دانلود بازی Earth Defense Force WORLD BROTHERS برای کامپیوتر

دانلود بازی Earth Defense Force WORLD BROTHERS برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

124

1400/3/7

12:24


بازی EARTH DEFENSE FORCE WORLD BROTHERS مبارزات هیجان انگیزی را در قالب زمین‌های مربعی برای‌تان به همراه خواهد داشت و می‌توانید ماجراجویی جدیدی را در جهان آن تجربه کنید. بازی از بلوک‌های دیجیتالی تشکیل شده است و می توانید دنیایی را از یک هرج و مرج بزرگ نجات دهید. این دنیا قبلا به صورت مسالمت آمیز اداره می‌شد، ولی بعد از تغییرات، به صورت زمین‌های تکه تکه شده درآمده است. اکنون این شما هستید که می‌توانید صلح را به این کره خاکی بازگردانده و کار خود را شروع کنید. می‌توانید تیم خود را جمع کرده و ببینید که هرکدام چه مهارتی دارند.

EARTH DEFENSE FORCE: WORLD BROTHERS PC-CODEX

دانلود-بازی-EARTH-DEFENSE-FORCE-WORLD-BROTHERS

در بازی EARTH DEFENSE FORCE WORLD BROTHERS می‌توانید تنهایی مسیر خود را ادامه داده و سربازانی را در ادامه اضافه کنید. شما می‌توانید هر ماموریت را با حداکثر چهار بازیکن دیگر هم ادامه داده و بین هم تیمی‌های خود سوئیچ کنید. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این بازی می‌توانیم به شخصیت‌هایی اشاره کنیم که در نبردها و زمان‌های مختلف می‌توانند برای شما مفید باشند. صرفا باید آن‌ها را شناخته و به صورت درستی بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. هر بخش از بازی لذت بخش است و می‌توانید از داستان و سیستم نبرد بازی بیشترین بهره را ببرید. برای اولین بار، شما این فرصت را دارید که تاریخ غنی جهان بازی را تغییر داده و آن را به شکل دلخواه خودتان دربیاورید.

در بازی EARTH DEFENSE FORCE WORLD BROTHERS دشمنانی را می‌بینید که چهره‌های آشنایی دارند و به زمین حمله کرده‌اند. می‌توانید این بار به‌صورت بلوکی یک همکاری بزرگ شکل داده و همکاری را به سطح جدیدی برسانید. هر بازیکن می‌تواند از تیم خود بهره برده و نبرد را ادامه دهد. داستان بازی در یک جهان موازی جریان دارد و همه چیز به صلح ختم خواهد شد.

info

A new EDF adventure begins! Only this time, the action unfolds in a parallel world where the Earth is made of digital blocks. This world has befallen into chaos, as the once peaceful square Earth has been shattered into pieces. Shape aside, it is an Earth nonetheless which needs to be defended. It is now up to the EDF to restore peace to the square planet.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 8.1 64bit Windows 10 64bit

Processor: Intel Core i3-3225 3.3 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GT630

DirectX: Version 11

Storage: 8 GB available space

Sound Card: DirectX 11 sound device

Additional Notes: XInput Controller

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 8.1 64bit Windows 10 64bit

Processor: Intel Core i7-4770

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 1050 Ti / Radeon R9 280 3GB

DirectX: Version 11

Storage: 8 GB available space

Sound Card: DirectX 11 sound device

Additional Notes: XInput Controller

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. سپس محتوای درون پوشه DLC Unlocker / CODEX را در محل نصب بازی خود کپی و جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود آنلاکر بسته‌های الحاقی DLC Unlocker-CODEX به صورت جداگانه

—————–

دانلود بازی EARTH DEFENSE FORCE: WORLD BROTHERS-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو