دانلود مجله Build It – می ۲۰۲۱

دانلود مجله Build It – می ۲۰۲۱


منبع: دانلود ها

207

1400/1/13

22:44


مجله Build It – بساز

| شماره می ۲۰۲۱ اضافه شد |

دانلود-مجله-Build-It

مجله Build It توصیه‌ها و الهامات عملی لازم را برای اجرای موفقیت آمیز یک پروژه خودساخته در اختیار شما می‌گذارد. شما می‌توانید در این مجله نحوه بازسازی یا تبدیل سازه‌های مختلف را فرا گرفته و ایده‌های مختلفی را برای طراحی طیف وسیعی از المان‌ها یاد بگیرید. این دوره ارزش بسیار بالایی داشته و می‌تواند برای تغییر معماری یک خانه یا ساختمان مورد استفاده قرار گیرد. این مجله در هر شماره‌ی خود، نکات لازم برای بهبود طراحی خانه‌های مختلف در مناطق خاص را بررسی خواهد کرد و می‌توانید در صورت علاقه‌مندی، از آن‌ها بهره ببرید.

آوریل ۲۰۲۱

در این شماره از مجله Build It می‌توانید فاکتورهای حیرت انگیزی از طراحی خانه‌ها را یاد گرفته و مشاهده کنید که باید در چه زمینه‌هایی بیشتر تفکر کنید. این مجله یک راهنمای اساسی در زمینه‌های راه طراحی خانه‌ها نیز خواهید داشت و در ادامه نکاتی که باید بیشتر بدانید، بررسی خواهد شد. خانه‌های اکوسیستمی، بخش دیگری از مجله است که در این شماره به آن پرداخت خواهد شد.

دانلود-مجله-Build-It

می ۲۰۲۱

در این شماره از مجله Build It می‌توانید در مورد ایده‌های طراحی محبوب ساختمان‌ها در جهان پرداخته و ببینید که در کشورهای مختلف، این طرح‌ها چه تفاوتی باهم پیدا می‌کنند. صرفه جویی در هزینه‌ها یکی دیگر از بخش‌های این مجله است و یاد خواهید گرفت که چگونه می‌توانید در طراحی خانه خود تا ۱۰ هزار دلار ذخیره کنید. بخش بیشتر بدانید، مثل همیشه یکی از قسمت‌های دوست داشتنی این مجله محسوب می‌شود.

دانلود-مجله-Build-It

info

Build It magazine provides the practical advice and inspiration required to successfully undertake a self-build, renovation, or conversion project – as well as design ideas for a range of extensions, loft conversions and home improvements.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود شماره می ۲۰۲۱ – با حجم ۳۴ مگابایت (جدید)

دانلود شماره آوریل ۲۰۲۱ – با حجم ۴۷ مگابایت


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو