ولادیمیر پوتین و ۱۲ خوان هرکول!

ولادیمیر پوتین و ۱۲ خوان هرکول!


منبع: فوت و فن

120

1400/9/19

13:33


ولادیمیر پوتین و ۱۲ خوان هرکول!

۱۲خوانی که هرکول مجبور به انجام آن شد، نمادی از ریاضت و رنجی بود که این قهرمان یونانی باید تحمل می‌کرد. اما به مناسبت تولد ۶۲ سالگی ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه، در نمایشگاهی عجیب تکالیف هرکول شکلی روسی به خود گرفته‌اند. هیولاهای اساطیری با هیولاهای دوران حاضر چون تروریسم جایگزین شده‌اند.
 
 

پوتین با هایدرا، هیولای چند سر تحریم کشورهای خارجی می‌جنگد! اتحادیه اروپا، آمریکا، کانادا و ژاپن در پی مسأله شورشیان اوکراینی که توسط روسیه تجهیز می‌شوند، این کشور را تحریم کردند.


پوتین که در حال متوقف کردن مداخله غرب در سوریه به تصویر کشیده شده است. این نمایشگاه، توسط گروه طرفداران ولادیمیر پوتین در فیس بوک راه اندازی شده ولی هنرمندان این نمایشگاه ناشناس هستند.


«میخاییل آنتونوف» یکی از اعضای این گروه می‌گوید: " هنرمندان می‌خواهند ناشناس بمانند. این تصاویر یک هدیه مخصوص به رئیس جمهور هستند." در این تصویر، پوتین با اسب‌های فساد می‌جنگد.


در این تصویر پوتین به عنوان قهرمان مسابقات المپیک زمستانی سوچی سال ۲۰۱۴ به تصویر کشیده شده است.


پوتین در حال نابود کردن «هیولاهای احزاب».


در این نقاشی پوتین که در حال سواری بر گاو نر کریمه‌ایی تصویر شده، نشان دهنده جدایی این شبه جزیره از خاک اوکراین و الحاق آن به روسیه است.


معامله میسترال بین دو کشور روسیه و فرانسه برای تحویل کشتی‌های جنگی از فرانسه به روسیه است که ۱٫۲ میلیارد دلار ارزش دارد. فرانسه بعد از اتفاقی که برای هواپیمای مالزیایی در جریان جنگ اوکراین اتفاق افتاد، برای فسخ کردن این قرارداد تحت فشار قرار گرفته است.


خط لوله جنوبی یکی از قوی‌ترین ابزار فشار دیپلماتیک روسیه است. این خط لوله که از روسیه در سراسر اروپا کشیده شده، تأمین گاز مورد مصرف بسیاری از کشورهای اروپایی است.


در ماه مه ۲۰۱۴ روسیه و چین قرارداد گازی ۳۰ساله، به ارزشی در حدود ۴۰۰ میلیارد دلار امضا کردند. در این عکس پوتین در حال انجام یک پیروزی تجاری نشان داده شده است.


آنتونوف می‌گوید: "ما مردم به رهبران روسیه اعتماد می کنیم: به تزارها، امپراتوران و یا رهبران حزب کمونیست. ولادیمیر پوتین ادامه دهنده این سنت است. او قهرمان مردم است."


در خوان آخر، پوتین در حال جنگیدن با دشمن اصلی خود-ایالات متحده آمریکا-تصویر شده است.
 
 
پریا پورمند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو