دانلود بازی Left Alive برای کامپیوتر – نسخه EMPRESS

دانلود بازی Left Alive برای کامپیوتر – نسخه EMPRESS


منبع: دانلود ها

100

1400/3/1

00:29


این‌همه بازی خوب…چرا آخه Left Alive باید کرک می‌شد؟ بله! دقیقا اولین سئوالی که به ذهن هر گیمری با کرک‌شدن این بازی بسیار ضعیف خواهد رسید. اما چرا EMPRESS چنین کاری کرد؟ طبق نظریه‌ای که همراه با کرک این بازی منتشر کرده، نردبان از پایین به بالا هست و آثار ضعیفی مثل Left Alive همون پله‌های اولیه هستن که باهاش یک اصل اساسی و درست رو میشه بنا کرد و به خوبی توسعه‌اش داد. حالا که امپرس موفق شده این اصل جدید و درست رو برای کرک‌کردن بازی‌های Denuvo پیاده‌سازی کنه، به گام بعدی نردبان رفته و قرار هست “Yakuza Like a Dragon” به زودی کرک بشه. امیدواریم به زودی شاهد کرک آثار مهم‌تر نیز باشیم.

داستان بازی Left Alive در دنیایی خیالی و در آینده‌ای نسبتاً دور اتفاق می‌افتد اما فضای کلی آن یادآور حال و هوای دوران جنگ سرد است. در دنیای بازی Left Alive ابرقدرت‌های جهانی برای پرهیز از ناپایدار شدن نظم بازارها و از هم پاشیدگی اقتصاد جهانی، به جای جنگ و تقابل مستقیم با یکدیگر به استفاده از کشورهای کوچکتر و ایجاد جنگ‌های نیابتی برای تحت فشار قرار دادن یکدیگر روی آوردند. ماجراجویی ما در این اثر هم از لحظات آغازین یکی از همین جنگ‌های نیابتی شروع می‌شود. شهر Novo Slava مدت‌هاست که محل مناقشه «جمهوری گارمونیا» و «جمهوری روتنیا» بوده و گارمونیایی‌های که از موقعیت برزخی این مناقشه خسته شدند دست به یک یورش برق‌آسا به «نوو اسلاوا» می‌زنند و مردم این شهر ناخواسته وسط بازی خونبار و بی دلیل این دو قدرت گرفتار می‌شوند.

Left Alive PC-EMPRESS

دانلود-بازی-Left-Alive

رابط گیمرها با این فضای جنگ و آشوب، ۳ شخصیت کاملاً متفاوت هستند. «میخائیل» سرباز تازه‌کار ارتش روتنیاست که در واقع به قصد تفریح با Wanzerها (تانک‌های دوپای دنیای بازی) به ارتش پیوسته بود اما ناگهان خودش را وسط جنگی می‌بیند که فراتر از همه تصوراتیست که از زندگی یک خلبان «ونزر» در سر پرورانده بود. «اُلگا» مأمور پلیس شهر نوو اسلاواست که برای پیدا کردن سرنخی از ناپدید شدن شهروندان مختلف و خصوصا دختران خردسال به یکی از محله‌های پرت حومه شهر رجوع کرده و ناگهان با یورش ارتش گارمونیا رو به رو می‌شود.

کلیت داستان بازی Left Alive چیز خیلی خاص و بدیعی نیست و حادثه اصلی آن هم به طور کاملاً واضحی یادآور بحران کریمه است که همین چند سال پیش رابطه کشور روسیه با جهان غرب را تیره و تار کرد، با این تفاوت که در سناریوی بازی Left Alive این بحران تبدیل به یک جنگ تمام عیار می‌شود. شخصیت‌های اصلی و سرنخ‌هایی که سرنوشت آن‌ها را به یکدیگر و به دیگر شخصیت‌های حاضر در این مناطق جنگ‌زده متصل می‌کند، به نسبت بقیه بخش‌ها خوب از آب درآمده و داستان بازی می‌تواند یکی از معدود دلایلی باشد که گیمر را پای آن نگه دارد.

info

Veteran developers, Toshifumi Nabeshima (director, Armored Core series), Yoji Shinkawa from KOJIMA PRODUCTIONS (character designer, METAL GEAR SOLID series), and Takayuki Yanase (mech designer, Ghost in the Shell: Arise, Mobile Suit Gundam 00, Xenoblade Chronicles X) join forces to create LEFT ALIVE’s dark and gritty world.

LEFT ALIVE tells a human story of survival from the perspective of three different protagonists during the devastating invasion set in war-torn Novo Slava in 2127.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® 7 SP1 / 8.1 / 10 64bit

Processor: Intel® Core™ i5-2400S AMD A8-7650K

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 760, NVIDIA® GeForce® GTX 1050, AMD Radeon™ R9 280

DirectX: Version 11

Storage: 35 GB available space

Sound Card: DirectSound® compatible device

Additional Notes: 30FPS at 1280×720 with graphics preset “LOW”

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows® 7 SP1 / 8.1 / 10 64bit

Processor: Intel® Core™ i5-6500 AMD Ryzen™ 5 1400

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 1070 Radeon™ RX Vega 56

DirectX: Version 11

Storage: 35 GB available space

Sound Card: DirectSound® compatible device

Additional Notes: 60FPS at 1920×1080 with graphics preset “HIGH”

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه EMPRESS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

—————–

دانلود بازی Left Alive-EMPRESS:

در حال آماده سازی…! (زمان اتمام کاملا به سرعت توررنت اصلی توسط EMPRESS دارد!)


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو