دانلود مجله Architectural Digest USA – ژوئن ۲۰۲۱

دانلود مجله Architectural Digest USA – ژوئن ۲۰۲۱


منبع: دانلود ها

106

1400/3/6

12:29


مجله Architectural Digest USA – خلاصه معماری

| شماره ژوئن ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-Architectural-Digest

مجله Architectural Digest به‌صورت ماهیانه در آمریکا منتشر شده و از سال ۱۹۲۰ فعالیت خود را شروع کرده است. موضوعات اصلی این مجله در مورد طراحی داخلی و محوطه سازی در منازل بوده و به‌صورت خالص‌تری مبحث معماری را در سرتاسر جهان بررسی می‌کند. این مجله توسط Conde Nast منتشر شده و نسخه‌های بین المللی آن نیز در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرد. ما قصد داریم که نسخه اوریجینال آمریکایی را در اختیار شما قرار دهیم. خوانندگان در این مجله با هداف بالا بردن اطلاعات معماری خود، مقالات و آموزش‌های آن را می‌توانند مطالعه کنند. این مجله به عنوان تاثیرگذارترین شماره برای طراحان و معماران انتخاب شده است و به همین دلیل یکی از شاخص‌ترین‌های این زمینه است.

آوریل ۲۰۲۱

در این شماره به سراغ یکسری از استایل داخلی برای خانه‌ها رفته و نظر کارشناس مجله را می‌خوانیم. از طراحی خانه‌ها در لس آنجلس صحبت کرده و به سراغ مسائل پشت پرده آن خواهیم رفت. این مجله در ادامه خلاقیت در خانه را بررسی کرده و المان‌های مهم را در این زمینه بررسی خواهد کرد.

مجله-Architectural-Digest

می ۲۰۲۱

در این شماره قرار است که در مورد خانه‌های رویایی در جهان صحبت کرده و ببینیم که هرکدام چه فاکتورهایی دارند. از نائومی کمپل صحبت کرده و می‌بینیم که چه دکوراسیون‌های خوبی در کنیا برپا کرده است. در بخش ویژه این مجله نیز از مناسب‌ترین طراحی‌ها برای زندگی خواهیم گفت.

مجله-Architectural-Digest

ژوئن ۲۰۲۱

این شماره به سراغ زیبایی شناسی آمریکایی رفته و خانه‌های ناب در آن را بررسی می‌کند. خواهیم دید که ۲۴ هتل محبوب و عالی کشور آمریکا شامل چه مواردی هستند. از طراحی‌های عالی بورلی هیلز خواهیم گفت و در نهایت به سراغ طراحی فضاهای بزرگ خواهیم رفت.

مجله-Architectural-Digest

info

rchitectural Digest is an American monthly magazine founded in 1920. Its principal subjects are interior design and landscaping, rather than pure external architecture. The magazine is published by Condé Nast, which also publishes international editions of Architectural Digest in Italy, China, France, Germany, India, Russia, Spain, Mexico, and Latin America.

Architectural Digest is aimed at an affluent and style-conscious readership, and is subtitled “The International Design Authority.”The magazine also releases the annual AD100 list, which recognizes the most influential interior designers and architects around the world.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

مجله Architectural Digest USA

دانلود شماره ژوئن ۲۰۲۱ – با حجم ۳۸ مگابایت (جدید)

دانلود شماره می ۲۰۲۱ – با حجم ۹۸ مگابایت

دانلود شماره آوریل ۲۰۲۱ – با حجم ۹۹ مگابایت


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو