دانلود مجله Practical Electronics – کلکسیون سال ۲۰۲۰

دانلود مجله Practical Electronics – کلکسیون سال ۲۰۲۰


منبع: دانلود ها

63

1399/10/21

20:55


مجله Practical Electronics – الکترونیک کاربردی

| کلکسیون تمام شمار‌ه‌های سال ۲۰۲۰ اضافه شد |

دانلود-مجله-Practical-Electronics

مجله Practical Electronics به‌عنوان اولین مجله علمی انگلستان برای علاقه‌مندان به وسایل الکترونیکی شناخته می‌شود که دوست‌داران علم را به‌خود جذب می‌کند. این مجله قدمتی طولانی دارد و علاقه‌مندانی که قصد دارند به سرگرمی و تفریح از وسایل الکترونیکی بپردازند، می‌توانند از آن بهره مند شوند. هر شماره از این مجله شامل پروژه‌های ساختمانی عملی برای علاقه‌مندان است و ویژگی‌های خاصی هم دارد که می‌توانیم به مطالب مشاوره‌ای، تبلیغاتی و غیره از تامین کنندگان الکترونیک اشاره کنیم. برخی از مطالب این مجله نیز تخصصی است و می‌توانید در صورت علاقه‌مندی، آن‌ها را مطالعه کنید. این مجله از مطالبی تشکیل شده است که علاقه‌مندان به تکنولوژی صوتی، رادیویی، خودرویی، وسایل الکترونیکی خانگی، تجهیزات آزمایشگاهی، دریایی و بسیاری از موارد دیگر را به خود جلب می‌کند. طرفداران میکرو کنترل نیز می‌توانند از پروژه‌های PICmicro این مجله لذت ببرند و کدهای منبع باز آن را به‌صورت رایگان داشته باشند.

در مجله Practical Electronics می‌توانیم مطالبی را در مورد نرم‌افزارهای الکترونیکی تخصصی نیز بخوانید و از این بین می‌توانیم به پروژه‌های PCB، کامپیوتری و موارد دیگر اشاره کنیم. به‌هر حال، خواه یک مبتدی در زمینه الکترونیک باشید یا یک دانشجو و علاقه‌مند به الکترونیک، می‌توانید در این مجله چیزهای جالبی برای خود پیدا کنید. افراد نیمه حرفه‌ای و تکنسین‌ها نیز می‌توانند مطالب و تصاویر جالبی در این مجله پیدا کنند.

کلکسیون تمام شماره‌های سال ۲۰۲۰

به‌عنوان اولین آپدیت از مجله Practical Electronics، تمامی شماره‌های سال ۲۰۲۰ را برای شما آماده کرده‌ایم و اگر فرصت نداشتید که به‌صورت منظم، این شماره‌ها را در طول سال مطالعه کنید، شاید هم‌اکنون فرصت مناسبی است که همه‌ی آن‌ها را به‌صورت یکجا داشته باشید. این سری شامل ۱۲ شماره از تمام ماه‌های سال ۲۰۲۰ است و می‌توانید با بهترین کیفیت و با فرمت PDF، همه‌ی آن‌ها را داشته باشید. می‌توانید این سری را دریافت کرده و آماده‌ی انتشار ماهانه‌ی مجله در سال ۲۰۲۱ باشید که ما نیز از این پس در اسرع وقت شماره‌های جدید را در همین مطلب به‌روزرسانی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

دانلود-مجله-Practical-Electronics

info

Practical Electronics (PE) is the No. 1 UK magazine for hobby electronics enthusiasts everywhere. Each month’s issue is packed with practical constructional projects for the hobbyist, special features, advice and adverts from specialist electronics suppliers and more besides.

There’s something to appeal to audio, radio, automotive, home, test equipment, marine and many more interests. Microcontroller fans will enjoy our PICmicro projects and free source codes are usually downloadable too.

PE also sells specialist electronics software, CD ROMs, books, project PCBs and more in our Online Shop.
Whether you’re an electronics novice, student, amateur electronics enthusiast, semi-pro or technician, PE will have something for you.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود مجله Practical Electronics – کلکسیون سال ۲۰۲۰ با حجم ۲۱۱ مگابایت (جدید)


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو