دانلود مجله African Pilot – آوریل ۲۰۲۱

دانلود مجله African Pilot – آوریل ۲۰۲۱


منبع: دانلود ها

89

1400/1/12

12:21


مجله African Pilot – خلبان آفریقایی

| شماره آوریل ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-African-Pilot

مجله African Pilot یک ماهنامه اختصاصی برای حمل و نقل هوایی است که به‌صورت مرتب به موضوعات مختلف می‌پردازد. این مجله از هجده سال گذشته فعالیت خود را شروع کرده است و بدون وقفه منتشر یافته است. مشترکین این مجله می‌توانند طرح بندی‌های جذاب آن را با ظاهری مدرن داشته باشند و به رویدادهای هواپیمایی مختلف در سرتاسر جهان بپردازد. این مجله شامل رویدادهای هوایی در آفریقا و جهان است و حقایق جالبی را هم در مورد هواپیما و ویژگی‌های تاریخی آن بیان خواهد کرد. مجله خلبان آفریقایی شامل مطالب جذابی است که به پوشش بیشتر رویدادهای هواپیمایی می‌پردازد و تاکنون موفق بوده است.

مارس ۲۰۲۱

در این شماره از مجله African Pilot می‌توانید رویدادهای هوایی در ماهی که گذشت را بررسی کرده و تحلیل جامعی روی آن‌ها داشته باشید. این رویدادها برای مردم جذاب هستند و از اخبار پیرامون این حرفه برداشت شده است. علاقه‌مندان به رویدادهای هوایی در سرتاسر جهان می‌توانند از اطلاعات ناب این مجله استفاده کنند.

مجله-African-Pilot

آوریل ۲۰۲۱

در این شماره از مجله African Pilot به سراغ ۱۰ جت کاری سریع جهان خواهیم رفت و یک معرفی کوتاه از تمام آن‌ها خواهیم داشت. نحوه پرواز در آسمان‌های مختلف جهان نیز بررسی شده و اطلاعات جالب توجهی را در این راه خواهیم داشت. این شماره کلا به جت‌های کاری پرداخته و برخی از مهم‌ترین برندهای فعال در این زمینه را بررسی خواهد کرد. در ادامه تحلیل فنی نیز از این جت‌ها خواهیم داشت.

مجله-African-Pilot

info

Magazine Description: African Pilot is a niche market specialist aviation magazine that has been publishing uninterrupted for the past eighteen years. Subscribers to the magazine can expect glossy layouts with a modern ‘coffee table’ look featuring South African, African and world aviation events, interesting facts about aviation, historical features and general news within aviation. African Pilot is the only South African aviation magazine that strives and is most successful at covering most southern African aviation events. The magazine provides a platform for the organizers of airshows and specific aviation events to market their particular event to members of the public.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود شماره آوریل ۲۰۲۱ – با حجم ۳۴ مگابایت (جدید)

دانلود شماره مارس ۲۰۲۱ – با حجم ۴۷ مگابایت


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو