دانلود Messages 7.9.052 – پیام رسان گوگل برای اندروید

دانلود Messages 7.9.052 – پیام رسان گوگل برای اندروید


منبع: دانلود ها

90

1400/2/20

18:16


با دانلود Messages می‌توانید سرویس پیام رسان متنی خود در گوشی را جایگزین کرده و از امکانات بهتر گوگل برای این منظور استفاده کنید. این برنامه اطمینان بیشتری به شما داده و می‌توانید با دوستان و آشنایان خود گپ بزنید. SMS هنوز هم نقش مهمی در ارتباطات کاربران دارد و گوگل برای همین منظور از یک برنامه اختصاصی برای آن استفاده کرده. می‌توانید استیکر، شکلک، GIF و تصاویر موردعلاقه خود را با آن به اشتراک گذاشته و مدیریت بهتری روی پیام‌های خود داشته باشید. این برنامه را می‌توانید روی سیستم‌عامل اندروید ۸.۰ و بالاتر نصب و اجرا کنید.

دانلود-Messages

با دانلود Messages می‌توانید تصاویر و فیلم‌های با کیفیت خود را نیز به اشتراک گذاشته و رنگ‌های خاصی را برای مخاطبین خود تعیین کنید. می‌توانید پیام‌ها را به‌صورت دسته‌ای ارسال کرده و نوتیفیکیشن‌ها را با کمترین ایجاد مزاحمت دریافت کنید. امکانات این برنامه یقینا توسط پیام رسان‌های پیش فرض گوشی شما ارائه نخواهد شد و بنابراین نصب آن ضروری خواهد بود.

info

Meet Messages, Google’s official app for texting (SMS, MMS) and chat (RCS). Message anyone from anywhere with the reliability of texting and the richness of chat. Stay in touch with friends and family, send group texts, and share your favorite pictures, GIFs, emoji, stickers, videos and audio messages.
Chat features (RCS)
On supported carriers, you can send and receive messages over Wi-Fi or your data network, see when friends are typing or when they have read your message, share images and videos in high quality, and more.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود فایل نصبی معمولی – Universal


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو