دانلود مجله Techlife News – شماره ۱۷ جولای ۲۰۲۱

دانلود مجله Techlife News – شماره ۱۷ جولای ۲۰۲۱


منبع: دانلود ها

82

1400/4/28

16:13


مجله Techlife News – اخبار دنیای تکنولوژی

| شماره ۱۷ جولای ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-Techlife-News

مجله Techlife News معتبرترین اخبار دنیای تکنولوژی را در هر هفته دنبال کرده و می‌توانید از تاثیرات آن بر زندگی انسان‌ها آگاه شوید. شما می‌توانید با محصولات جدید، برنامه‌های جدید، خریدهای جدیدی که در اختیار شما قرار دارد و دیگر موارد مهم در دنیای تکنولوژی آشنا شده و با ارتقاهای صورت گرفته در دنیای فناوری آشنا شوید. مفاهیم جدیدی در این مجله به شما آموزش داده خواهد شد و می‌توانید از آن‌ها اطلاع پیدا کنید. زندگی انسان هوشمند شده و زندگی انسان را وارد نوآوری می‌کند. می‌توانید در این مجله، با تمام این اطلاعات همراه شده و نمایی از جهان تکنولوژی را به صورت هفتگی داشته باشید.

۳ جولای ۲۰۲۱

در این شماره قرار است که با UFO ها آشنا شده و به سولات بی پاسخ در مورد آن‌ها بپردازیم. این مجله از ترفندهای گسترده آیفون پرده برداری کرده و می‌توانید با اطلاعاتی پیرامون آدم فضایی‌ها و احتمال وجود آن‌ها نیز همراه شوید. هرکدام از این اطلاعات می‌توانند خواندنی و بسیار جذاب باشند.

مجله-Techlife-News

۱۰ جولای ۲۰۲۱

در این شماره قرار است که در مورد اکران فیلم Black Widow صحبت کرده و اطلاعات خود را در مورد آن مرور کنیم. از میزان موفقیت آن در گیشه صحبت کرده و می‌توانید بیشتر با این شخصیت دنیای ابر قهرمان‌ها آشنا شوید. این شماره به فناوری هوم کیت پرداخته و نحوه کارکرد آن را در خانه‌های هوشمند بررسی می‌کند.

مجله-Techlife-News

۱۷ جولای ۲۰۲۱

در این شماره قرار است که با رویداد امی ۲۰۲۱ همراه شده و نامزدهای این مراسم را بررسی کنیم. از شانس‌های قهرمانی صحبت کرده و می‌توانید اطلاعات جذابی در این باره دریافت کنید. این شماره از اپل تی وی نیز اطلاعات جالبی در اختیار شما قرار می‌دهد.

مجله-Techlife-News

info

Read the most relevant news of the week about the world of technology and its influence on our lives. New products, Apps, acquisitions in the industry, highlights about the digital world, and everything about your favorite iGadgets and upgrades. Everything you need to keep well informed. A new concept of light, intelligent, innovative reading at your fingertips. A global view of Tech LifeStyle and its influence on our lives.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مجله Techlife News

دانلود شماره ۱۷ جولای ۲۰۲۱ – حجم ۱۲۵ مگابایت (جدید)

دانلود شماره ۱۰ جولای ۲۰۲۱ – حجم ۱۳۵ مگابایت

دانلود شماره ۳ جولای ۲۰۲۱ – حجم ۱۲۶ مگابایت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو