دانلود بازی Pillars of Eternity II Deadfire برای PS4 – نسخه MOEMOE

دانلود بازی Pillars of Eternity II Deadfire برای PS4 – نسخه MOEMOE


منبع: دانلود ها

141

1400/1/20

23:54


بازی Pillars of Eternity II Deadfire را می توان دومین نسخه از بازی به شدت موفق Pillars of Eternity دانست که در سال ۲۰۱۵ منتشر شده بود. ددفایر تا حد بسیار زیادی مبتنی بر روایت و داستان است، به طوری که در برای هر یک ربع مبارزه، مخاطب می‌‌‌‌‌بایست آماده انتخاب دیالوگ و تعامل‌‌‌‌‌های داستانی به مدت یک ساعت باشد. بازی دقیقاً از پایان عنوان نخست آغاز می‌‌‌‌‌شود، اما تجربه آن برای لذت بردن از این‌‌‌‌‌یکی اجباری نیست. زیرا اتفاقات شماره اول در طول پیشرفت در مراحل به صورت مکرر یاد‌‌‌‌‌آوری می‌‌‌‌‌شوند و آرک روایی خود اثر نیز جدای از اتفاقات سری قبلی پیگیری می‌‌‌‌‌شود.

Pillars of Eternity II: Deadfire Ultimate Edition PS4-MOEMOE

Update v1.05; ID: CUSA13480

دانلود-بازی-Pillars-of-Eternity-II-Deadfire

پس از شکست نیرو‌‌‌‌‌های شیطانی، شخصیت اصلی که توسط خود بازی‌‌‌‌‌کن ساخته می‌‌‌‌‌شود در کاخی بزرگ و مجلل سکونت می‌‌‌‌‌گزیند تا حداقل برای مدتی از هیاهوی جهان و قهرمان بازی‌‌‌‌‌های معمول آن به دور باشد. اما سرنوشت نقشه‌‌‌‌‌های دیگری برای وی دارد و یکی از خدایان، پس از هزاران سال از مرگ بازگشته و به دلایل نا‌‌‌‌‌مشخصی به قلعه شخصیت اصلی که با نام «Watcher»(واچر) شناخته می‌‌‌‌‌شود حمله‌‌‌‌‌ور شده و بسیاری از ساکنان، از جمله شخصیت اصلی را از تیغ می‌‌‌‌‌گذراند. این پیش‌‌‌‌‌زمینه بسیار کوتاه سر‌‌‌‌‌آغاز داستان بازگشت واچر از مرگ (به استایل فرمانده شپرد) و جستجو برای ایزد از نو زنده شده شده و مخاطب را از سرزمین‌‌‌‌‌هایی گوناگون عبور می‌‌‌‌‌دهد.

info

The god Eothas awakened from his sleep, erupting from beneath your castle, killing your people and stealing a piece of your soul. Now only you and your companions can uncover the rogue god’s machinations as he tramples over the Deadfire Archipelago.
The award-winning RPG from the masters at Obsidian Entertainment finally arrives, featuring all major updates and expansions.
Bend the world to your will as you explore the depths of infinite possibilities, including detailed character customization, total freedom of exploration, and more meaningful choices at every turn.
Featuring an enormous open world, a massive cast of characters, and a story you can play your way, Pillars of Eternity II: Deadfire Ultimate Edition redefines the role-playing game experience for a new generation.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 7.55

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW7.55

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو