لوکس ویلا، ارزان ترین و سریع ترین راه برای اجاره ویلا در کیش

لوکس ویلا، ارزان ترین و سریع ترین راه برای اجاره ویلا در کیش


منبع: دلگرم

96

1399/11/25

21:11


لوکس ویلا، ارزان ترین و سریع ترین راه برای اجاره ویلا در کیش

چرا بجای هتل به سراغ اجاره ویلا در کیش برویم؟

به گزارش دلگرم به نقل از لوکس ویلا ، همواره اکثر گردشگران در سفر به کیش، برای اقامت در این جزیره به سراغ هتل های مختلف می روند. هتل هایی که تعدادشان قابل توجه بوده و در ازای امکانات و خدماتی که ارائه می دهند، هزینه های بسیاری را از گردشگران دریافت می کنند.

گردشگران برای سفر به کیش، بودجه ای مشخص را در نظر گرفته اند با صرف بخش قابل توجهی از آن برای هتل ها، همواره نهایت استفاده از تفریحات و جاهای دیدنی کیش را نمی برند و همچنین می بایست درکنار شلوغی هتل ها، تابع قوانین هتل نیز باشند.

لوکس ویلا به عنوان مرجع تخصصی اجاره سوئیت در کیش، به گردشگران پیشنهاد می کند برای اقامت در کیش، به سراغ ویلاها، سوئیت ها و آپارتمان های جزیره بروند چراکه این اقامتگاه ها در مناطق بکر جزیره واقع شده و از همه مهم تر، گردشگران با اجاره ویلا در کیش علاوه بر دوری از هزینه های گزاف اقامت در هتل ها، تابع قوانین خاص هتل ها نیز نخواهند بود.

لوکس ویلا، ارزان ترین و سریع ترین راه برای اجاره ویلا در کیش

اگر شما هم به دنبال ویلاها و اقامتگاه های کیش هستید خوب است بدانید شهرک صدف، شهرک میرمهنا یا نوبنیاد و دامون ساحلی در میان محبوب ترین مناطق جزیره برای اجاره ویلا می باشد اما گردشگران برای اجاره ویلا در دامون ساحلی کیش می بایست هزینه به مراتب بالاتری نسبت به سایر نقاط پرداخت کنند چراکه دامون ساحلی در میان لوکس ترین مناطق جزیره بوده و همچنین مرکز خرید دامون ساحلی کیش نیز در این منطقه قرار دارد که در محبوبیت دامون ساحلی، تاثیر قابل توجهی داشته است.

همچنین اگر هم به دنبال اجاره آپارتمان مبله در کیش هستید، لوکس ویلا همواره پیشنهاد می کند به سراغ آپارتمان هایی بروید که واحدهای آن در طبقات بالا قرار دارد تا از چشم انداز زیبای جزیره و دریا نیز بهرمند شوید. در آخر هم خوب است بدانید اجاره سوئیت در کیش، جزء ارزان قیمت ترین اقامتگاه ها جزیره می باشد و همچنین در نظر داشته باشید نرخ اجاره روزانه ویلا در کیش، طی روزهای عادی هفته به دلیل کاهش تقاضا، در کمترین حد خود قرار دارند که این رقم طی روزهای آخر هفته به دلیل افزایش تقاضا افزایش داشته و در ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه، به بیشترین حد خود می رسد لذا لوکس ویلا هموراه پیشنهاد می کند گردشگران از یک هفته قبل از تاریخ سفر، نسبت به رزرو ویلا در کیش از طریق کارشناسان اقدام کنند.

لوکس ویلا، ارزان ترین و سریع ترین راه برای اجاره ویلا در کیش

آشنایی با برخی از جاهای دیدنی کیش

همواره گردشگران تصور می کنند بهترین تفریحات در کیش، بازدید از مراکز خرید و گشت گذار در میان بازارهای سنتی و مراکز خرید لوکس بوده و یا مراجعه به تفریحگاه های ساحلی و تجربه غواصی، پاراگلایدینگ، جت اسکی، غواصی و غیره می باشد اما کیش مملو از جاذبه های دیدنی و مناطق تاریخی می باشد که اهمیت بسیار بالایی برای مردم جزیره داشته و گردشگران را هم با تاریخچه کیش بیشتر آشنا می کند. در ادامه با همراه باشید تا با برخی از بهترین جاذبه های گردشگری کیش بیشتر آشنا شوید.

خانه مردم شناسی بومیان کیش

خانه مردم شناسی بومیان کیش در بیش از 2 قرن قدمت دارد و اگر می خواهید با فرهنگ کیشوندان بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم نگاهی به این خانه تاریخی و باارزش بیاندازید. خانه مردم شناسی بومیان کیش در منطقه سفید قدیم واقع شده و این منطقه به عنوان قدیمی ترین محله در جزیره کیش شناخته می شود.

خانه مردم شناسی کیش متعلق به مرحوم حاج عبدالله بن شاهین می باشد و این شخص در دوران حیات خود یکی از افراد مهم در کیش به شمار می رفت چراکه درکنار نجاری و لنج سازی، تجارت مروارید بود و بزرگترین لنج کیش را هم در اختیاز داشت. گردشگران هنگامی که وارد خانه می شوند، با بنایی سنگی روبرو خواهند شد که دارای دو حیاط اصلی می باشد. در حیاط اول، سنت ها، مراسم ها و دورهمی کیشوندان برگزار می شود و در حیاط دیگر، محل استراحت کیشوندان بوده و دارای یک چاه آب بزرگ نیز می باشد. خانه مردم شناسی بومیان کیش دارای 15 اتاق می باشد که شامل اتاق آقایان، بانوان، مهمان، اصطبل، انبار و غیره است.

لوکس ویلا، ارزان ترین و سریع ترین راه برای اجاره ویلا در کیش

اسکله تفریحی جزیره کیش

یکی از معروف ترین و در عین حال شلوغ ترین نقاط کیش، اسکله تفریحی جزیره می باشد. گردشگران برای بازدید از اسکله تفریحی کیش می بایست به شرق جزیره مراجعه کنند و این اسکله، نزدیک به 500 متر طول دارد و امکانات و خدمات رفاهی مختلفی از جمله رستوران ها و کافه های مختلف، جت اسکی، غواصی، قایق سواری و غیره مشاهده می شود.

پیشنهاد می کنیم اگر قصد بازدید از اسکله تفریحی جزیره کیش را داشتید نگاهی هم به جاذبه های گردشگری و تفریحات اطراف اسکله شامل مجموعه بولینگ مریم، سینما 4 بعدی و کلوپ تفریحاتی کیش نیز بیاندازید.

جزیره هندورابی

در میان جاذبه های گردشگری کیش، جزیره هندورابی جزء زیباترین مناطق به شمار می رود. جزیره هندورابی در فاصله 25 کیلومتری جزیره واقع شده و اگر به دنبال منطقه ای بکر و آرامش بخش هستید، بازدید از این جزیره را به هیچ عنوان از دست ندهید. جزیره هندورابی منطقه ای تاریخی به شمار می رود و گردشگران می توانند آثار تاریخی مربوط به پرتغالی ها را در این منطقه مشاهده کنند چراکه در زمان پرتغالی ها، جزیره هندورابی به عنوان پایگاه نظامی مورد استفاده قرار گرفته بود. لازم به ذکر است در این جزیره می توانید تجربه جذاب ماهیگیری با کمک بومیان را هم داشته باشید.اگر قصد اجاره ویلا استخردار در کیش را دارید میتوانید به سایت لوکس ویلا مراجعه کنید و از تخفیف های روی سایت استفاده کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو