دانلود نسخه هک‌شده بازی Forgotton Anne v1.01 برای PS4

دانلود نسخه هک‌شده بازی Forgotton Anne v1.01 برای PS4


منبع: دانلود ها

112

1400/2/8

23:08


بازی Forgotton Anne یک اثر ژاپنی ناب است که شما را به عمق داستان معرکه و حیرت انگیز بازی می برد. بازی نمره های بسیار خوبی را از سایت های معتبر گرفته است و نوید یک بازی هیجان انگیز با چالش های بسیار را می دهد. تصویر کنید در دنیایی که همه چیز از بین رفته است و تاریکی حکم فرما شده است، اسباب بازی های قدیمی، نامه ها، جوراب ها، زمین های فراموش شده به عنوان بخشی از یک جهان جادویی، کنترل را بدست می گیرند و این موجودات عجیب دوباره بر زمین حکم فرمایی می کنند. حال وجود چنین تم داستانی، قطعا تنها از تیم سازنده خلاق ژاپنی برمی آید و مطمئنا با تجربه این بازی متوجه خواهید شد که یک ماجراجویی سینماتیک ناب، بدون تمرکز کامل روی قصه گویی، تا چه حدی می تواند جذاب و درگیر کننده باشد.

با دانلود بازی Forgotton Anne یک اثر معنادار فانتزی را خواهید داشت که در زمین های فراموش شده جریان دارد و شاهد شورش بزرگی از جانب این وسایل عجیب و غریب هستیم. در این زمینه شاهد استبداد زیادی خواهید بود و از بازگشت دوباره به جهان بشری، تقریبا ناامید خواهید شد. اما نکته ای که وجود دارد، توجه ویژه به عناصر بازی و استفاده از قدرت های درونی برای غلبه بر چنین دنیای است. شما در این دنیای زیبا اما پر از تعجب، به زندگی روزمره ای روی خواهید آورد که با انفجار شخصیت ها روبرو شده است و شاهد حقایق دردناکی در پس زمینه شخصیت های مهم بازی هستیم.

Forgotton Anne PS4-Whitehawkx

Update v1.01; ID: CUSA14671

دانلود-بازی-Forgotton-Anne

بازی Forgotton Anne دارای گیم پلی خوب و جالبی است و در آن شما می توانید منطاق حساس را گذر کرده و ماجراهای هر کدام از این وسایل را بشنوید. سیستم گفتگوی بازی، شاخه پراهمیتی از قدرت شما است و باید بتوانید با همین گفتگوها، روند داستانی بازی را تغییر دهید. باید از تکنیک های سنتی استفاده کرده و بتوانید یک روند صعودی را در بازگشت چنین دنیایی داشته باشید. این دنیا زندگی اصلی شما را به فراموشی سپرده است و روند تغییر ان، نیاز به ساعت ها گیم پلی هیجان انگیز و تجربه داستان بازی دارد.

info

Discover a beautifully realized world of wonder filled with Forgotlings – charming everyday objects brought to life, bursting with personality.

– Uncover the truth behind the harrowing conflict taking place between an impassioned ruler and ruthless rebellion.

– Harness the power of Anima, the energy that brings life to the Forgotten Lands. Use it to solve puzzles and command ultimate control over Forgotlings’ lives.

– Choose carefully. Your words and actions can alter the tale being told thanks to a branching dialogue system that places the power in your hands.

– Run, leap, and soar as you strive to guide Anne home, unlocking areas and abilities along the way.

– Enjoy hand-animated visuals created using the same traditional techniques that brought your favorite animated movies to life.

– Immerse yourself in a soaring orchestral score performed by the Copenhagen Philharmonic Orchestra.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 5.05

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

——————–

دانلود آپدیت بازی Update v1.01 PS4-Whitehawkx با لینک مستقیم

——————–

دانلود بازی Forgotton Anne v1.00 PS4-Whitehawkx:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو