استوری محسن کیایی مهران رجبی را شست و پهن کرد +عکس

منبع: شبونه

11

1401/8/24

10:28


استوری محسن کیایی مهران رجبی را شست و پهن کرد مهران رجبی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون این روزها مورد حمله بسیاری از هنرمندان و کارکنان شبکه های اجتماعی قرار گرفته است بعد از اعتراضات اخیر در کشورمان مهران رجبی در ویدیویی از نیروهای مسلح و امنیتی تشکر کرده و از آنها خواست که برای …

استوری محسن کیایی مهران رجبی را شست و پهن کرد +عکس

استوری محسن کیایی مهران رجبی را شست و پهن کرد مهران رجبی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون این روزها مورد حمله بسیاری از هنرمندان و کارکنان شبکه های اجتماعی قرار گرفته است بعد از اعتراضات اخیر در کشورمان مهران رجبی در ویدیویی از نیروهای مسلح و امنیتی تشکر کرده و از آنها خواست که برای مقابله با معترضان با تمام قوا ادامه بدهند.

همچنین ببینید: استوری شیوا طاهری برای مهران رجبی و افشای او

این صحبت های مهران رجبی باعث شد که موج از واکنش های منفی علیه اوبه وجود بیاید و هر هنرمندی در استوری به او واکنش نشان دهد.

استوری محسن کیایی برای مهران رجبی

استوری محسن کیایی مهران رجبی را شست و پهن کرد +عکس

حالا محسن کیایی بازیگر سرشناس کشورمان به حضور فعال مهران رجبی در صدا و سیما واکنش نشان داده و استوری برای او به اشتراک گذاشت.

مهران رجبی این روزها در صدا و سیما حضور فعال داشته و یک برنامه را نیز به صورت اختصاصی برگزار می‌کند همچنین در چند برنامه دیگر به عنوان می دهم آن حضور داشت و افزود تقدیر به عمل آمده است.

او البته قابلیت‌های دیگری هم دارد، از آن بازیگرهای خوش‌نشین جنگ‌های تلویزیونی‌ست در اعیاد مذهبی و ملی تنور برنامه‌های تلویزیون را گرم می‌کند، ظاهرا راحت دعوت‌ها را می‌پذیرد و وقتی هم که هست، نه حاشیه خطرناکی تولید می‌کند و نه البته حضور سردی دارد. خوش بیان است و شیرین خاطره تعریف می‌کند، بماند که کلا میمیک صورتش هم جلوه‌ای از صمیمیت دارد، آن بینیِ دچار اعوجاج و پیشانی بلندش و… او را در دسترس و معمولی نشان می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو