دانلود نسخه هک‌شده بازی GRIS + Update v1.01 برای PS4

دانلود نسخه هک‌شده بازی GRIS + Update v1.01 برای PS4


منبع: دانلود ها

99

1400/1/20

23:54


بازی GRIS پیرامون دختری به همین نام است که در دنیای خودش گم شده است. این دختر امید خود را از دست نداده است و با وجود تجربه های دردناکی که در زندگی اش داشته است، همواره برای رسیدن به زندگی بهتر، سفرهای زیادی را تجربه می کند. شما توانایی های جدیدی را برای وی پیدا می کنید و می توانید با شیوه های خاص گیم پلی بازی آشنا شوید. GRIS یک تجربه آرام و لطیف است و قرار است که سیستم هنری بازی شما را محو تماشای خودش کند. بازیکنان با دقت باید در دنیای بازی قدم بزنند و ظرافت دقیق گرافیک بازی را درک کنند. مهارت های GRIS در اختیار شما قرار دارد و تا می توانید باید اختیارات خود را بشناسید و از انها استفاده کنید. شاید در ابتدا GRIS نتواند سیستم خاص گیم پلی خودش را به دل مخاطبین خود بنشاند، اما با تجربه بیشتر بازی، از سیستم زبانی و گفتاری GRIS لذت خواهید برد و می توانید محو بازی شوید.

GRIS PS4-P2P

Update v1.01; ID: CUSA16703

دانلود-بازی-GRIS

با دانلود بازی GRIS شما پازل های زیادی را تجربه خواهید کرد و می توانید واقعیات تیره این دختر را مرور کنید و به زندگی اش امید تازه ای ببخشید. نیازهای شخصیت GRIS سازنده ماموریت های شما است و باید کم کم بتوانید او را به اوج خودش برسانید و با مشکلات دست و پنجه نرم کنید. چالش ها همگی مبتنی بر مهارت های شما هستند و قرار نیست که چیز غیرعرفی را تجربه کنید. به ویژگی های هنری بازی توجه ویژه ای داشته باشید و روح ظریفی که در جای جای بازی پیاده سازی شده است را ببینید. یقینا همین ها است که نمره بازی را عالی کرده است و اگر کمی زرنگ باشید، می توانید لذت بیشتری از گیم پلی بازی ببرید. رنگ بندی محیط عالی است و شما را در حالت های استرسی متنوعی قرار خواهد داد.

info

GRIS is a serene and evocative experience, free of danger, frustration or death. Players will explore a meticulously designed world brought to life with delicate art, detailed animation, and an elegant original score. Through the game light puzzles, platforming sequences, and optional skill-based challenges will reveal themselves as more of Gris’s world becomes accessible

GRIS is an experience with almost no text, only simple control reminders illustrated through universal icons. The game can be enjoyed by anyone regardless of their spoken language.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 7.55

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW7.55

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

——————

دانلود آپدیت بازی Update v1.01 PS4-P2P با لینک مستقیم

——————

دانلود بازی GRIS PS4-P2P:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو