نحوه ارسال برنامه با بلوتوث و دلایل انجام اینکار

منبع: پلازا

11

1401/9/7

08:12


نحوه ارسال برنامه با بلوتوث و دلایل انجام اینکار

بی شک برای شما نیز این مشکل رخ داده که بدنبال ارسال یک فایل برای شخص دیگری باشید که تمام راه های انجام اینکار بدلایلی با مشکل مواجه شده باشند. در این زمینه تصمیم داریم نحوه ارسال برنامه با بلوتوث را به شما آموزش دهیم که پیشنهاد میشود در ادامه با سایت پلازا همراه باشید.

بلوتوث یک فناوری بی سیم بوده که به شما امکان ارسال فایل از فاصله نزدیک را خواهد داد. به محض عرضه بلوتوث کاربران بسیاری براین باور بوده اند که قرار است شاهد نسل های جدیدی از این فناوری باشند. اما مدت زیادی طول نکشید که راه های دیگری با سرعت بسیار بیشتر روانه بازار شد. اگر بدنبال آموزش انتقال آموزش انتقال برنامه با بلوتوث هستید در ادامه میتوانید به این مورد دست پیدا کنید و در کمترین زمان ممکن داده هایی که مدنظر دارید را برای شخص مقابل ارسال کنید.

فهرست مطالب

نحوه ارسال برنامه با بلوتوث

معمولا کاربرانی که بدنبال این آموزش هستند تصمیم به ارسال برنامه ای مهم در شرایط نامناسب هستند که از اصلی ترین موانع استفاده از این روش میتوان به نبود اینترنت جهت دانلود فایل مربوط اشاره داشت. به همین دلیل آموزش انتقال برنامه با بلوتوث را برای شما فراهم کرده ایم که بدون دغدغه و مشکل میتوانید اینکار را انجام دهید.

آموزش ارسال برنامه با بلوتوث در اندروید

آموزش ارسال برنامه با بلوتوث در اندروید

برای ارسال برنامه یا بازی نصب شده در گوشی های هوشمند یک راه ساده را در پیش خواهید داشت که این مورد برای بسیاری از گوشی های مطرح جهانی نظیر شیائومی، سامسونگ و… اثبات شده است که با خیال آسوده میتوانید آن را انجام دهید.

  • ابتدا انگشت خود را روی برنامه یا بازی که قصد ارسال آن را دارید نگه دارید.
  • با بخشی از ایتم های مفید مواجه خواهید شد که باید روی گزینه ای بنام همرسانی یا عبارات مشابه کلیک کنید.
  • دقت داشته باشید که اینکار برای برنامه های از پیش نصب شده گوشی امکان پذیر نبوده است.
  • با کلیک برروی هم رسانی با صفحه ای مواجه خواهید شد که در انتهای آن روش های ارسال فایل مربوط برایتان نمایش داده شده است.
  • از اصلی ترین راه های این بخش میتوان به جیمیل، برنامه اشتراک گذاری تلفن، برنامه های کمکی نظیر شیریت و بلوتوث اشاره داشت.
  • روی ایکون بلوتوث کلیک کنید.
  • حال صفحه شناسایی بلوتوث های اطراف برایتان به نمایش در خواهد آمد که با انتخاب بلوتوث مربوط میتوانید ارسال فایل را آغاز کنید.
  • دقت داشته باشید که از این روش برای ارسال شیریت با بلوتوث نیز میتوانید استفاده کنید که محدودیتی در این زمینه برای شما وجود نخواهد داشت.

اگر هنوز با سوال اینکه چگونه با بلوتوث برنامه بفرستیم مواجه هستید، میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید و مشکلات خود را با کارشناسان پلازا در میان بگذارید. استفاده از بلوتوث در خصوص ارسال برنامه نصب شده با بلوتوث یک روش رایج و شناخته شده بوده است که پیشنهاد میشود در این باره نظر خود را باما به اشتراک بگذارید.

کاربرانی که از گوشی های قدیمی بر خوردار هستند بیشتر مایل به انجام اینکار بوده اند زیرا بدلیل بروزرسانی های متعدد برنامه های این حوزه نظیر شیریت و زاپیا امکان نصب آنها روی اندروید های ضعیف و قدیمی وجود نداشته که کاربران برای جا به جایی داده های خود از بلوتوث استفاده میکنند.

سخن پایانی

مقاله مربوط به نحوه ارسال برنامه با بلوتوث به پایان رسید که در این میان به روش انجام و نکات خوبی اشاره شد. اگر احساس میکنید در خصوص آموزش انتقال برنامه با بلوتوث نکته ای جا مانده که به آن اشاره نشده است، میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید و موارد مدنظر خود را برای سایر کاربران به اشتراک بگذارید. در خصوص آموزش قرار گرفته آیا توضیحات درج شده توانست نیاز شما در این زمینه را پوشش دهد؟ باما در بخش نظرات همراه باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو