرغی داره، بسیار انعطاف پذیر هست و در کنار ضخیم بودن، فوق العاده سبکه و استفاده از اون خیلی راحته. این پد آرایشی به شما کمک میکنه تا کرم پودر رو به بهترین شکل ممکن روی پوست ترکیب کنید و پوستی صاف و یکدست داشته باشید و همچنین از کیکی شدن کرم پودر هم جلوگیری میکنه.

 

پد آرایشی سیلیکونی

 

پد آرایشی سیلیکونی

 

پد آرایشی سیلیکونی یکی از محصولات جدید در این زمینه هست که به هیچ عنوان باعث هدر رفتن لوازم آرایشی نمیشه، استفاده از اون راحته، بعد از استفاده ظاهری صاف و یکدست برای پوست ایجاد میکنه و به راحتی هم تمیز میشه اما ممکنه برای تمام افراد خیلی ایده آل و مناسب نباشه.

ویژگی مثبت این پد آرایشی این هست که برخلاف اسفنج های آرایشی حتی یک قطره از کرم پودر رو هم جذب خودش نمیکنه و میشه از اون برای ترکیب کردن کرم پودر، کانسیلر، هایلایتر و حتی سایه چشم هم استفاده کرد. البته ممکنه برخی از افراد کار کردن با این پد آرایشی رو نپسندند.

 

پد آرایشی تخت و صاف

 

پد آرایشی صاف

 

این نوع اسفنج آرایشی ظاهر صاف و تختی داره که فوق العاده نرم هست، به شما کمک میکنه تا خیلی دقیق و راحت آرایش کنید، طول عمر زیادی داره اما ممکنه نگهداری و تمیز کردن اون کمی سخت باشه.

بهترین برند این نوع از پد آرایشی برند MAC هست که بدون لاتکس بوده و هیچ حساسیتی رو برای پوست ایجاد نمیکنه. این پد آرایشی به دلیل طراحی خاصی که داره یک گزینه خیلی خوب برای ترکیب کردن کرم پودر برای قسمت های گوشه چهره مثل اطراف چشم، اطراف بینی و لب بسیار مناسب هست و به شما کمک میکنه تا خیلی دقیق تر این قسمت ها رو کرم پودر بزنید. 

 

اسفنج آرایشی تخم مرغی با دو سطح صاف

 

اسفنج تخم مرغی با دو سطح صاف

 

این پد آرایشی طراحی هوشمندانه و جالبی داره، خیلی نرم هست، استفاده از اون راحته و به مراقبت بیشتری نیاز داره. بهترین برند برای این نوع پد آرایشی برند فنتی بیوتی (Fenty Beauty) هست که یک اسفنج سه طرفه و بدون لاتکس بوده که با استفاده از اون میتونید تمام قسمت های صورت رو به بهترین شکل ممکن آرایش کنید. 

این نوع از پد آرایشی کمی کوچکتر از بیوتی بلندر اصلی هست اما به همان دقت میتونه کار ترکیب کردن کرم پودر بر روی پوست رو انجام بده. قسمت های صاف بالایی و کناری این پد آرایشی هم به شما این امکان رو میده تا قسمت های گوشه دار چهره رو خیلی خوب با کرم پودر پوشش بدید و همچنین برای کانتور کردن صورت هم گزینه خیلی مناسبی هست.

 

اسفنج های آرایشی مثلثی

 

اسفنج آرایشی مثلثی

 

این پدهای آرایشی که ظاهر مثلثی شکلی دارند بسیار نرم و مخملی بوده و ظاهر صاف و یکدستی رو هم برای پوست ایجاد میکنند. این پدها به دلیل شکل و طراحی خاصی که دارند برای تمیز کردن اشتباهات آرایشی بسیار مناسب هستند و همچنین میتونید از این اسفنج آرایشی برای کانسیلر و کرم پودر زدن هم استفاده کنید. این نوع از پدهای آرایشی معمولا به صورت چندتایی در یک بسته بندی قرار دارند و برای افرادی که پوست حساس دارند گزینه مناسبی خواهند بود زیرا میتونن بعد از یک یا دوبار استفاده، اسفنج رو عوض کنند تا حساسیتی هم برای پوستشون ایجاد نشه.

 

مینی اسفنج تخم مرغی

 

مینی اسفنج تخم مرغی

 

این پدهای آرایشی کوچک، فوق العاده شگفت انگیز و پرکاربرد هستند و لازمه تمام خانوم ها یکی از این اسفنج های کوچک رو در کیف لوازم آرایش خودشون داشته باشند. این پد آرایشی کوچک رو میتونید برای کانسیلر زدن زیر چشم، هایلایت کردن پوست و حتی کانتورینگ مورد استفاده قرار بدید و یک آرایش دقیق و بی عیب و نقص داشته باشید.

 

پد آرایشی مخصوص پودرهای آرایشی

 

پد آرایشی مخصوص پودر

 

این پدهای آرایشی صاف و یک طرفه معمولا برای استفاده از محصولات آرایشی پودری مورد استفاده قرار می گیرند و کمک میکنند تا پودرهای آرایشی خیلی صاف و خوب روی پوست پخش شده و ظاهر یکدستی رو برای چهره ایجاد کنند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو