دانلود بازی Out of Line v1.0.0.5 برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Out of Line v1.0.0.5 برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

81

1400/4/18

18:40


بازی Out of Line یک تجربه منحصربه‌فرد در سبک ماجراجویی است که همراه با معماهای متنوعی ارائه شده است. محیط‌های بازی به صورت دستی توسط سازندگان طراحی شده است و می‌توانید در سبک دو بعدی به تجربه چالش‌های پلتفرمر بازی بروید. اسم شخصیت اصلی بازی سان است و می‌توانید خارج از خط داستانی وی را هم داشته باشید. سان در حال فرار از یک کارخانه بزرگ است و قصد دارد که به مشکلات خود پایان دهد. این کارخانه روزگاری به عنوان خانه سان بوده است و اما بعد از رخ دادن یکسری مشکلات، باید در تلاش برای فرار از آن باشید. داستان بازی در یک دنیای مرموز جریان دارد و چندین فصل شکار را می‌توانید در بازی تجربه کنید.

Out of Line v1.0.0.5 PC-GOG

دانلود-بازی-Out-of-Line

بازی Out of Line تجربه‌ای حرفه‌ای را به شما خواهد داد و می‌توانید خاطرات عالی شخصیت سان را در بازی دنبال کنید. می‌توانید دوستان جدیدی پیدا کرده و از آن‌ها برای گذراندن مراحل استفاده کنید. می‌توانید به آن‌ها کمک کرده و از مهارت آن‌ها برای شکست دادن دشمنان خود استفاده کنید. جهان بسار زیبا بوده و مراحل پلتفرمر آن هم تنوع بسیار خوبی هم دارد. سان وارد یک دنیای هنری شده و به سراغ المان‌هایی خواهد رفت که در ابتدا نا آشنا هستند. بازی موسیقی و گرافیک بسیار زیبایی دارد و می‌توانید از گیم‌پلی جذاب بازی هم لذت ببرید. موسیقی با شما همراه شده و می‌تواند شما را در جهان بازی غرق کنید. می‌توانید ربات‌های مختلفی در بازی داشته و سوار بر آن‌ها به ماجراجویی خود ادامه دهد. این ماجراجویی جذاب و منحصربه‌فرد و نمونه آن را در صنعت بازی‌های ویدیویی تجربه نکرده‌اید.

info

A unique adventure game filled with beautiful puzzles all hand-drawn in an original 2D style . Out of Line follows the adventures of San in a quest to escape the Factory that was once home. Dive into a story set in a mysterious world that is revealed through multiple chapters.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8.1/10 64-bit

Processor: Intel Core i5 2500 or AMD FX 6350

Memory: 2 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce 6500, ATI Radeon X1550

DirectX: Version 11

Storage: 500 MB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel i7 920 @ 2.7 GHz, AMD Phenom II 945 @ 3.0 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 660, Radeon R9-270

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Out of Line v1.0.0.5-GOG با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو