بیوگرافی محمد قبادلو کیست اهل کجاست +عکس و زیر گرفتن ماموران پلیس

بیوگرافی محمد قبادلو کیست اهل کجاست +عکس و زیر گرفتن ماموران پلیس


منبع: شبونه

16

1401/8/13

22:05


بیوگرافی محمد قبادلو کیست اهل کجاست و ماجرای زیر کردن ماموران پلیس با ماشین همراه ماجرای حکم اعدام او و دادگاهی و اتهامات او را در این صفحه بخوانید. بیوگرافی محمد قبادلو محمد قبادلو متولد ۱۳۷۹ در تهران بوده که به جرم قتل یک مامور پلیس و زیر گرفتن پنج مامور پلیس دیگر به اتهام …

بیوگرافی محمد قبادلو کیست اهل کجاست و ماجرای زیر کردن ماموران پلیس با ماشین همراه ماجرای حکم اعدام او و دادگاهی و اتهامات او را در این صفحه بخوانید.

بیوگرافی محمد قبادلو کیست اهل کجاست +عکس و ماجرای زیر گرفتن پلیس

بیوگرافی محمد قبادلو

محمد قبادلو متولد ۱۳۷۹ در تهران بوده که به جرم قتل یک مامور پلیس و زیر گرفتن پنج مامور پلیس دیگر به اتهام افساد فی الارض محکوم شده و حکم اعدام برایش صادر شده است.

محمد قبادلو ۲۲ سال سن داشته و در اعتراضات آبان ۱۴۰۱ با یک پیکان سفید ماموران یگان ویژه را زیر می گیرد که منجر به فوت یک مامور پلیس و مجروح شدن ۵ مورد دیگر می گردد.

این اتفاق در شهر پرند تهران رخ داده است.

بیوگرافی محمد قبادلو کیست اهل کجاست +عکس و ماجرای زیر گرفتن پلیس

محمد قبادلو  میگوید پیشمان نیستم

از نکات جالب توجه محمد قبادلو دادگاه ایشان بوده که به قاضی می گوید از کار خود پشیمان نیست و اگر باز هم آزاد شود با خودرو ماموران یگان ویژهرا زیر خواهد کرد (به نقل از خبرگزاری فارس)

وکیل محمد قبادلو می گوید که او بیماری روانی داشته و حرفهایی که میزند در سلامت عقل نیست وکیل محمد قبادلو مدعی است که او به دلیل بیماری روانی قادر به کنترل خودرو نبوده و ماموران نیروی انتظامی را زیر کرده است

بر اساس کیفرخواست صادر شده محمد قبادلو فرزند محمدعلی به اتهام افساد فی الارض محکوم شده است و حکمش اعدام می باشد .

بیوگرافی محمد قبادلو کیست اهل کجاست +عکس و ماجرای زیر گرفتن پلیس

شهادت استوار فرید کرمپور حسنوند

حرکت مجرمان او باعث شهادت استوار فرید کرمپور حسنوند و مجروح شدن ۵ مامور دیگر شده است او در این حادثه فرمانده افسران را نیز از ناحیه پایه راست به شدت مصدوم کرده است .

همچنین ببینید:

ماجرای زیر گرفتن ماموران

فرمانده افسران می‌گوید در ۳۰ شهریور ماه بود که ماموریتی برای حفظ امنیت و آرامش مردم به ما ابلاغ شد و در نهایت بعد از پشت سر گذاشتن ماموریت قصد بازگشت به مقر را داشتیم که ناگهان صدای وحشتناکی از پشت به گوشمان رسید وقتی که برگشتیم دیدم که یک خودرو به سمت ما می آید و چند مامور را زیر گرفته است ما روی زمین افتاده بودیم و شهید کرم پور نفس نفس میزد خواستم به سان تو بروم که دیدم پای راست خودم نیز به شدت آسیب دیده است.

بیوگرافی محمد قبادلو کیست اهل کجاست +عکس و ماجرای زیر گرفتن پلیس

نقشه قبلی متهم برای به شهادت رساندن ماموران

در همان زمان، محمد قبادلو همانطور که خودش عنوان کرده است، با نقشه قبلی، با خودرو پیکان با سرعت حدود ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به سمت یگان موتور سوار حمله ور می‌شود. خودروی وی پس از برخورد با موتورهای یگان امداد متوقف می‌شود. در این برخورد  ۶ مامور حافظ امنیت حضور داشتند که پنج تن از آنها آسیب شدید دیدند و یکی از ماموران آن هم به دلیل افتادن از روی موتور صدمه کمتری دید.

قبادلو پس از ارتکاب جرم قصد فرار داشته اما به دلیل قرار گرفتن یک دستگاه موتورسیکلت یگان امداد در زیر خودرو، موفق به این کار نمی شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو