دانلود مجله World Soccer – می ۲۰۲۱

دانلود مجله World Soccer – می ۲۰۲۱


منبع: دانلود ها

111

1400/2/6

18:36


World Soccer – مجله ورلد ساکر

| شماره می ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-World-Soccer

مجله World Soccer به زبان انگلیسی منتشر می‌شود و توسط Kelsey Media تهیه می‌شود. این مجله برای اولین بار در سال ۱۹۶۰ منتشر شده است و قدیمی‌ترین مجله فوتبال محسوب می‌شود. این مجله از همان زمان به طور مداوم در کشور انگلیس منتشر می‌شود و جذابیت آن‌ها سال‌ها برای طرفداران اثبات شده است. این مجله به‌صورت اختصاصی به ورزش فوتبال پرداخته و هفته‌های مختلف لیگ‌های مختلف اروپایی را بررسی می‌کند. بازیکنان و مربیان مختلف در این مجله مصاحبه‌های جذابی خواهند داشت و می‌توانید لذت بالایی از مطالعه آن‌ها ببرید.

مارس ۲۰۲۱

این شماره از مجله World Soccer به سراغ جام لیبرتادورس رفته و آن را به‌صورت کامل بررسی خواهد کرد. در بخش مصاحبه، سون هیونگ مین از باشگاه تاتنهام را خواهیم داشت که می‌توانید صحبت‌های جالب وی را بخوانید. لیگ قهرمانان اروپا و تحلیل رقابت‌های آن، بخش مهم دیگری است که این شماره به آن پرداخته است. از ۶ انتقال برتر ماه ژانویه ۲۰۲۱ نیز صحبت خواهد شد که بازیکنان حالبی در آن حضور دارند. در نهایت مطالبی در مورد بازیکنانی مانند رونی، لمپارد و تیم ملی آرژانتین را نیز خواهیم داشت.

مجله-World-Soccer

آوریل ۲۰۲۱

در این شماره از مجله جذاب World Soccer، به لیگ‌های اسپانیا و ایتالیا خواهیم پرداخت. زلاتان و سوارز، به عنوان بازیکنانی شناخته می‌شوند که همواره شاید در اوج ناامیدی به داد تیم‌هایشان شتافته‌اند و به عنوان ارکان مهمی برای موفقیت تیم‌هایشان شناخته می‌شوند. آن‌ها در این سن موفقیت‌های بالایی را کسب کرده و حتی تا مرز قهرمانی نیز پیش رفته‌اند. در ادامه به سراغ مسابقات یورو زیر ۲۱ سال رفته و رقابت‌هایشان را بررسی می‌کنیم. واران و فینیکس، دو بازیکنی هستند که در face to face این ماه حضور دارند.

مجله-World-Soccer

می ۲۰۲۱

مجله World Soccer در این ماه به‌صورت اختصاصی به پدیده ماه یعنی فیل فودن بازیکن منچسترسیتی خواهد پرداخت. یورو ۲۰۲۰ بار دیگر زیر ذره‌بین آمده و با نزدیک شدن به موعد برگزاری، مورد بررسی قرار خواهد گرفت. از انتخابات اخیر بارسلونا خواهیم گفت و در نهایت به سراغ تیم‌های ملی چین، پرتغال و جمهوری چک خواهیم رفت.

مجله-World-Soccer

info

World Soccer is an English-language football magazine published by Kelsey Media. The magazine was established in 1960 and is the oldest continually published football magazine in the United Kingdom. It specialises in the international football scene.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

مجله World Soccer

دانلود شماره مارس ۲۰۲۱ – حجم ۵۰ مگابایت (جدید)

دانلود شماره آوریل ۲۰۲۱ – حجم ۶۸ مگابایت

دانلود شماره می ۲۰۲۱ – حجم ۱۰۲ مگابایت


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو